28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Jeg er ikke tilhænger af Simeone. Ja, han er ikke ligeså barnlig som Mourinho, men jeg har altid syntes og synes stadig, at han er en kæmpe nar. Han var en rimelig klam fodboldspiller, og nu er han en klam træner, der bruger alle kneb for at vinde, noget jeg aldrig bliver tilhænger af. Det er da meget flot, at han ikke begynder at tude, ligesom Mourinho i medierne, men udover det, så har jeg ingen respekt for manden.

Det er lidt irrelevant for mig, om han taler i positive vendinger Barca eller Barca-spillere, da han ikke vinder plus points på den konto i min bog.
Senest rettet af Kubala tors jan 29, 2015 4:17 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Jeg er ikke tilhænger af Simeone. Ja, han er ikke ligeså barnlig som Mourinho, men jeg har altid syntes, at han er nar. Han var en rimelig klam fodboldspiller, og nu er han en klam træner, der bruger alle kneb for at vinde, noget jeg aldrig bliver tilhænger af. Det er da meget flot, at han ikke begynder at tude, ligesom Mourinho i medierne, men udover det, så har jeg ingen respekt for manden.
Det vil Beckham sikkert give dig ret i :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Jeg er ikke tilhænger af Simeone. Ja, han er ikke ligeså barnlig som Mourinho, men jeg har altid syntes, at han er nar. Han var en rimelig klam fodboldspiller, og nu er han en klam træner, der bruger alle kneb for at vinde, noget jeg aldrig bliver tilhænger af. Det er da meget flot, at han ikke begynder at tude, ligesom Mourinho i medierne, men udover det, så har jeg ingen respekt for manden.
Det vil Beckham sikkert give dig ret i :)
Beckham er nok ikke alene om det. Manden var en klam diver og en kæmpe snydetamp. Nu får han sine spillere til at være ligesom ham.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Jeg er ikke tilhænger af Simeone. Ja, han er ikke ligeså barnlig som Mourinho, men jeg har altid syntes og synes stadig, at han er en kæmpe nar. Han var en rimelig klam fodboldspiller, og nu er han en klam træner, der bruger alle kneb for at vinde, noget jeg aldrig bliver tilhænger af. Det er da meget flot, at han ikke begynder at tude, ligesom Mourinho i medierne, men udover det, så har jeg ingen respekt for manden.

Det er lidt irrelevant for mig, om han taler i positive vendinger Barca eller Barca-spillere, da han ikke vinder plus points på den konto i min bog.
Folk ændrer sig når de bliver ældre, og who cares hvis Beckham ikke kan lide ham. MANGE Argentinere hader også Englændere, som især kommer til udtryk i slutrunder.

Han er ikke en typen på banen som jeg idoliserede, men han har aldrig været arrogant så vidt som jeg husker og er loyal overfor dem som har behandlet ham godt og så har jeg respekt for hans fighter-, leder- og store vinderinstinkt.... men ja, han er en gadedreng og et temperament som kan blive et stort problem.

Vi skal også huske at stemningen på banen i høj grad skabes af de typer spillere som er på banen og hvordan de reagerer på publikum. Atletico har flere groteske typer som ser rødt nok den klamme del af Calderon giver udtryk for at ville have flere svinske tacklinger: ""OTRE OTRE OTRE OTRE..." som de råbte i går. Også inden Simeone var Atletico et hård spillende hold, de var dog ikke så godt organiseret og flere gange på hjemmebane kunne Barca lukke kampene i første halvleg og luften var nærmest ude. Kulturen hos Atletico Madrid er bare mere gladiatoragtig, hvor den på Camp Nou er langt mere sofistikeret. Så er du selv inde på at siden konkurrencen er blevet stor mellem holdene, så går bølgerne naturligt også højt. Det retfærdiggøre dog ikke deres svinestreger og dejligt at se at de røde kort trods alt kom frem, for dette vil helt sikkert få Simeones drenge til at tænke lidt over tingene, selvom de giver udtryk om det modsatte i medierne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Kubala skrev:
B-Freak skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.
Og slog hjørnesparket til 2-2 ;-)

Det var Rakitic, der slog hjørnesparket ved målet til 2-2, ikke Messi.
Arh Okay så, men Messi havde sikkert fortalt ham hvordan han skulle sparke :-P
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Det kan godt være, at Messi ikke lavede nogle assists eller scorede nogle mål, men han var direkte involveret i målet til 1-1 og målet til 2-3. Hans aflevering til Alba var af virkelig høj klasse.

Mht. Atleti, så skrev jeg om dem sidste sæson, at de var ligeså slemme som Mourinhos Real og at Simeone mindede rigtig meget om Mourinho, men den eneste forskel var/er, at Simeone beherskede/behersker sig under pressekonferencer, mens Mourinho simpelthen gik/går i selvsving, hver gang hans hold taber, modstanderen bliver beskyldt for alt muligt.

Grunden til, at man ikke bemærkede/bemærker dette(deres adfærd), er vel, at det går/gik ud over Real og at Atleti ikke rigtigt ansås som en udfordrer til titlen, hvilket de efterhånden er blevet det; man tager dem seriøst nu.
Jeg er helt enig. Hvis dette Barca får endnu en en periode med mesterskaber og evt CHL så vil det klart være Messis Barca. Han 'indispensable^2' for dette hold. Nu ser det endelig ud til at han har kvaliteten ved siden af oppe foran, Neyo er den perfekte partner og Suarez er ved at være der.

Jeg er også enig mht Simeone. Hans hold spiller meget svinsk og det er selvfølgelig et problem, men manden har en 'code' og han har altid været respektfuld overfor Barca i medierne. Jeg kan også lide at Simeone er super loyal. Han vil heller dø end ha' noget at gøre med RM at gøre og elsker den klub som gav ham en flot karriere - nemlig Atletico.

Mourinho er kun loyal overfor sig selv og en kæmpe manipulator - han er indbegrebet af slangen i paradis. Så er det kun endnu værre at han ingen 'code' har og pisser på den klub som skabte grundlaget for hans flotte karriere.
Jeg er ikke tilhænger af Simeone. Ja, han er ikke ligeså barnlig som Mourinho, men jeg har altid syntes og synes stadig, at han er en kæmpe nar. Han var en rimelig klam fodboldspiller, og nu er han en klam træner, der bruger alle kneb for at vinde, noget jeg aldrig bliver tilhænger af. Det er da meget flot, at han ikke begynder at tude, ligesom Mourinho i medierne, men udover det, så har jeg ingen respekt for manden.

Det er lidt irrelevant for mig, om han taler i positive vendinger Barca eller Barca-spillere, da han ikke vinder plus points på den konto i min bog.
Folk ændrer sig når de bliver ældre, og who cares hvis Beckham ikke kan lide ham. MANGE Argentinere hader også Englændere, som især kommer til udtryk i slutrunder.

Han er ikke en typen på banen som jeg idoliserede, men han har aldrig været arrogant så vidt som jeg husker og er loyal overfor dem som har behandlet ham godt og så har jeg respekt for hans fighter-, leder- og store vinderinstinkt.... men ja, han er en gadedreng og et temperament som kan blive et stort problem.

Vi skal også huske at stemningen på banen i høj grad skabes af de typer spillere som er på banen og hvordan de reagerer på publikum. Atletico har flere groteske typer som ser rødt nok den klamme del af Calderon giver udtryk for at ville have flere svinske tacklinger: ""OTRE OTRE OTRE OTRE..." som de råbte i går. Også inden Simeone var Atletico et hård spillende hold, de var dog ikke så godt organiseret og flere gange på hjemmebane kunne Barca lukke kampene i første halvleg og luften var nærmest ude. Kulturen hos Atletico Madrid er bare mere gladiatoragtig, hvor den på Camp Nou er langt mere sofistikeret. Så er du selv inde på at siden konkurrencen er blevet stor mellem holdene, så går bølgerne naturligt også højt. Det retfærdiggøre dog ikke deres svinestreger og dejligt at se at de røde kort trods alt kom frem, for dette vil helt sikkert få Simeones drenge til at tænke lidt over tingene, selvom de giver udtryk om det modsatte i medierne.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til det du skriver. Vi ser helt forskelligt på det. Som sagt var manden en klam diver og en kæmpe snydepels, noget der i min bog, er helt forkert. Det kalder jeg ikke for fightervilje, vinderinstinkt osv., da det er at være en taber, som prøver at vinde med alle midler.

Nåh, vi må bare blive enige om at være uenige.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ved ikke om dette er blevet poste eller ej, men hold nu kæft..
Cani (Atletico): "With the way Neymar is playing - doing nutmegs, talking - he will have a problem one day. But if he likes it that way..."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Ved ikke om dette er blevet poste eller ej, men hold nu kæft..
Cani (Atletico): "With the way Neymar is playing - doing nutmegs, talking - he will have a problem one day. But if he likes it that way..."
Ved ikke hvad jeg skal sige til det. HVis Cani truer ham direkte, er det noget underlig noget. Jeg synes dog også, at Neymar har (stadigvæk) en irriterende tendens til at skændes med alle.

Der er ingen grund til, at han skal bruge kræfter og tid på at provokere, argumentere, diskutere og skændes med medspillere. Jeg synes han gør det næsten hver kamp. Han skal istedet bruge al sin energi på det, han er bedst til, at spille bold. At hjælpe sit hold. Knægten spiller rigtig rigtig godt, jeg har i hans tråd rost ham for hans ydmyghed og at han har formået at ligge de kedelig tendenser fra Santos tiden på hylden. Men han er ikke helt vokset fra dig, det kommer nok med tiden, men jeg håber det sker meget snart.

Der er nemlig ingen grund til at klappe af folk, selvom de spiller hårdt og er decideret voldelige. Ingen grund til at klappe modstanderen hånligt på kinden. Ingen grund til at skændes og diskutere med flere modstandere på vej til omklædningsrummet. Hvis han kan forvandle denne negativ energi til noget positivt og investere det i sit spil istedet, vil han være ustoppelig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kan lige at han nævner hans "nutmegs". Så han er decideret sur over at Neymar tør modstandere af ved at lave tunnel på dem, eller ved at lave de fancy driblinger.

Enig, man skal ikke disrespektere eller provokere end lavere rangerende spiller, men en tunnel er nu ikke lige det værste som findes. De kan ikke lide hans attitude, det kan tabere generelt ikke.

Forsæt unge mand, bare med måde og effektivitet.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg kan på nogle punkter godt forstå hvis Neymar har lyst til at skælde lidt ud når han er blevet savet ned 17. gang på 14 minutter.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Neymar bliver udsat for de værste ting og provokeret af en anden verden når han er på en fodboldbane. Han udtalte for nyligt, da han kommenterede på Ronaldos håndgemæng i forrige runde i ligaen, at Ronaldo burde tænke, før han handler. Jeg tror, at Neymar er fuldstændig klar over, at han bliver udsat for det her fra modspillerne, og at de gør det for at påvirke hans spil. Når Neymar laver tuneller, tricks og skændes med modspillere spiller han det samme spil som de gør - han prøver at provokere dem til at lave overgreb som kan udmunde sig til kort. Og igår virkede det.

Jeg tror, at Neymar er mere intelligent end man lige tror.
Visca el Barca

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg har nævnt det før, men man ser helt anderledes på det i Spanien. De bryder sig ikke om, at man ydmyger modstanderen. Der er en grund til, at det er brasilianere som Neymar, Alves og Marcelo, der modtager kritik. De er vant til, at man laver et lille show, når man smadrer modstanderen. Det gør man bare ikke i Spanien.

Man kan synes det er åndssvagt, men det svarer lidt til janteloven i Danmark. Det ligger dybt i os om vi vil det eller ej.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg synes at det Neymar gør er helt på sin plads. De går over stregen med deres tacklinger konstant, især på Neymar. At en Atletico spiller så går ud og siger at det Neymar gør er respektløst, er næsten komisk imo. Hvad gør de ikke selv hver eneste kamp? Der er kun én Messi som kan tage alt uden at lade sig påvirke, og selv hos ham kan det godt glippe en gang imellem. Neymar gjorde det samme i Santos. Så længe Neymar ikke sparker og slår efter modstanderne som Ronaldo, så lad ham endelig fortsætte med driblingerne og hans skæld ud til modstanderne, for antallet af slag hver kamp bliver i hvert fald ikke mindsket. Det er vel bare ikke specielt sjovt for dem, når de ikke vinder.

phpBB [video]


0:50 Jeg elsker ham for det. Atletico Madrid spillerne er de sidste der skal ytre sig om sådan noget.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hver sin mening. Jeg synes godt han kan være det foruden. Det klæder ham ikke, det er efter min mening fuldstændig unødvendigt. Han vinder intet på det, snarere tværtimod.

Jeg har lagt mærke til, at Neymer i hver eneste kamp har disse kampe i gang, hele tiden lidt hånende klap, respektløs gestus og så bruger han sin energi på at skændes og diskutere. Han behøver ikke at være Leo Messi forstående, eller have Ronnie smilet på hver gang bliver taklet, men mindre kan også gøre det.

Det er jo ikke tilfældigt, at netop han kom op at skændes 2-3 forskellige Atletico spillere på vej ned til omklædningsrummet i pausen. Jeg forsvarer ikke Atletico folk, de er klamme, men Neymar skal ikke falde ned på det niveau. Det klæder ham ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg kan på nogle punkter godt forstå hvis Neymar har lyst til at skælde lidt ud når han er blevet savet ned 17. gang på 14 minutter.
Det kan jeg også godt. Det skal ikke forstås som, at jeg synes han bare skal holde kæft hver gang han bliver savet. Han behøver dog ikke at bruge så meget energi på at skændes, håne, klappe og diskutere. Denne energi kunne han passende bruge på det, han er allebedst til, nemlig at spille bold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster