8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Barca har det med at sådan "kickstarte" hold, der har været i krise. Ja, Bilbao har vist svagheder, og er heller ikke i god form, men det kunne lige passe, at de spiller en pragt kamp. ...

...
Rolig... Typisk Barca-fan-pessimisme;-)

Ja, Bilbao vil altid være et svært sted at spille og de forsvarer godt og for alle er det noget særligt at møde mægtige Barca. Bilbaos placering i tabellen skyldes især ineffektivt angreb, så vi skal ikke forvente bare at kunne pille dem fra hinanden.

Jeg tror at vi er inde i en positiv udvikling som ikke lige stopper og stiller vi op i stærkeste opstilling så skal vi være rolige, men gutterne skal spille kampen som en finale.

VAMOS!!
Jeg er ret træt af ordet pessimisme, da man næsten hver gang får slynget det i hovedet(i næsten alle sammenhæng), hvor man nedtoner noget eller har lidt mindre positiv tilgang til tingene. Måske man er lidt mere påpasselig, måske man nogle gang er lidt realistisk, i stedet for at være "en jubelidiot" og være optimistisk næsten hele tiden. Nåh, nok om det. :)

Ja, kampen skal spilles som en finale, der er vi to enige. Det bliver ikke let, men selvfølgelig har Barca muligheden for at vinde, men man skal spille en seriøs kamp, som visse spillere fra truppen og træneren har været ude at sige tidligere på sæsonen, hvor man har leveret en solid indsats.
Rolig nu, tag det ikke så tungt. Det blev sagt med et glimt i øjet :glad: Det er bare en meget typisk Barca-fan reaktion, som nok er jordens mest krævende fans. Man fokuserer på alt dét der kan gå galt.

Jeg mener også at jeg kritiserede Tata for en lignende retorik sidste sæson før nogle vigtige kampe i foråret, hvor kan brugte ordene "...vi må ikke fejle...". Jeg håber sandelig ikke at det var dét man fokuserede på i omklædningsrummet. I golfsporten er det fejlen, på det mentale plan, som man bare ikke må begå, at tænke på de ting som kan gå galt, i stedet på at fokusere på at udføre slaget man ved at man kan og så lade selvtilliden gøre resten af arbejdet.

Kortere sagt: Holdet har fundet rytmen og har en gylden chance for at mindske hullet til RM. Jeg håber at spillerne udelukkende fokuserer på at vinde og tro på sig selv og ikke om hvad som kan gå galt og om Bilbao vil spille deres livs kamp. For spiller Barca op til deres niveau så vinder vi, og så må man tage det bagefter hvis tingene ikke gik ens vej.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Vil allerede nu melde, at jeg godt kunne tænke mig et lækkert stream. Så hvis nogen finder et godt et', så sig hjertens gerne til! :-)

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:
rummenigge skrev:
Kubala skrev:Barca har det med at sådan "kickstarte" hold, der har været i krise. Ja, Bilbao har vist svagheder, og er heller ikke i god form, men det kunne lige passe, at de spiller en pragt kamp. ...

...
Rolig... Typisk Barca-fan-pessimisme;-)

Ja, Bilbao vil altid være et svært sted at spille og de forsvarer godt og for alle er det noget særligt at møde mægtige Barca. Bilbaos placering i tabellen skyldes især ineffektivt angreb, så vi skal ikke forvente bare at kunne pille dem fra hinanden.

Jeg tror at vi er inde i en positiv udvikling som ikke lige stopper og stiller vi op i stærkeste opstilling så skal vi være rolige, men gutterne skal spille kampen som en finale.

VAMOS!!
Jeg er ret træt af ordet pessimisme, da man næsten hver gang får slynget det i hovedet(i næsten alle sammenhæng), hvor man nedtoner noget eller har lidt mindre positiv tilgang til tingene. Måske man er lidt mere påpasselig, måske man nogle gang er lidt realistisk, i stedet for at være "en jubelidiot" og være optimistisk næsten hele tiden. Nåh, nok om det. :)

Ja, kampen skal spilles som en finale, der er vi to enige. Det bliver ikke let, men selvfølgelig har Barca muligheden for at vinde, men man skal spille en seriøs kamp, som visse spillere fra truppen og træneren har været ude at sige tidligere på sæsonen, hvor man har leveret en solid indsats.
Rolig nu, tag det ikke så tungt. Det blev sagt med et glimt i øjet :glad: Det er bare en meget typisk Barca-fan reaktion, som nok er jordens mest krævende fans. Man fokuserer på alt dét der kan gå galt.

Jeg mener også at jeg kritiserede Tata for en lignende retorik sidste sæson før nogle vigtige kampe i foråret, hvor kan brugte ordene "...vi må ikke fejle...". Jeg håber sandelig ikke at det var dét man fokuserede på i omklædningsrummet. I golfsporten er det fejlen, på det mentale plan, som man bare ikke må begå, at tænke på de ting som kan gå galt, i stedet på at fokusere på at udføre slaget man ved at man kan og så lade selvtilliden gøre resten af arbejdet.

Kortere sagt: Holdet har fundet rytmen og har en gylden chance for at mindske hullet til RM. Jeg håber at spillerne udelukkende fokuserer på at vinde og tro på sig selv og ikke om hvad som kan gå galt og om Bilbao vil spille deres livs kamp. For spiller Barca op til deres niveau så vinder vi, og så må man tage det bagefter hvis tingene ikke gik ens vej.
Jeg er helt rolig. :)
Der er heller ikke tale om spillernes tanker, men os fans' eller rettere sagt mine. Spillerne skal selvfølgelig tro på tingene og samtidig yde 100%.

I øvrigt er jeg ikke særlig krævende. Jeg har trods alt fulgt holdet i tykt og tyndt efterhånden, så kender også til værdien af, at det ikke altid kan gå Barcas veje.
Senest rettet af Kubala søn feb 08, 2015 8:56 pm, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Fedtmule skrev:Vil allerede nu melde, at jeg godt kunne tænke mig et lækkert stream. Så hvis nogen finder et godt et', så sig hjertens gerne til! :-)
Har du ingen venner/familie som har stofa/waoo fiber? Der følger gratis web tv med hvor man kan logge på fra any destination. Bare spørg efter deres login :D
Próxima Estación.... Parallel!

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Rakitic Busquets Xavi - Messi Suarez Neymar #fcblive
Ingen Mascherano eller Iniesta..
Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Mascherano, Adriano, Iniesta, Rafinha, Pedro #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm... Den er jeg ikke tilfreds med. Masche skal alle dage spille fremfor mathieu som har været alt andet end imponerende i det sidste stykke tid. Ligeledes kommer vi til at mangle gennembrud fra midten med xavi fremfor iniesta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

abx skrev:
Fedtmule skrev:Vil allerede nu melde, at jeg godt kunne tænke mig et lækkert stream. Så hvis nogen finder et godt et', så sig hjertens gerne til! :-)
Har du ingen venner/familie som har stofa/waoo fiber? Der følger gratis web tv med hvor man kan logge på fra any destination. Bare spørg efter deres login :D
Man skal have ens internet og tv selskab, for at det gør sig gældende, korrekt?

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hmm frygter sq lidt Math og Pik sammen! Ellers Allez, boiz! Alves hold igen, så Rakitic ikke skal spilde kræfter på din siden og dermed kan kæmpe centralt!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Athletic XI vs. Barcelona: Iraizoz, De Marcos, Balenziaga, Etxeita, Laporte, San José, Mikel Rico, Unai López, Susaeta, Aduriz, Muniain.
Ingen Iraola, men en spiller de virkelig mangler er Iturraspe, lad os udnytte det. Jeg forventer at vi vinder den her kamp, det skal vi simpelthen bare.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm... risikabelt med Mathieu i stedet for Masch. Xavi i stedet for Ini kan jeg sådan set godt se idéen med, men Mathieu overrasker lidt, måske Masch lige får en pause, har også set mindre god ud på det seneste.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er dog vigtigt, at Iturraspe ikke er med. Han har været godt spillende for dem, sammen med Aduriz, Etxeita og Laporte.

PuyolErGud
Indlæg: 10795
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Som jeg læser det, kommer Laporte til at spille på Venstreback. Er der nogen der ved om han har gjort det hele sæsonen, eller er det kun af nødvendighed de spiller ham der?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker underligt. Men ham burde messi kunne løbe rundt om uden de store problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:Som jeg læser det, kommer Laporte til at spille på Venstreback. Er der nogen der ved om han har gjort det hele sæsonen, eller er det kun af nødvendighed de spiller ham der?

Af nødvendighed, hvis han skal spille som venstreback. Han har spillet hele sæsonen som midterforsvarer.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Jeg tror Balenziaga spiller venstreback. Laporte og Etxeita centralt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster