28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er muligt, det er mine Barça-briller der trykker, men jeg synes godt nok der er en gradsforskel på hvor svinske frisparkene de begår er, sammenlignet med dem vi begår, i denne montage:

phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Senest rettet af Kubala tors jan 29, 2015 11:34 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.
Og slog hjørnesparket til 2-2 ;-)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

B-Freak skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.
Og slog hjørnesparket til 2-2 ;-)

Så var han involveret i alle tre mål.
Senest rettet af Kubala tors jan 29, 2015 3:54 pm, rettet i alt 2 gange.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Det er muligt, det er mine Barça-briller der trykker, men jeg synes godt nok der er en gradsforskel på hvor svinske frisparkene de begår er, sammenlignet med dem vi begår, i denne montage:

phpBB [video]
De er nogle svin! Der vil være folk som snakker om, at det er en del af gamet, men jeg mister simpelthen respekten for et hold, der vælger at have denne strategi. Istedet for at spille eget spil, vil man som udgangspunkt ødelægge det andet holds spil og spille på deres præmisser. Det bliver næsten klamt, når man så gør det ligesom Atletico, man sparker folk ned, alle de klamme efter-spark er ulækkert at se på.

Jeg håber vi aldrig ser en type som Simeone eller Mourinho i vores klub.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

JonasV skrev:Det er muligt, det er mine Barça-briller der trykker, men jeg synes godt nok der er en gradsforskel på hvor svinske frisparkene de begår er, sammenlignet med dem vi begår, i denne montage:

phpBB [video]
Ikke overraskende er det alle de tacklinger med knopperne først på Messi, der ser værst ud. Vildt nok at han ikke brokker sig, egentlig.

Her dagen efter er det iøvrigt morsomt at læse, hvordan de på de hvides forum går i selvsving over Turans støvlekast. Han fik gult kort, men der må da bestemt vente et efterspil, og dommerkomiteen må da kigge på videoklip af episoden - og det vel at mærke efter at CR er sluppet billigt. :roll:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:
JonasV skrev:Det er muligt, det er mine Barça-briller der trykker, men jeg synes godt nok der er en gradsforskel på hvor svinske frisparkene de begår er, sammenlignet med dem vi begår, i denne montage:

phpBB [video]
Ikke overraskende er det alle de tacklinger med knopperne først på Messi, der ser værst ud. Vildt nok at han ikke brokker sig, egentlig.

Her dagen efter er det iøvrigt morsomt at læse, hvordan de på de hvides forum går i selvsving over Turans støvlekast. Han fik gult kort, men der må da bestemt vente et efterspil, og dommerkomiteen må da kigge på videoklip af episoden - og det vel at mærke efter at CR er sluppet billigt. :roll:
Hehe det er utroligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ting:
- Stærk præstation og karakter af vores hold. At være bagud 1-0 på Calderon og så komme tilbage i to omgange og så vinde mod et stærkt AM-hold kræver karakter.
- Jeg har synes det over en periode nu, men nu siger jeg det: Med al respekt til Messi, så er Neymar er vores bedst spillende spiller i øjeblikket. Han har virkelig gjort den kant til sin, han blander sig naturligt i spillet og så er han knivskarp foran mål.
- Selvom det efterhånden er en floskel, så var det endnu en dårlig dommerpræstation. Hvis retfærdigheden havde sket fyldest, så havde AM ikke fået straffe, de havde fået et rødt kort til Turan, vi havde ikke fået Neymars annullerede scoring annulleret og til gengæld havde AM fået straffe, da Alba tager den med albuen. På trods af dommeren vandt vi alligevel, og det er trods alt fortrøstningsfuldt.
- Jeg forstår ikke den dommerlinje, der bliver lagt. Messi og Neymar bliver jo hakket i stykker en dag. Hvad skal man lige præcis gøre for at få et rødt kort?
- Vi spiller ikke fabelagtigt, for vores midtbane er ikke særlig dominerende. Til gengæld er vi meget effektive. Bolden kommer hurtigt fremad.

Jeg synes ikke vi kan sige, at vi er Spaniens bedst hold i øjeblikket. Hvis vi slår RM kan vi snakke om det. Men det er også ligegodt hvis ikke man vinder titlen.
Senest rettet af Bager tors jan 29, 2015 1:29 pm, rettet i alt 2 gange.
Visca el Barca

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Mht. Turans støvlekast, så kan de vel ikke give ham karantæne? Blev det ikke diskuteret ifm. Ronaldos slag på Godin, at hvis dommeren har set episoden og straffet den, så kan der ikke gøres mere?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:Mht. Turans støvlekast, så kan de vel ikke give ham karantæne? Blev det ikke diskuteret ifm. Ronaldos slag på Godin, at hvis dommeren har set episoden og straffet den, så kan der ikke gøres mere?
Hvis dommeren i kamprapporten skriver, at det var en mindre forseelse, så kan der ikke være et efterspil. Man ønsker ikke at sætte spørgsmålstegn ved dommernes autoritet.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Tåbelig måde at udøve magt på!

Noget der forresten ved noget om episoden, der fik Gabi udvist?
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Han havde eftersigende vist dommeren finger nr. 3 i spillertunellen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Bager skrev:Noget der forresten ved noget om episoden, der fik Gabi udvist?
Hans egen forklaring:
Gabi: “I told the referee that Alba's handball was a penalty and you can see it on TV, so he sent me off.”
Noget siger mig dog, at han ikke formulerede sig helt så diplomatisk over for dommeren.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

B-Freak skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.
Og slog hjørnesparket til 2-2 ;-)

Det var Rakitic, der slog hjørnesparket ved målet til 2-2, ikke Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster