6/8 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:Stillede vi med 3 mands forsvar, eller hvordan?
mindes ikke vi har prøvet det endnu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Oh, mand, kritikken af Bravo. Første kamp, står godt, har flere ret gode indgreb, fejler på et, og det husker man selvf..

Lad han lige falde til, hvad havde man skrevet hvis det var MatS!
At han heldigvis er ung og kan udvikle sig. Begrænset hvor meget bravo kan... Og han fejlede ikke kun på et. Havde et par elendige boldberøring hvor den ene resulterer i at han losser bolden frem af banen så napoli får den og score (igen på en kæmpe bravo fejl).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:Oh, mand, kritikken af Bravo. Første kamp, står godt, har flere ret gode indgreb, fejler på et, og det husker man selvf..

Lad han lige falde til, hvad havde man skrevet hvis det var MatS!
At han heldigvis er ung og kan udvikle sig. Begrænset hvor meget bravo kan... Og han fejlede ikke kun på et. Havde et par elendige boldberøring hvor den ene resulterer i at han losser bolden frem af banen så napoli får den og score (igen på en kæmpe bravo fejl).
Hvad fanden fabler du om. Det var hans første kamp og han stod næsten en fejlfri kamp.
Ok han havde 2 fejl. Kæft en fiasko.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er også værd at huske hans gode aktioner - såsom klasse-redningen i starten af kampen, og et par situationer hvor han var godt forudseende og kom fint ud af feltet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så så brombi. Ingen grund til at blive så sur. Han havde en god redning i dag men hans spil med bold var ikke imponerende og så kostede han et mål på den pinligste fejl. Men ja det var da hans første kamp... Så lad os håbe at han gør det bedre i CdR.

Han var forresten også fin til at komme ud som sweeper.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Oh, mand, kritikken af Bravo. Første kamp, står godt, har flere ret gode indgreb, fejler på et, og det husker man selvf..

Lad han lige falde til, hvad havde man skrevet hvis det var MatS!
At han heldigvis er ung og kan udvikle sig. Begrænset hvor meget bravo kan... Og han fejlede ikke kun på et. Havde et par elendige boldberøring hvor den ene resulterer i at han losser bolden frem af banen så napoli får den og score (igen på en kæmpe bravo fejl).
Hvad fanden fabler du om. Det var hans første kamp og han stod næsten en fejlfri kamp.
Ok han havde 2 fejl. Kæft en fiasko.
Piquénbauer har øjensynligt et horn i siden på Bravo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det vil jeg ikke sige... Synes bare ikke at han er god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Så så brombi. Ingen grund til at blive så sur. Han havde en god redning i dag men hans spil med bold var ikke imponerende og så kostede han et mål på den pinligste fejl. Men ja det var da hans første kamp... Så lad os håbe at han gør det bedre i CdR.

Han var forresten også fin til at komme ud som sweeper.
Sur? Jeg er helt rolig, dog en smule irriteret over dine konstante "svinere" til Bravo. Manden har knap nok spillet en kamp og han har allerede fejlet i din bog. Vi har forstået er du ikke er meget for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Argh... Vil nu mene at "hvad fanden fabler du om" er en smule aggressivt.

Jeg synes heller ikke han var noget specielt for real soc. IMO er han en middelmådig målmand som er heldig at komme til os. Hvis han skal stå på bekostning af et af verdens største talenter så ville det være noget af det dummeste nogensinde. Så derfor er jeg "glad" over at han fucker op i dag da jeg helst ser ter stegen stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Argh... Vil nu mene at "hvad fanden fabler du om" er en smule aggressivt.

Jeg synes heller ikke han var noget specielt for real soc. IMO er han en middelmådig målmand som er heldig at komme til os. Hvis han skal stå på bekostning af et af verdens største talenter så ville det være noget af det dummeste nogensinde.Så derfor er jeg "glad" over at han fucker op i dag da jeg helst ser ter stegen stå.
Du er glad for han fucker op, så du får ret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja da det forhåbentligt gør at den bedre målmand kommer til at stå. Grunden til "glad" er at jeg aldrig er direkte glad over at en barcaspiller fucker op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

klogfyr skrev:
zqa skrev:Stillede vi med 3 mands forsvar, eller hvordan?
mindes ikke vi har prøvet det endnu.
Mon LE venter på at Masch er klar? Busi og Song på banen i defensive roller samtidigt er nok ikke engang værd at prøve hvis vi alligvel skal af med sidstnævnte.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Irriterende at vi taber på en fejl. LE har i hvert fald en undskyldning nu for at foretrække Stegen, selvom fejl sker for alle.

Jeg er bange for at vi kommer til at savne Valdes, den bedste målmand for Barca. Fock fock fock.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Argh... Vil nu mene at "hvad fanden fabler du om" er en smule aggressivt.
Velkommen til Kbh, almindelig talesprog.
Piquénbauer skrev:Ja da det forhåbentligt gør at den bedre målmand kommer til at stå. Grunden til "glad" er at jeg aldrig er direkte glad over at en barcaspiller fucker op.
Godt. Så har vi endegyldigt lært at du har noget imod Bravo. Så kan vi måske blive fri for den slags indlæg i fremtiden. Så behøver du ikke at konstatere det flere gange i løbet hver kamp han står.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Nu vi snakker målmandsdrop, har Pinto nogensinde lavet graverende drop i Barca-målet? Ja, han havde en særegen stil og havde ikke Valdes spidskompetencer...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster