18/8 FC Barcelona - Leon FC

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Bager »

Dejlig kamp, men måske skal man lige huske på omstændighederne, inden man lovpriser vores spillere alt for meget. La Liga bliver en helt anden sag.

Men hold kæft det var dejligt at se en Barca-kamp igen! Hvis man var junkie, kunne jeg forestille mig at det var hvad et skud heroin direkte ind i blodbanen føltes som eller lidt som at sidde på kummen når man virkelig virkelig skal eller måske lidt som at give Pepe et trykspark lige i ansigtet. Det var bare dejli'.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Brombi »

Kæft en lækker kamp at se, når man kun betaler 19€ pr billet (med rigtig gode pladser vel at mærke - vi fandt nogle ledige tættere på ;)) Det var ret tydeligt at det bare var en venskabskamp, men ellers var der ok stemning. Måske har jeg nogle videoer senere :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Skydefinten »

Af spillerkoner?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Jurij »

Det er sku rigtigt. Xavi og Fabregas på samme hold går slet ikke, og Busquets og Pique er heller ikke de hurtigste spillere. Fabregas bremsede vores spil med 10-20%. Rakitic gør os hurtigere, han er en Yaya type.
Genopbygning status: færdig.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Drake »

Egzon skrev:Er jeg den eneste der syntes det er plat med sådan en modstander?
Nu har jeg ikke en statistik, men set ud fra kampen, så havde Club Leon ikke nogle skud på mål, så vidt jeg husker?
Ingen af vores kæder blev rigtig testet. Der var ingen indlæg eller en-mod-en situationer mod vores forsvars.
Føler at man skulle have inviteret en bedre modstander, for at se hvordan holdet virkelig står til. Det er nemt at sige at Munir, Samper, Sandro, Mathieu osv. spillede konge, men set ud fra modstanderen havde jeg altså ikke forventet andet, lad os nu vente lidt med at fejre det endnu...
Hånden på hjertet, hvor mange troede på at vi ville få kamp til stregen?
Der er ikke noget tvivl på, at vores b-hold har meget potentiale og talent. Især Munir har vundet en plads i mit hjerte, han er genial af en teenager at være. Ville dog gerne have set Halilovic i kamp.
Hvis vi havde mødt et hold som Roma, som også er ved at bygge noget interessant op, ville vi have fået meget mere modstand.

Håber i forstår hvad jeg mener.
Helt enig! Vi burde havde valgt en bedre modstander, det var alt for let. Men dejlig at se noget godt Barca spil igen :glad:
Jeg havde nu også gerne set Halilovic i kamp, han er min favorit af de unge.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster