18/1 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Folk var også utilfredse med Neymar sidste sæson. I år er han jo på vej mod en gylden bold nominering.

Hvad med om man gav Suarez mere end 15 kampe, før man går amok?. Kampen i dag var ussel fra ham. Men han er jo ikke ubrugelig i start 11eren, Visca. Nu må du lige slappe af
Jeg er fuldstændig afslappet, bare rolig. Jeg har bare en anden mening end dig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Visca El Barca skrev: Det der med, at en spiller pr. automatik vil spille fantastisk, hvis man bare giver ham flere og flere kampe, køber jeg slet ikke.
Nej, ikke pr. automatik, men hvis vi skal vende den om, er det da mere usandsynligt, at han skulle blive sikkert valg til vores start-11'er uden at spille kampe... Alt andet lige bliver han spillet mere ind på holdet ved at få lov at være starter, og så er vi så heldige, at både Messi og Neymar er i hopla i øjeblikket - Suarez har mao. bedre tid til at "finde formen" end hvis der virkelig var brug for ham. Desuden: Hvem ville du bruge som starter i stedet for Suarez? Ud over Messi tror jeg ikke, vi har en spiller i truppen, der kan gøre det bedre på toppen - heller ikke lige p.t.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Hvis man giver Suarez en sæson ligesom Neymar skulle bruge.. Så er jeg ikke i tvivl om at han bliver lige så skarp som han var..
Ok men så er mit spørgsmål igen. Hvad menes der med det? Vil det sige, at Suarez bare SKAL spille i start 11'eren, selvom han præsterer som han gjorde i aften? Og hvor længe? I Barca skal man præstere, især når man kommer til klubben som en af de bedste på sin position. Gør man ikke det, burde det have konsekvenser. Det behøver så ikke være så dramatisk, at han ikke er god nok til Barca, men mere at han, sådan som han spiller lige nu, ikke har gjort sig til start 11'eren.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Hvis man giver Suarez en sæson ligesom Neymar skulle bruge.. Så er jeg ikke i tvivl om at han bliver lige så skarp som han var..
Ok men så er mit spørgsmål igen. Hvad menes der med det? Vil det sige, at Suarez bare SKAL spille i start 11'eren, selvom han præsterer som han gjorde i aften? Og hvor længe? I Barca skal man præstere, især når man kommer til klubben som en af de bedste på sin position. Gør man ikke det, burde det have konsekvenser. Det behøver så ikke være så dramatisk, at han ikke er god nok til Barca, men mere at han, sådan som han spiller lige nu, ikke har gjort sig til start 11'eren.
Han har haft en lorte aften. Giv ham tid. Så længe det ikke direkte koster point så ser jeg ingen grund til at han ikke skal være i start 11eren. Det jeg undre mig over idag er til gengæld at det var Neymar der blev taget ud.. Men det siger også noget. At Barca tror på Suarez og både håber og forventer at han kan gøre det bedre. Giv det nu lidt tid det skal nok komme.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skrev, at han ikke har gjort sig fortjent til plads i start 11´eren, baseret på hans præstationer. Skulle jeg måske have skrevet, i øjeblikket. Det nytter ikke noget at have en spiller til den pris, som fumler rundt, forsinker spillet, træder i bolde, misser de mest åbenlyse chancer og jeg kan blive ved. I en storklub som Barca er der noget der hedder konkurrence. Med tanke på det, finder jeg det direkte besynderligt, hvis disse dårlige præstationer ikke får nogle konsekvenser.
Manden har stået bag 14 mål i 15 kampe - derfor spiller han.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæft, jeg hygger på bold.dk. Har kaffe og debatterer La Liga mod Premier League (og noget med Messi, Ronaldo og straffespark, som Kassow-Rossing havde fået forvildet sig ud i). I må endelig gerne være med, hvis I keder jer. #JoinOs

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Jeg skrev, at han ikke har gjort sig fortjent til plads i start 11´eren, baseret på hans præstationer. Skulle jeg måske have skrevet, i øjeblikket. Det nytter ikke noget at have en spiller til den pris, som fumler rundt, forsinker spillet, træder i bolde, misser de mest åbenlyse chancer og jeg kan blive ved. I en storklub som Barca er der noget der hedder konkurrence. Med tanke på det, finder jeg det direkte besynderligt, hvis disse dårlige præstationer ikke får nogle konsekvenser.
Manden har stået bag 14 mål i 15 kampe - derfor spiller han.
Folk brokker sig over at han ikke laver mål. Men han skaber fandme mål og ja.. Derfor spiller han.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af TheFynbo »

Blaugrana92 skrev:Kæft, jeg hygger på bold.dk. Har kaffe og debatterer La Liga mod Premier League (og noget med Messi, Ronaldo og straffespark, som Kassow-Rossing havde fået forvildet sig ud i). I må endelig gerne være med, hvis I keder jer. #JoinOs
Du havde mig ved Kassow.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Kæft, jeg hygger på bold.dk. Har kaffe og debatterer La Liga mod Premier League (og noget med Messi, Ronaldo og straffespark, som Kassow-Rossing havde fået forvildet sig ud i). I må endelig gerne være med, hvis I keder jer. #JoinOs
Link...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:
Visca El Barca skrev: Det der med, at en spiller pr. automatik vil spille fantastisk, hvis man bare giver ham flere og flere kampe, køber jeg slet ikke.
Nej, ikke pr. automatik, men hvis vi skal vende den om, er det da mere usandsynligt, at han skulle blive sikkert valg til vores start-11'er uden at spille kampe... Alt andet lige bliver han spillet mere ind på holdet ved at få lov at være starter, og så er vi så heldige, at både Messi og Neymar er i hopla i øjeblikket - Suarez har mao. bedre tid til at "finde formen" end hvis der virkelig var brug for ham. Desuden: Hvem ville du bruge som starter i stedet for Suarez? Ud over Messi tror jeg ikke, vi har en spiller i truppen, der kan gøre det bedre på toppen - heller ikke lige p.t.

Bare fordi man ikke er i start 11, er det ikke ens betydende med at man ikke får lov til at spille overhovedet. Det er vigtigt for mig, at slå det fast. Der er også noget der hedder øvelse og træning, fast spilletid er ikke altid svaret.

Hvem jeg ville vælge`? jeg ville vælge en, som ikke hele tiden er klodset på bolden, har tung touch, en spiller som i stedet for at forsinke spillet, er med at gøre spillet flydende. En spiller som i stedet for at fejle i det mest simple og basale, kan finde ud af aflevere. Om det er Pedro (som faktisk var kommet i en god stime, skal man lige huske), Sandro, Rafinha eller en helt anden, er ikke mit problem men Luchos.

Jeg konstaterer blot, at en mand med Suarez status skal præstere langt bedre end det har han vist hidtil, ikke kun i aften men i langt størstedelen af kampene han har spillet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Jeg skrev, at han ikke har gjort sig fortjent til plads i start 11´eren, baseret på hans præstationer. Skulle jeg måske have skrevet, i øjeblikket. Det nytter ikke noget at have en spiller til den pris, som fumler rundt, forsinker spillet, træder i bolde, misser de mest åbenlyse chancer og jeg kan blive ved. I en storklub som Barca er der noget der hedder konkurrence. Med tanke på det, finder jeg det direkte besynderligt, hvis disse dårlige præstationer ikke får nogle konsekvenser.
Manden har stået bag 14 mål i 15 kampe - derfor spiller han.
Haha ok stærkt. Jamen så er alt ok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:
Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Hvis man giver Suarez en sæson ligesom Neymar skulle bruge.. Så er jeg ikke i tvivl om at han bliver lige så skarp som han var..
Ok men så er mit spørgsmål igen. Hvad menes der med det? Vil det sige, at Suarez bare SKAL spille i start 11'eren, selvom han præsterer som han gjorde i aften? Og hvor længe? I Barca skal man præstere, især når man kommer til klubben som en af de bedste på sin position. Gør man ikke det, burde det have konsekvenser. Det behøver så ikke være så dramatisk, at han ikke er god nok til Barca, men mere at han, sådan som han spiller lige nu, ikke har gjort sig til start 11'eren.
Han har haft en lorte aften. Giv ham tid. Så længe det ikke direkte koster point så ser jeg ingen grund til at han ikke skal være i start 11eren. Det jeg undre mig over idag er til gengæld at det var Neymar der blev taget ud.. Men det siger også noget. At Barca tror på Suarez og både håber og forventer at han kan gøre det bedre. Giv det nu lidt tid det skal nok komme.
Så han skal simpelthen koste, før en anden får en chance? Undskyld, men det kan jeg ikke helt forstå.

Endnu engang må jeg sige, at det ikke alene er aftenens kamp, som gør at jeg skriver det her. Aftenens kamp er bare endnu en i rækken af dårlige præstationer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

4-0, wuuhuu! I'm happy [emoji2]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Kæft, jeg hygger på bold.dk. Har kaffe og debatterer La Liga mod Premier League (og noget med Messi, Ronaldo og straffespark, som Kassow-Rossing havde fået forvildet sig ud i). I må endelig gerne være med, hvis I keder jer. #JoinOs
Link plz.

La Liga vs P.L, klassisk diskussion. Jeg savner næsten de gode gamle dage hvor Flax, Rivaldo10 og jeg battlede, med lidt snert af Daluigi og Jbninc. Puha Jbninc, ok jeg savner det ikke så meget alligevel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquen; Smid lige linket til Blaus diskussion på bold.dk. Jeg tror han er alt for optaget til at gøre det selv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster