4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg trøster mig med denne kulinariske oplevelse. Er der andre, som hænger lidt med mulen, så kan jeg godt sende opskriften.

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Visca el Barca, kan godt forstå når i siger Simeone ikke passer til Barca. Men set udefra virker han så dygtig at jeg tror han ville kunne spille anderledes med vores spillere. Ikke tiki taka nødvendigvis, men få mere ud af vores spilleres styrker.

Jeg frygter det scenarie fra det nylige rygte om Laporta som præsident med Xavi som træner i 2016. Ikke Laporta, det så jeg gerne. Men den forestilling om at en Barca spiller med et stort navn altid vil få succes som træner.

Jeg tror ærlig talt ikke, at Laporta ansætter Xavi allerede i 2016. Det er dog en trøst, at Laporta højst sandsynligt vil bringe folk ind, som er utrolig dygtige på det sportslig område, modsat denne ledelse. Zubizarreta som sportsdirektør, seriøst? Rosell, jeg bander dig langt væk!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:Jeg trøster mig med denne kulinariske oplevelse. Er der andre, som hænger lidt med mulen, så kan jeg godt sende opskriften.

Billede
Svans so.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:Jeg trøster mig med denne kulinariske oplevelse. Er der andre, som hænger lidt med mulen, så kan jeg godt sende opskriften.

Billede
To forskellige slags pasta. Interessant.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
BarçaDK skrev:
Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.
Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.
Det er OK, husker ikke umiddelbart at det var flere gange decideret frit mål, men han var en elendig afslutter, ja.

Jeg mener alligevel, at det er skævt at sammenligne de to indkøb. Alexis var en 22-årig, god spiller for et midterhold/sub-tophold i Serie A. Suárez kom i sin bedste alder som Premier Leagues bedste spiller. Og for tre gange Alexis' pris.
Til gengæld kom Alexis som serie A's bedste
Det ved jeg nu ikke helt. Eto'o, Zlatan, Cavani, Di Natale, Thiago Silva, Chiellini, m.fl. Men han var da god, ingen tvivl om det. Og en etableret spiller. Som bekendt mener jeg absolut også at det var retfærdigt at kræve noget af ham dengang, men det må kun være naturligt at forventningerne er markant større til Luis Suárez. Det er både retfærdigt og selvfølgeligt. Manden scorede 31 mål i Premier League i sidste sæson. Han er i sin bedste alder. Selvfølgelig forventes der meget, meget mere af Suárez. Alt andet ville være meningsløst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved forresten ikke om i har lagt mærke til det men prøv at tjek hvor mange berøringer vores spillere tager inden de sender bolden videre. Ini og xavi har konstant 2-3 berøringer. Der er ingen trekanter hvor vi får modstanderen ud og løbe eller i ubalance.

Der er virkelig noget grundlæggende galt med vores system og man kan tydeligt se at flere spillere ikke fatter hvad de skal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg ved forresten ikke om i har lagt mærke til det men prøv at tjek hvor mange berøringer vores spillere tager inden de sender bolden videre. Ini og xavi har konstant 2-3 berøringer. Der er ingen trekanter hvor vi får modstanderen ud og løbe eller i ubalance.

Der er virkelig noget grundlæggende galt med vores system og man kan tydeligt se at flere spillere ikke fatter hvad de skal.
Trekantsspil er pist væk. Vores fundament i det hele taget (midtbanen) er ikke-eksisterende under Lucho. Han bruger midtbanen præcis på samme måde som Van Gaal.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Så lad os droppe 'med det samme'. Det er dog godt det samme, for det er altså noget tid siden at Suárez debuterede. Han har trænet med holdet i mange måneder efterhånden. Han fik sin første kamp for os i slutningen af oktober. Det er over 2 måneder siden. Han har næsten spillet 1000 minutters fodbold for os. Det er ikke for meget at forlange af ham, at han begynder at betale nogle af de mange penge vi har givet til ham tilbage. Lige nu er han nemlig ikke ret meget værd. I hvert fald under ingen omstændigheder 75 millioner pund.
Suarez var igennem en hård sommer som uden tvivl prægede ham psykisk. Desuden er det at træne med holdet er sgu ikke nok. Det er et nyt system og nye spillere. Stadig har han leveret fine stats og været afgørende. Men ja der har da været kampe hvor han har været ringe - præcis som messi, iniesta, neymar og andre. Men sjovt nok får de ikke bank.

Det store problem er systemet og Lucho. Før det kommer på plads kan vi ikke kræve at spillerne levere optimalt.
Vi kendte Suárez' situation da vi købte ham. Suárez vidste det også selv. Desuden har jeg afgjort også været efter Messi. Endda rigtig mange gange. Iniesta har jeg ikke rigtigt kritiseret, det indrømmer jeg gerne. Det kan jeg af en eller anden grund ikke få mig selv til. Det er nok fordi han er den mest likeable person i hele denne verden.

Desuden er jeg enig i at det store problem består i Lucho. Det skal dog ikke ændre på, at jeg har været enormt skuffet over og vanvittigt træt af at se på Suárez, der bare har virket ligeså sløv og langsom som Daniel Van Buyten ville være i en 60 meter sprint.
Senest rettet af Blaugrana92 man jan 05, 2015 12:47 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Visca El Barca skrev: Svans so.
Undskyld, hvad?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har virkelig en fornemmelse af at have taget fejl omkring LE i en grad, jeg ikke plejer at tage fejl i.

I øvrigt synes jeg det er helt fair at kritisere Suarez' - til gengæld har jeg svært ved at se hvorfor han bør kritiseres mere end så mange andre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var seriøst vores fjerde kamp hvor vi ikke scorede. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Hvor er det ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:
Visca El Barca skrev: Svans so.
Undskyld, hvad?

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Jeg tager pis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
BarçaDK skrev:
Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.
Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.
Det er OK, husker ikke umiddelbart at det var flere gange decideret frit mål, men han var en elendig afslutter, ja.

Jeg mener alligevel, at det er skævt at sammenligne de to indkøb. Alexis var en 22-årig, god spiller fordi et midterhold/sub-tophold i Serie A. Suárez kom i sin bedste alder som Premier Leagues bedste spiller. Og for tre gange Alexis' pris.
Til gengæld kom Alexis som serie A's bedste
Det ved jeg nu ikke helt. Eto'o, Zlatan, Cavani, Di Natale, Thiago Silva, Chiellini, m.fl. Men han var da god, ingen tvivl om det. Og en etableret spiller. Som bekendt mener jeg absolut også at det var retfærdigt at kræve noget af ham dengang, men det må kun være naturligt at forventningerne er markant større til Luis Suárez. Det er både retfærdigt og selvfølgeligt. Manden scorede 31 mål i Premier League i sidste sæson. Han er i sin bedste alder. Selvfølgelig forventes der meget, meget mere af Suárez. Alt andet ville være meningsløst.
Jeg mener bestemt at huske, at Alexis havde vundet prisen. Jeg mente det på den måde relativt faktuelt ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kendte Suárez' situation da vi købte ham. Suárez vidste det også selv. Desuden har jeg afgjort også været efter Messi. Endda rigtig mange gange. Iniesta har jeg ikke rigtigt kritiseret, det indrømmer jeg gerne. Det kan jeg af en eller anden grund ikke få mig selv til. Det er nok fordi han er den mest likeable person i hele denne verden.

Desuden er jeg enig i at det store problem består i Lucho. Det skal dog ikke ændre på, at jeg har været enormt skuffet og vanvittigt træt af at se på Suárez, der bare har virket ligeså sløv og langsom som Daniel Van Buyten ville være i en 60 meter sprint
Jep det gjorde vi. Og det var nok også derfor vi kunne hente ham så "nemt". Men der er sgu ikke så meget mere at sige. Jeg er enig i at han ser langsom ud osv. Kan dog ikke sætte en finger på hans iver. Han virker som en af de eneste som virkelig vil det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster