21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Atlético Madrid
Copa del Rey
21. Januar - 22.00
TV: Canal 9
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hvis spillerne viser samme vilje som sidst, så vinder vi også denne kamp. Man sidder lidt med en bitter smag i munden ovenpå mesterskabskampen sidste år. Det er tydeligt, at forskellen var vilje! Hvis vi kæmper ligeså hårdt som dem, så er vi et langt bedre hold jo
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

På hjemmebane SKAL vi vinde! Spørgsmålet er om dette Atleti hold taber 2 gange i træk!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Daluigi skrev:Hvis vi kæmper ligeså hårdt som dem, så er vi et langt bedre hold jo
Dette.

Men ja, med de seneste års skuffelser og netop manglen på vilje og intensitet når vi havde allermest brug for den, er det næsten svært at forestille sig at vi kan gøre det så godt mod Atletico to gange i træk inden for så kort tid.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Atlético Madrid reportedly trained with three forwards in training today. Front-line which consists of Torres, Mandzukic and Griezmann
Jeg vil mere end noget andet gerne at vi holder nullet, for det bliver ikke nemt at score på Calderon. Sidste gang havde de jo ikke noget som helst at byde med, udover deres supertynde straffe. Tvivler på at de vil sløse rundt på samme måde, to gange i træk. Scorer de mere end 1 mål så bliver det rigtigt svært. Jeg kunne godt forestille mig at man starter med både Mandzuckic, Torres og Griezmann på banen, nu er Tiago heller ikke med i truppen.

Forhåbentligt får vi også en mere kompetent dommer i morgen, hvis det er muligt.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Mario Mandzukic, Antoine Griezmann, Diego Godin and Raúl García are all one yellow card away from suspension in the Copa del Rey.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

kklaus skrev:
Mario Mandzukic, Antoine Griezmann, Diego Godin and Raúl García are all one yellow card away from suspension in the Copa del Rey.
Mon ikke enten Garcia eller Godin får gult?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15008
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dani må meget gerne lave en lækker kasse. Det er længe siden han var på tavlen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Dani må meget gerne lave en lækker kasse. Det er længe siden han var på tavlen.
Det er kun et spørgsmål om tid før, at et af hans skæve indlæg sejler ind i mål ved den fjerne stolpe :)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Fra indkast.dk
Simeone - Vi møder det bedste Barcelona-hold i lang tid. Der er sket en ændring af dynamikken i deres presspil. Det betyder meget, hvordan de har forbedret sig efter boldtab, da det er en vigtig fase for dem. Når de reagerer så hurtigt, som de gør, giver det dig ikke mange muligheder for at spille dig ud af presset. Jeg vil ikke analysere hvilket resultat, der ville være det bedste. Men det bliver vigtigt at vide, at hvert eneste sekund er vigtigt i forhold til returopgøret, sagde Simeone på dagens pressemøde
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SirJonas »

Ser gerne en nogenlunde stærkest opstilling. Kunne være i stil med:


----------Bravo/ter (hvem får copaen?)

Alves--Pique--Masch--Alba
------------Sergio------------
------Rakitic-----------------
------------------Iniesta-----
---Leo----Luis----Junior----

I praksis ligner den nok mere en:

----------Pique--Masch-----------
-------------Sergio---------------
Alves-------Rakitic------Alba---
----------------Iniesta-------------
--------Leo-------------------------
------------Suarez----neymar

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Fuld fart frem, stærkeste opstilling, vi har Elche ude i weekenden, der hiver vi bare B-holdet op igen. Allez, BARCA!
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg taenker, hvis vi anser CdR for at vaere mindst vigtig turnering, er det perfekt vi moeder et hold som Atletico over to kampe.

Uanset det samlede resultat, vil det hjaelpe os i de fremtidige meget vigtige kampe. Der er vel ingen tvivl om, at Atletico vil yde stor modstand. Om vi vinder samlet eller taber, vil vi faa en idé om, hvad vi kan forvente af de andre store hold i den afgoerende fase af saesonen.

Atletico vil spille med stor intensitet, med en meget defensiv tilgang, haardt spil og de vil komme i kontra. Vi vil faa en idé om, hvad vi goer rigtigt og hvad vi mangler, for at vinde den slags kampe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

En sejr i fødselsdagsgave til abx, Ronaldinho og min kære Mormor vil være på sin plads!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Kæmpe minus for deres defensive organisation, at Tiago ikke er med i truppen på vores hjemmebane - tilgengæld bør Miranda være tilbage i startopstillingen mod os, hvilket selvfølgelig omvendt er en styrkelse af defensiven. Men vores chancer for at hive et godt udgangspunkt på hjemmebane er helt klart bedre, når Thiago ikke ligger og styrer deres defensive midtbane.

Vi skal ligesom sidst komme blæsende fra kampens start. Atletico på udebane er et helt andet hold end Atletico på hjemmebane, så vi er nødt til at tage nogle chancer i det første opgør. Sådan som Pedro har spillet på det seneste, synes jeg egentlig, at han ville være et fornuftigt bud i front sammen med Messi og Neymar på bekostning af Suarez, men da Atletico er klart svagest i deres venstre forsvarsside, så synes jeg egentlig, at man bør spille Messi som højre fløjangriber, og så er der desværre bare ikke rigtigt plads til Pedro. Bliver spændende at se, om det bliver Xavi eller Rakitic, der får tjansen på midten. Resten tror jeg bliver en gentagelse af det seneste opgør (bortset fra at Ter Stegen selvfølgelig skifter med Bravo).

Hvis vi kommer videre i aften, så er vejen banet for en CdR-finale - jeg tror ikke, at der er nogle af de andre tilbageværende hold, der kan smide os ud over to kampe.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster