21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Dommer, må du brænde i helvede! Du er en idiot! Tak for at ødelægge kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Sejr, clean sheet, Godin ude af returen. Godkendt.

Hvem ved, måske finder tandfeen sågar skarpheden frem på Vicente Calderon.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Elbarca »

miklas1911 skrev:Fint udgangspunkt. 1-0 føring og ingen Godin. Vi burde være i stand til at lave en kasse på Calderon, og det her Atletico-mandskab laver ikke 3 kasser mod os. Fornuftig aften.
Jeg forstod aldrig hvad de ville med Mandzukic. På angriber pladserne er de svækket i forhold til sidste sæson. Vi har i hvert tilfælde det psykologiske overtag efter de sidste par kampe mod dem.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Reevenge »

Kæmpe sejr for håndbolden.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Vi skal godt nok spille en disciplineret kamp i Madrid.

I øvrigt stor ros til Sir Rakitic for kampen i dag også.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Storken skrev:Jeg synes egentlig dommeren har været ok. Han har haft nogle fejlskøn, men han har ikke haft kampafgørende fejlkendelser. Jeg synes derudover ikke, at Atletico har spillet svinsk i dag. De går til stålet, men de har ikke krydset den usynlige grænse.
Mange fejlskøn.
Det er ikke dommerens skyld, at vi kun vinder 1-0. Vi har simpelthen ikke skabt nok chancer. Vi har spillet nogenlunde, men det er ofte løbet ud i sandet. Vi forsvarede rigtig godt i dag. Det har vi gjort i et stykke tid nu.
Hvor har jeg insinueret, at det er dommerens skyld vi kun vinder 1-0?
Du skrev nogle fejlskøn. Jeg mener bare, at der var flere en nogle, deraf mange.
Min pointe er, at dommeren ikke påvirkede resultatet af kampen. Der vil altid være fejlkendelser i en kamp. Jeg synes bare kritikken af dommeren var meget unuanceret her til aften. Jeg tolker det som frustrationer, da det længe stod 0-0.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan ikke forstå at en mand som Pedro ikke har fået noget spilletid i de to sidste kampe , især med tanke på at Suarez ikke just er brandvarm. Med den form Pedro har vist, er det dumt ikke at udnytte det, og samtidig spille ham endnu mere i form .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Dommeren var direkte elendig i aften. Intet mindre. Han havde lagt to linjer, en gældende for Atletico og en for os. Han undlod at fløjte for frispark, og han skulle have delt to-tre gule kort mere til Atletico. Han burde skamme sig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Alle disse fejlskøn er med til at tirre og irritere spillerne. En Lui som bliver snydt for et par frispark, Atl som undgå at få kort for at se vi få disse kort.

Super elendig præstation af ham.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Jeg kan ikke forstå at en mand som Pedro ikke har fået noget spilletid i de to sidste kampe , især med tanke på at Suarez ikke just er brandvarm. Med den form Pedro har vist, er det dumt ikke at udnytte det, og samtidig spille ham endnu mere i form .
Hvad har han egentlig vist? Han har spillet fint i nogle CdR kampe men det er vel på en så tynd baggrund at der kan stilles spørgsmålstegn ved hvor god form han egentlig er i. Han var også helt væk mod la real.

Ligemeget hvor ringe suarez spiller så er han stadig bedre at have på banen. De arbejder begge men suarez kommer i det mindste frem til noget. Pedro er bare anonym.

Og så skal man heller ikke glemmer at vi er inde i en god periode og her har den samme start-11'er gjort jobbet. Hvorfor rode med det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Verdens længste Barca-kamp!!

Så kampen med en kollega i Amsterdam som var Stoke fan/NFL fan, og som hadede Swaræs.

Alle frispark til diskussion. Mit hovede er træt nu. Men jeg vandt.


Godnat og tillykke!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Storken skrev:Jeg synes egentlig dommeren har været ok. Han har haft nogle fejlskøn, men han har ikke haft kampafgørende fejlkendelser. Jeg synes derudover ikke, at Atletico har spillet svinsk i dag. De går til stålet, men de har ikke krydset den usynlige grænse.
Mange fejlskøn.
Det er ikke dommerens skyld, at vi kun vinder 1-0. Vi har simpelthen ikke skabt nok chancer. Vi har spillet nogenlunde, men det er ofte løbet ud i sandet. Vi forsvarede rigtig godt i dag. Det har vi gjort i et stykke tid nu.
Hvor har jeg insinueret, at det er dommerens skyld vi kun vinder 1-0?
Du skrev nogle fejlskøn. Jeg mener bare, at der var flere en nogle, deraf mange.
Min pointe er, at dommeren ikke påvirkede resultatet af kampen. Der vil altid være fejlkendelser i en kamp. Jeg synes bare kritikken af dommeren var meget unuanceret her til aften. Jeg tolker det som frustrationer, da det længe stod 0-0.
Der var ret mange kendelser som ikke blev dømt, et par frispark på Suarez, 2xhånd, frispark på Neymar og Iniesta.. det var sådan set bare kendelser de sidste 10 minutter. Derudover var han utrolig ukonsekvent med sine kort, meget uklar linje.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.
Fuldstændig ligegyldigt om han overspiller eller ej når der er frispark. Sparket var kraftfuldt, og idiotisk. Ingen kan sætte en finger på det straffespark.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster