6/8 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Har boet her i 8 år og har sgu ikke mødt det endnu. Kommer nok ikke de samme steder som dig?

Og nej jeg har ikke noget imod bravo som person. Synes bare ikke at han er god. Jeg er i min fulde ret til at skrive hvad jeg har lyst til så længe det handler om barca. Hvis du ikke bryder dig om det så lad vær med at læs det. Hvis du har mere at komme med så kan vi tage den i bravo tråden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Dømmer i en målmand efter 1 kamp? Er det ikke en lille bitte smule for tidligt?
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jurij skrev:Dømmer i en målmand efter 1 kamp? Er det ikke en lille bitte smule for tidligt?
Det er alt, alt, alt for tidligt.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Nogen der husker, hvor massiv kritik Valdes måtte lægge øre til i starten - og i faktisk en rimelig lang periode.

Har ikke set kampen her, så har ikke selv nogen videre mening om hvem, som skal stå. Tror aldrig jeg har set en kamp med Stegen.

Godt at I kan gå uden for Brombz og Piqu hvis I skal slås

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Nogen der husker, hvor massiv kritik Valdes måtte lægge øre til i starten - og i faktisk en rimelig lang periode.
... og Valdés bliver sågar stadig betragtet som værende en dårlig målmand af mange mennesker.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Har boet her i 8 år og har sgu ikke mødt det endnu. Kommer nok ikke de samme steder som dig?

Og nej jeg har ikke noget imod bravo som person. Synes bare ikke at han er god. Jeg er i min fulde ret til at skrive hvad jeg har lyst til så længe det handler om barca. Hvis du ikke bryder dig om det så lad vær med at læs det. Hvis du har mere at komme med så kan vi tage den i bravo tråden.
Du kan skrive hvad du har lyst til, men du må da kunne forstå at det er trættende at læse, som du også skrev til mig om Tata i sin tid. Vi har forstået du ikke kan lide Bravo eller synes han er dårlig, og at der ikke skal mere end 90 minutter til at dømme ham, men det nytter ikke at skrive det samme igen og igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet med bravo er at disse fejl forekommer for ofte. Husker at han både lavede store fejl mod os (neymar) og real (bale) i sidste sæson. Desuden er han ikke en ung spiller mere. Han burde have nok rutine til ikke at lave den slags fejl. Men som backup er han ok. Og hele denne "hetz" (som det er blevet kaldt) fra min side er ikke pga denne kamp men på grund af mine holdninger til ham inden han kom til klubben. Og for det meste fordi jeg vil have at ter stegen skal stå.

Der er som altid nogle spillere man bedre kan lide men øsnker INGEN barcaspillere noget ondt og slet ikke når det går ud over hele holdet.

@Brombi
Jeg gider ikke blive ved med at køre rundt i det. Og skal nok skrue ned for min "hetz".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Husker at han både lavede store fejl mod os (neymar) og real (bale) i sidste sæson.
Lavede Valdés ikke også 1-2 store fejl per sæson? Det sker. Det sker for så godt som alle målmænd. Måske lige med Neuer som undtagelse, men de skal nok komme. Han kan ikke blive ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske... Men valdes var så bare en meget bedre målmand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Måske... Men valdes var så bare en meget bedre målmand.
Okay så. Ikke at jeg er uenig. Valdés er meget bedre end Bravo. Det er blot pudsigt at du lægger så meget vægt på Bravos ene fejl i dag, men gerne vil acceptere de fejl en mand som Valdés lavede. For han lavede fejl. Som regel et par stykker per sæson. Er det prisen på Bravo, der gør at der ikke er plads til nogen form for fejl fra hans side? Eller hvorfor er det at Bravo absolut skal spille helt og aldeles fejlfrit, for at få dit seal of approval?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Valdes var en fremragende målmand. Derfor kunne jeg leve med valdes' fejl ligesom jeg vil kunne leve med at ter stegen laver fejl da han er ung og der er plads til forbedring.

Bravo er imo bare ikke en særlig god målmand. Og at han så laver en fejl som den til aften underbygger bare min holdning til ham. Og nu er det ikke fordi at kampen i dag har afgjort hvad jeg mener om ham. Har hele tiden skrevet at han imo er middelmådig men er fin som backup. Mit problem har så bare været hvis han var tiltænkt som starter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror, at det er dig, Piquenbauer, som har gjort ham selv lidt nervøs :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 6/8 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:Nogen der husker, hvor massiv kritik Valdes måtte lægge øre til i starten - og i faktisk en rimelig lang periode.
... og Valdés bliver sågar stadig betragtet som værende en dårlig målmand af mange mennesker.
Ret vildt at tænke på egentlig :eek: Skræmmende.
Den lille ananas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster