21/9 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Systemet er på plads. 2 angribere og messi som 10'er. Bredden kommer fra backerne. Så mangler vi bare lige suarez til at tage pedros plads og så går det AMOK!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Endnu en genstridig udebane at sætte flueben og tre point ved. Og clean sheet igen. Lige nu har jeg svært ved at bevare pessimismen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Neymar er virkelig ved at blive en af mine yndlingsspillere. Den måde han nærmest svæver frem på banen, så flot!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Neymar er virkelig ved at blive en af mine yndlingsspillere. Den måde han nærmest svæver frem på banen, så flot!
Jeg er også helt forelsket i ham!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Raylights:

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

@GaryLineker: Football's European Giants banging in the goals this weekend: Madrid 8, Barca 5, Leicester 5.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Manita på Levantes bane? Haha, hvor er det fedt! Sandro er et bæst, by the way!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det var fandeme lækkert igår, selvom spillet bestemt ikke var perfekt, hiver vi alligevel en manita med hjem!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Dejligt med endnu et clean sheet. Når det er sagt, så synes jeg ikke vores spil var godt den første halve time. Ting:

- Sandro er en utrolig farlig spiller. Han minder mig meget om Villa. Sandro trives med at ligge helt oppe i linje med modstanderens bagerste kæde og lure på kanten af offside. Han kan blive et rigtig godt kort af have i sæsonens løb.
- Pedro er mere usynlig end usynligt blæk. Jeg forstår ikke altid hvad han bidrager med offensivt.
- Jeg tillader mig at låne Piquénbauers billede:
Billede
Det virker til at være Luchos angrebsopstilling. Hans idé er klar; at makismere Messis spil ved at omgive ham med medspillere. To foran sig, to ved siden af sig, to ude på siderne og en DM bag sig. Det en en opstilling, der kommer meget ind over midten, hvilket også er hvor vi er bedst. Tænk engang at være modstanderens CB og skulle stoppe Messi - skal man gå frem og efterlade de to angribere eller skal man lade Messi køre?
- Middelmådig kamp af Mathieu. Han satsede for meget og forkert i enkelte dueller, men heldigvis var der folk omkring ham til at rydde op.
- Rakitic smed også nogle bolde væk, men spillede sig helt klart op i anden halvleg.
- Alves fortsætter med at høvle håbløse bolde ind. Det er som om han har en konkurrence med sig selv om hvor mange gange han kan ramme en modstander inde i feltet. Herudover er hans pasningsspil ikke imponerende. Men han arbejder som altid hårdt.
- Neymar havde en ret god kamp. Det er synd han bliver udskiftet, men så må han jo lade vær' med at agere skadet. Jeg håber ikke der er en kontrovers mellem ham og Lucho.

Folk hænger sig i en målscore på 12-0 efter fire runder. For det første så afgøres tingene ikke i september, og for det andet er det små hold vi har mødt. Det bliver interessant at møde Sevilla, RM, ATM, Valencia og hvem der ellers er godt kørende i år af de mindre hold.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Sandro laver fandme nogle gode løb!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:Raylights:

phpBB [video]
Fandeme nogle lækre mål der blev scoret igår!

BarçaDK

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Bager skrev:Folk hænger sig i en målscore på 12-0 efter fire runder. For det første så afgøres tingene ikke i september, og for det andet er det små hold vi har mødt. Det bliver interessant at møde Sevilla, RM, ATM, Valencia og hvem der ellers er godt kørende i år af de mindre hold.
Forsvaret har ikke haft de helt tunge prøver endnu, nej, men man kan altså se gode takter. Modstanderens offensiv bliver rent faktisk lukket helt ned gennem lange perioder. Det har vi ikke set de seneste sæsoner. Spillerne presser desuden imponerende højt og flot.

Og fem clean sheets i træk er godt uanset modstanderne.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:
Bager skrev:Folk hænger sig i en målscore på 12-0 efter fire runder. For det første så afgøres tingene ikke i september, og for det andet er det små hold vi har mødt. Det bliver interessant at møde Sevilla, RM, ATM, Valencia og hvem der ellers er godt kørende i år af de mindre hold.
Forsvaret har ikke haft de helt tunge prøver endnu, nej, men man kan altså se gode takter. Modstanderens offensiv bliver rent faktisk lukket helt ned gennem lange perioder. Det har vi ikke set de seneste sæsoner. Spillerne presser desuden imponerende højt og flot.

Og fem clean sheets i træk er godt uanset modstanderne.
Enig med BarcaDK.

Jeg mener heller ikke at Atletico Bilbao er et lille hold som man bare overtromler. Villareal på udebane er heller ikke nemme. Fair nok, vi mangler de største hold, men som jeg ser det kan det være en fordel at møde modstandere som ikke parkerer bussen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Altså man skal være lidt påpasselige med at konkludere så tidligt på sæsonen, men holdet skal krediteres for at ikke lukke mål ind i de første fem kampe. At holde Bilbao og Villarreal fra at score, er da meget fint. Disse to hold, der blev nr. 4 og 6 i ligaen i sidste sæson, så helt små er de vel ikke.
Senest rettet af Kubala tirs sep 23, 2014 6:28 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi må ikke glemme Tatas sindsygt sæson start sidste sæson, pointmæssigt. LE kan gøre ham kunden efter også skal han bare hive en stabil februar frem, så er alt hjemme.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster