1/2 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

Det er ret vildt.

Sløjt forsvar i aftes. Var også selv lidt ukoncentreret under kampen, men skræmmende så let de kom til kontra og derpå chancer.

Rodede Bussi ikke nok op, eller var det Raf, som ikke passede det defensive? Ingen tvivl om at han tænker mere offensivt end Raki.
Det er let at skyde efter forsvaret, men der er altså ofte ubalance på den midtbane, når Bussi skal dække så store områder.

Alves sejlede dog også til tider. Pique var på vej til endnu en storkamp, men ramte næsten dumpekarakter med aktionerne ved 2 af deres mål. Masch er dejlig, men har været uheldige med clearinger - og sløje opdækninger i aftes og sidste weekend.

Offensivt var der dog rigtige dejlige ting. Suarez magter jeg ikke at kommentere :cool: . Han knokler, men resten er simpelthen for dårligt, herunder førstegangsberøringer, hurtige kombinationer - ja og så self afslutningerne :roll:

Men en rigtig vigtig sejr! 6 dage til Memes.

Ps. Tillykke med de 28 Piqqemand! Må du få hvad du ønsker af Shakk'en.
Senest rettet af Skydefinten man feb 02, 2015 11:46 am, rettet i alt 4 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af mathi »

Jeg ELSKER når Ray Hudson siger Swarez, det minder mig om Swarley fra HIMYM. Og sikke da en højrefodskasse fra Leo.. Han er en ret ordinær spiller må jeg nok sige.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

En svaghed i går var desværre igen vores midtbane, som jeg så det. Det er fedt med Ini og Rafa på banen, men de to udgør ikke en solid nok midt imod et teknisk godt og hurtigt hold som Villarreal. Bus var meget meget udsat i går, og set i bagklogskabens lys så burde sådan en kamp være spillet med en Rakitic, Masch, Xavi ved siden af Bus på midten med enten Ini eller Rafa.

Men når man tænker hvor elendige vi er i Februar, så er vi stadig elendige men nu får vi point.

Bravo havde et par dårlige udspark sidst i kampen. Ellers en middel kamp af dem alle... undtagen Rafa for han var fizzz!
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Michman »

Rafinha var intet mindre end fantaktisk.. Hvis han kan spille på den måde så er det en fast start plads fra nu af. Er dog langt fra sikker på at LE giver ham meget mere spille tid. Det gjorde han ikke med Bartra efter City kampen selv om han havde spillet kanon..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Sir Suiram »

Jeg synes alt i alt, vi kun kan være rigtig tilfredse med kampen. Villareal greb den an på den facon, som vi har sværest ved at kapere, som jeg ser det: En 4-4-2-optilling, hvor modstanderen står langt tilbage på banen, har kort afstand mellem forvsvaret og midtbanen og spiller smalt (Villareal havde tydeligvis intet imod, at der blev spillet over kanterne i opspillet).

Derudover var første mål rent lotto (selvom vi dog var meget pressede i situationen), mens det andet skyldes et personligt fuck-up af Pique. De tæller selvfølgelig ligeså meget, men jeg tror på - formen anno 2015 taget i betragtning - at Piques fejl ikke begynder at opstå igen. Og så er vi altså godt med!

Som flere andre er inde på, så synes jeg, det er midtbanen, der halter mest i øjeblikket. Vi har fortsat svært ved at dominere kampene i ligeså høj grad, som jeg i hvert fald gerne så, vi gjorde. Set i et længere perspektiv, tror jeg, den ikke-helt-så dominerende midtbane kan blive en akilleshæl mod et hold som Bayern. Som formen er i øjeblikket, ville jeg i hypotetiske kampe mod alle andre tophold i Europa tippe os som vinder.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Sir Suiram »

Michman skrev:Rafinha var intet mindre end fantaktisk.. Hvis han kan spille på den måde så er det en fast start plads fra nu af. Er dog langt fra sikker på at LE giver ham meget mere spille tid. Det gjorde han ikke med Bartra efter City kampen selv om han havde spillet kanon..
Mener du PSG-kampen? I så fald er jeg helt enig, der spillede han virkelig fremragende! Ligeledes er jeg (desværre) enig i, at det heller ikke nødvendigvis udmønter sig i mere spilletid til ham eller Rafinha.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Det var sgu lidt underligt at vores forsvarskæde så så usikker ud i dag. Det har ellers været noget af det bedste i de seneste kampe men synes især pique og bravo så skidt ud i dag.
Ja tror i høj grad det har noget at gøre med, at Shakira lige har født. Og alle spillerne har lige været til noget tamtam hjemme hos Pique! Eller også er han den nye Cesc. Synes efterhånden godt at Ter Stegen må få bare et par liga kampe. Princippet bryder jeg mig ikke rigtigt om.
Er ikke helt med på hvad du mener?

Men ja MAtS ville være god i en kamp som i dag. Han er en bedre sweeper og tror han ville have gjort et bedre job ved villarreals mål nummer 2.
Det tror jeg også. Jeg mener bare at jeg ikke bryder mig om princippet, hvor målmand x konsekvent skal stå i la liga, og målmand y omvendt skal stå i copa

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Raf' <3

phpBB [video]
Han afleverede så bolden lige i fødderne på en Villareal spiller i samme sekvens. Men fint brudt og en solid kamp af knægten. Dejligt at han tør spille bolden mere fremad. Udskiftningen af Busquets i går, synes jeg iøvrigt viser, at Lucho erkender at manden er knap så velspillende for tiden. Igår var dog en godkendt fra ham også. Han var bare ikke konsekvent nok i det defensive
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også erkender han bare at med hans nuværende system på midten så kan masche dække mere plads gennem sin speed. Vi kan vel alle blive enige om at hvis der er noget der ikke fungerer så er det midtbanen som er for spredt og ikke har nok sammenspil hvilket præcis fjerner bussis største styrker - afleveringer (trekantsspil) og nedlukningen af zonen lige foran feltet. I Luchos system skal bussi dække alt for meget plads og det har han, som sagt, bare ikke speeden til. Alligevel har han gjort et fremragende stykke arbejde i denne sæson på trods af dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Fritte skrev:Så I så gerne Pinto fik nogle flere ligakampe? (se bort fra Valdes' skade)
Nej omvendt. Jeg så gerne at Valdes fik nogle af de store kampe i Copa. Fx i finalen mod Madrid.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Ser man på de kommende 5 kampe så har vi det letteste program af topholdende, vi skal bare lige forbi Bilbao, ude. De værste man kunne tænkte sig er Malaga og Levante men dem har vi begge hjemme, så der skal satme fuldt hus!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af A$AP »

Billede

Yep, Bilabo er meget dårligt kørende i øjeblikket, og de skal simpelthen bare besejres. Atletico skal også slå Real, de er lige blevet slået 3 gange af os, og er røget ud af Copaen, derudover så skal de vinde den kamp for at følge med i ligaen, det bliver en lækkerbisken.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Form er ligemeget når vi møder ATH. Det skal nok blive en sindssygt svær kamp og jeg forventer pointtab. De løfter helt sikkert lige deres spil med 20% når vi kommer på besøg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

This = Ingenting, ikke engang en advarsel.
This = Gult kort.
This = Gult-rødt.
This = 2 kampes karantæne.
This = 3 kampe karantæne.
This = 4 kampes karantæne.
This = 6 kampes karantæne.
This = 10 kampes karantæne.
This = 4 måneders karantæne.

Billede

That's why.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

Jeg bliver så sur.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster