4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi: "We had the ball, had chances. Think we played a good game, despite the loss. The own-goal was decisive. We have to keep on working."
Haha Xavi for hulen da! Virkelig? Så er det jo ikke så overraskende at vi ser sådan noget fra holdet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Xavi: "We had the ball, had chances. Think we played a good game, despite the loss. The own-goal was decisive. We have to keep on working."
Haha Xavi for hulen da! Virkelig? Så er det jo ikke så overraskende at vi ser sådan noget fra holdet.
Enten er Xavi skæv, eller også vil han bare beholde sin plads på holdet...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Visca El Barca skrev:
Xavi: "We had the ball, had chances. Think we played a good game, despite the loss. The own-goal was decisive. We have to keep on working."
Haha Xavi for hulen da! Virkelig? Så er det jo ikke så overraskende at vi ser sådan noget fra holdet.
Scripted
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Endnu en forfærdelig præstation. Virker som om, der intet system og koncept er i vores spil. Offensivt falder spillerne over hinanden, ingen løbemønstre og hurtigt positionsspil. LE skal stoppe med alle de rotationer og få glæden og smilet tilbage. Skod at vi ikke griber chancen... LE bør tage kritikken åbent og med oprejst pande. Gider ikke flere udtalelser om, at det hele er fint. Arbejde i morgen efter ferie, øv dag

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Visca El Barca skrev:
Xavi: "We had the ball, had chances. Think we played a good game, despite the loss. The own-goal was decisive. We have to keep on working."
Haha Xavi for hulen da! Virkelig? Så er det jo ikke så overraskende at vi ser sådan noget fra holdet.
Er det fremtidens træner, der udtaler sig sådan?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Visca El Barca skrev:
Xavi: "We had the ball, had chances. Think we played a good game, despite the loss. The own-goal was decisive. We have to keep on working."
Haha Xavi for hulen da! Virkelig? Så er det jo ikke så overraskende at vi ser sådan noget fra holdet.


Det lige præcis sådan nogle udtalelser fra Xavi der overbeviser mig om at han IKKE skal træne vores hold. Fuldstændig blindt og uden form for holdets selvindsigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spiller som real for et par år siden. Giv den til stjernerne fremme og se om de kan lave noget. Der er ingen gejst - intet samspil. Det er pinligt at vi er endt sådan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Der er noget i klubben som er råddent hvis de alle kun kan sige at vi spillede godt og alt var uheld.

I lukker mål ind i det andet minut. I har over 90min til at udligne, men intet. Come on!
Allez...

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Han (Xavi) har sådan set ret i, at selvmålet var afgørende - vi tabte 1-0. Men nogen god kamp spillede vi ikke. Højst 20-25 gode minutter...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Vi spiller som real for et par år siden. Giv den til stjernerne fremme og se om de kan lave noget. Der er ingen gejst - intet samspil. Det er pinligt at vi er endt sådan.
Ja, du rammer plet. Der er bare ingen sammenhæng i spillet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Luis Enrique skrev:
Elbarca skrev: For så håber jeg vi kan hente Simeone til sommer.
Det er næppe en løsning. Det stramme, aggressive spil vil aldrig fænge.

Indtil videre synes Luis Enrique - ham den anden - i hvert fald ikke at være løsningen på noget som helst. Luis Suárez ligeså.

Enig. 2015 skal nok blive året, hvor de sidste medløberfans falder fra. Det kan man tilsvarende håbe at diverse folk fra og omkring ledelsen gør. Det er vel det eneste positive.
Ikke enig. Atletico har en sublim toptræner, der har formået at få en evigt fejlende klub til at spille op til de bedste klubber. Det stramme aggressive spil står ikke alene. De har stadig enorm teknisk dygtige spillere. Måske vigtigst af alt så har Simeone det samme Pep havde. Evnen til at få spillere til at tro på hans koncept og at give alt for det. LE virker slet ikke til at have noget koncept. Det hele står og falder med Messi.

Jeg tror Simeone vil formå at udnytte vores spilleres karakteristika. Jeg ser en mand der ved hvordan man vinder, i ham.
Senest rettet af Elbarca man jan 05, 2015 12:09 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Jeebus. Manden er helt ny i klubben og bliver spillet åndssvagt. Gå ind og se hvordan alexis gjorde det i starten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Enig, men nu sagde han chancer i flertal, var mere det jeg undrede mig over.

Måske Liverpool ødelægger deres angribere på vej ud. Først Torres og nu Suarez.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster