4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Gutter det behøver jo ikke at være rigtig, bare fordi COPE skriver det. Et nederlag på en meget svær udebane er alvorlig, med tanke på vores situation, men det er ikke enden på det hele. Vi er stadig kun 1 point efter Real der potentielt kan blive et minus på 4. Vi skal dog huske at der ikke engang er blevet spillet halvdelen af kampene.


Ja vi har store mangler, konceptet og filosofien er næsten ikke-eksisterende, vi har nogle middelmådige spillere på centrale positioner som det ser ud lige nu (træneren foretrækker dem), men der er nok talent i truppen til, at vi burde kunne vinde store trofæer.
Senest rettet af Visca El Barca man jan 05, 2015 2:26 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »



Contrary to common belief, Luis Enrique is not a Barça man. He was born and schooled in football in Gijón, spent five years at Real Madrid and then made his name over his final eight seasons as a professional player at Camp Nou. These were not utopian times at FC Barcelona either, nothing like the golden era the majority of Barça nation now expect as the norm. Lucho worked under seven mangers in those eight seasons. The club had no clear philosophy and existed in a constant current of volatility and mostly mediocrity. So that Luis Enrique has that innate understanding of Barça in the mold of a Xavi Hernández is rubbish. I’m not stating this as either positive or negative, but it is a myth that needs to be busted once and for all.

Lige et interessant stykke fra en artikel skrevet i Totalbarca. Jeg linker til hele artiklen i Luchos tråd, men det er vigtigt at tage hans historie med, når man snakker om Lucho.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det burde vi. Men tror ikke det kommer til at ske med lucho. Som sagt ville jeg ikke have noget imod hvis vi tabte i dag (og andre kampe) så længe jeg kunne se hvad det er træneren vil. Pt spiller vi dog som vi gjorde under tata da vi var ringest. Indlæg, indlæg og flere indlæg. Det kan simpelthen ikke passe at vi skal spille uden en midtbane og med suarez som en eller anden form for targetman.

Kort sagt - ja vi er ikke døde. Men hvis der ikke snart sker et eller andet med lucho så er vi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor var det forresten at vi inden suarez kom tilbage spillede med en mere smal offensiv med messi bag neymar og pedro, munir (hvad der skulle blive suarez) men så gik væk og nu spiller vores normale 4-3-3? Jeg fatter det ikke. Vi brugte så lang tid på et system og så gik vi væk fra det.

Lucho minder mig mere og mere om tata. Massere af ideer i starten men så får de kolde fødder og prøver det system som "virker" men uden at fatte det så det virker overhovedet ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Har det på denne måde når jeg tænker på lucho for tiden!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Det minder mig lidt om dengang min far sagde til mig, at respekt er ikke bare noget man får/forlanger, men noget man gør sig fortjent til. (historien var at jeg blev drillet i 1. klasse af 4. klasse drengene. Så jeg stjal min storebros bold og gav den til 5. klassedrengene, og så var der ikke nogen som turde at drille mig hahahah)
phpBB [video]


:D :D :D

Flere historier!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Shit. Mandag morgen. Lige vågnet og drømte sgu at vi tabte til RS!!
Syg drøm. Messi og Neymar var ikke med fra start. Mærkeligt som ens hjerne kan lave sjov.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

David Moyes skrev:'I expected Neymar and Messi to start on the bench. At big clubs, you need to rotate. I'd have done the same.'
Well ... det er nok derfor at han var et gigantisk fuck up i United. Lucho er for os hvad Moyes var for United. Okay, han har heldigvis ikke været helt så slem endnu, men han begynder at vise potentiale til at være ligeså skidt.

In other news, så ser det ud til at Zubizarreta bliver fyret i løbet af i dag. Det melder mange spanske medier i hvert fald om. Det er da en start. Så mangler vi bare at få udskrevet det valg til sommer. Tak.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Billede

Har det på denne måde når jeg tænker på lucho for tiden!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hold kæft hvor er jeg i dårligt humør i dag. Det er simpelthen utroligt at vi ikke kan udnytte at real smider point. Det minder om tiden under pep hvor real næsten altid fuckede op når vi en sjælden gang imellem smed point.

Tiden er ved at løbe fra dig lucho og hvis du ikke snart finder en fast startopstilling så må du ud. Vi har brug for stabilitet (også selvom det ville betyde af populære spillere ryger på bænken) og ikke en ny opstilling hver eneste kamp. Få kæderne på plads og så kan du lave enkelte udskiftninger pr kamp når der er brug for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er en ekstra hård mandag at vågne til. Når vi skal tabe kampe ville jeg virkelig ønske at vi tabte dem som Barça. Vi har efterhånden mindet mere om en otter uden styrmand så længe at det er reelt at snakke om det ord, der starter med k og slutter med "rise".

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Hellere tabe 3-2 end 1-0. Er så træt af at vi ikke scorer og nu hvor vi snakker om det så skulle lucho kun bruge 17 kampe til ikke at scorer i 4 kampe. 10 mindre end tata som ellers fik meget kritik for ikke at score nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Messi er ikke til træning i dag. Han har dårlig mave. Det kan jeg sgu godt forstå.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Messi er ikke til træning i dag. Han har dårlig mave. Det kan jeg sgu godt forstå.
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede

Billede

Billede

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster