4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Guardiola skrev:
BarçaDK skrev:Det er OK, husker ikke umiddelbart at det var flere gange decideret frit mål, men han var en elendig afslutter, ja.

Jeg mener alligevel, at det er skævt at sammenligne de to indkøb. Alexis var en 22-årig, god spiller for et midterhold/sub-tophold i Serie A. Suárez kom i sin bedste alder som Premier Leagues bedste spiller. Og for tre gange Alexis' pris.
Til gengæld kom Alexis som serie A's bedste
Han var god. Sammen med di Natale holdets stjerne vel. Men Serie A's bedste synes jeg ikke han var. Selvom han fik en eller anden ikke ubetydelig pris, så vidt jeg husker.
Senest rettet af BarçaDK man jan 05, 2015 12:50 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
BarçaDK skrev:
Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.
Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.
Det er OK, husker ikke umiddelbart at det var flere gange decideret frit mål, men han var en elendig afslutter, ja.

Jeg mener alligevel, at det er skævt at sammenligne de to indkøb. Alexis var en 22-årig, god spiller fordi et midterhold/sub-tophold i Serie A. Suárez kom i sin bedste alder som Premier Leagues bedste spiller. Og for tre gange Alexis' pris.
Til gengæld kom Alexis som serie A's bedste
Det ved jeg nu ikke helt. Eto'o, Zlatan, Cavani, Di Natale, Thiago Silva, Chiellini, m.fl. Men han var da god, ingen tvivl om det. Og en etableret spiller. Som bekendt mener jeg absolut også at det var retfærdigt at kræve noget af ham dengang, men det må kun være naturligt at forventningerne er markant større til Luis Suárez. Det er både retfærdigt og selvfølgeligt. Manden scorede 31 mål i Premier League i sidste sæson. Han er i sin bedste alder. Selvfølgelig forventes der meget, meget mere af Suárez. Alt andet ville være meningsløst.
Jeg mener bestemt at huske, at Alexis havde vundet prisen. Jeg mente det på den måde relativt faktuelt ;)
Zlatan vandt i 2011.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sanchez, who was voted best player in Serie A last season with 12 goals in 31 games, is Barcelona's first major signing of the close season transfer window.
(http://edition.cnn.com/2011/SPORT/footb ... capdevila/)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

For the first time since 2007/2008, Barcelona failed to score in 4 of the first 17 Liga rounds of the season #fcblive
Vi mister point osv. Men hvis der er noget jeg ikke kan leve med så er det at vi ikke scorer nok mål. Vi skal sgu lave flere kasser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Sanchez, who was voted best player in Serie A last season with 12 goals in 31 games, is Barcelona's first major signing of the close season transfer window.
(http://edition.cnn.com/2011/SPORT/footb ... capdevila/)
Gad vide hvad det er for en kåring. Jeg kan ikke finde noget som helst om det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Sanchez, who was voted best player in Serie A last season with 12 goals in 31 games, is Barcelona's first major signing of the close season transfer window.
(http://edition.cnn.com/2011/SPORT/footb ... capdevila/)
Gad vide hvad det er for en kåring. Jeg kan ikke finde noget som helst om det.
Nej det kan jeg heller ikke. Men i flere at de artikler der står om skiftet bliver det nævnt. Er også sikker på at jeg selv har læst noget om det da vi hentede ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
BarçaDK skrev:
Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.
Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.
Det er OK, husker ikke umiddelbart at det var flere gange decideret frit mål, men han var en elendig afslutter, ja.

Jeg mener alligevel, at det er skævt at sammenligne de to indkøb. Alexis var en 22-årig, god spiller fordi et midterhold/sub-tophold i Serie A. Suárez kom i sin bedste alder som Premier Leagues bedste spiller. Og for tre gange Alexis' pris.
Til gengæld kom Alexis som serie A's bedste
Det ved jeg nu ikke helt. Eto'o, Zlatan, Cavani, Di Natale, Thiago Silva, Chiellini, m.fl. Men han var da god, ingen tvivl om det. Og en etableret spiller. Som bekendt mener jeg absolut også at det var retfærdigt at kræve noget af ham dengang, men det må kun være naturligt at forventningerne er markant større til Luis Suárez. Det er både retfærdigt og selvfølgeligt. Manden scorede 31 mål i Premier League i sidste sæson. Han er i sin bedste alder. Selvfølgelig forventes der meget, meget mere af Suárez. Alt andet ville være meningsløst.
Jeg mener bestemt at huske, at Alexis havde vundet prisen. Jeg mente det på den måde relativt faktuelt ;)
Zlatan vandt i 2011.
Jeg må huske forkert så. Men mystisk. Kan se flere steder (bbc, arsenals hjemmeside m.fl.) omtale, at han vandt prisen som bedste spiller i serie A. Hvor om alting er, var han allerede et stort navn. Det er rigtigt at Suarez er større. Dertil han Suarez også bevist mere i sin karriere synes jeg. Ja jeg forventer mere af Suarez, bliver skuffet hvis han ikke kommer til at overgå Alexis. Det tror jeg nu også han komner til. Skal i øvrigt siges, at jeg rigtig godt kunne/kan lide Alexis.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er det at vi er blevet så ringe på udebane? Synes det går ok hjemme (celta kampen var en freak kamp). Og er også ret sikker på at vi slår ATM men ude virker vi helt lost.

Ligaen er forresten overhovedet ikke tabt. 4 point kan sagtens hentes. Men hvis vi ikke får ændret vores spil så kommer det ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Granero (Real Sociedad): "Barcelona's line-up surprised us. They caused us more problems with Neymar and Messi in the second half."
No shit. Tak Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Et reserve Barca hold burde altså immervæk at kunne slå det her Sociedad hold..
Cadena COPE reporting Messi is irritated with Lucho and that the squad thinks the manager sees himself as the God of the dressing room.
Dette er problemet.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Visca El Barca skrev:Bare rolig venner, Lucho har en forklaring på det hele.
Luis enrique: "We deserved more. Always difficult to play against team that parks bus, and they could do that thanks to that early goal."
Han virker også vaklende og usikker.
Luis Enrique: "Would I take same decision of leaving Messi and Neymar on bench? Don't know. Had trained less, so didn't want to take risks."
Sound of "i have no fucking idea"
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Et reserve Barca hold burde altså immervæk at kunne slå det her Sociedad hold..
Cadena COPE reporting Messi is irritated with Lucho and that the squad thinks the manager sees himself as the God of the dressing room.
Dette er problemet.
Og det er et kæmpe problem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Dressing er noget man får på pizza.

Fuck it. Skandaløst. Alt vakler
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det her bliver en forfærdelig sæson. Alt er ved at falde fra hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Et reserve Barca hold burde altså immervæk at kunne slå det her Sociedad hold..
Cadena COPE reporting Messi is irritated with Lucho and that the squad thinks the manager sees himself as the God of the dressing room.
Dette er problemet.
Og det er et kæmpe problem.
Ja. Det minder mig lidt om dengang min far sagde til mig, at respekt er ikke bare noget man får/forlanger, men noget man gør sig fortjent til. (historien var at jeg blev drillet i 1. klasse af 4. klasse drengene. Så jeg stjal min storebros bold og gav den til 5. klassedrengene, og så var der ikke nogen som turde at drille mig hahahah)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster