11/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Suarez giver mange gode ting til holdet, men hold nu op hvor tager han mange forkerte beslutninger...Og Rakitic er en dygtig spiller, men han har aldrig haft niveauet til at være fast mand for Barcelona.

Så træls måde at smide point på....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Kan man forklar LEs udskiftning af Neymar og at han beholdt en offensivt usynlig Lui på banen hele kampen?
Han vil have kontrol. Og suarez kæmper mere.
Kæmper mere? Han kunne have brugt Pedro istedet, den mand kæmper mindst ligeså meget. Det var tydeligt at Luis offensive spil ikke var der fra starten af, mens Neymar havde fart i fødderne. Det er da idiotisk at beholde en tam angriber inde.
Ja suarez kæmper mere. Og er en meget større fysisk trussel. Det kan de fleste se. Neymar er ydermere lidt usikker i sin boldomgang. Synes den udskiftning gav fint mening men desværre fungerede det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

En sikker sejr vi smider væk. Bravos drop giver dem tro og Piqué forærer dem et point. Suarez har også en kæmpe andel i point tabet. Hvorfor kan Barca ikke spille 2 gode halvlege i træk!?!

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Arrrh det er holdet der fejler. Hermed træneren også. Det her passiv bold, som man praktiserer og deraf det her kontrabaseret bold, er ikke noget vi kan. Vi har ikke truppen til det. det må Lucho snart fatte. Ja Lui brændte nogle store chancer, men så lavede Pique også fejl. Mathieu var igen usikker og indblandet i målet til 2-2. Sådan er der så meget.

Vi må helst ikke komme i en situation, hvor vi skal tilpasse vores spil efter hvad modstanderen gør. Når vi reagerer i stedet for at agere, så kommer vi i problemer. Det gør vi under Lucho. Ret så frustrerende. Lucho er virkelig ikke min kop te som træner.

Og jeg ville ønske han kunne se bort fra prisskilt. Bare fordi man koster 20 millioner euro, er det ikke ens betydende med at mand pr. automatik skal starte. Ja vi fatter det, det er Lucho der har hentet ham, men helt ærligt, Masch skal ikke på bænken og Mathieu skal starte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fortjent resultat.
Banega motm.
Suarez kampens værste spiller.

edit: dø españa
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Uafgjort er ikke nogen katastrofe. Det var sandsynligt, at vi ville smide point mod Celta eller Sevilla. Jeg vandt dog også 2000kr på kampen, så jeg er nok lidt mere fortrøstningsfuld :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Storken skrev:Jeg vandt dog også 2000kr på kampen, så jeg er nok lidt mere fortrøstningsfuld :)
Too soon, buddy
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Real Madrid har altså stadig Celta, Sevilla og Espanyol ude, samt Valencia hjemme. De spillede ikke godt i midtugen mod Rayo, og i dag vinder de på en meget billig baggrund. De er heller ikke bedre. Vi skal bare slå Valencia på hjemmebane i næste weekend, og så vil vi stadig være klare favoritter til ligaen imo.

Jeg håber bare ikke at vi begår samme fejl mod Valencia som i sidste sæson, hvor vi tabte 2-3.

Lucho begår en fejl ved at tage Neymar ud, men det som Iniesta, Rakitic, Bravo, Suarez præstere i dag er fandme latterligt. Iniesta begynder at minde mig om det der sker for Casillas, selv om jeg ikke er meget for at sige det. Om det er et resultat af vores system/spil eller om det er noget hos ham selv, ved jeg ikke, måske en blanding.

Rakitic kan jeg godt nok blive sur over at se på nogle gange, nogle gange undrer man sig bare over hvad det egentlig er han skal, hvad han gør.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Kan man forklar LEs udskiftning af Neymar og at han beholdt en offensivt usynlig Lui på banen hele kampen?
Han vil have kontrol. Og suarez kæmper mere.
Kæmper mere? Han kunne have brugt Pedro istedet, den mand kæmper mindst ligeså meget. Det var tydeligt at Luis offensive spil ikke var der fra starten af, mens Neymar havde fart i fødderne. Det er da idiotisk at beholde en tam angriber inde.
Ja suarez kæmper mere. Og er en meget større fysisk trussel. Det kan de fleste se. Neymar er ydermere lidt usikker i sin boldomgang. Synes den udskiftning gav fint mening men desværre fungerede det ikke.
Det giver jo ingen mening, som emo skriver, Pedro kæmper mere. Lui var ikke så god i aften. Det er ikke hans skyld vi taber, men hvis nogen skulle skiftes så var det Lui og ikke Neymar.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Kan man forklar LEs udskiftning af Neymar og at han beholdt en offensivt usynlig Lui på banen hele kampen?
Han vil have kontrol. Og suarez kæmper mere.
Kæmper mere? Han kunne have brugt Pedro istedet, den mand kæmper mindst ligeså meget. Det var tydeligt at Luis offensive spil ikke var der fra starten af, mens Neymar havde fart i fødderne. Det er da idiotisk at beholde en tam angriber inde.
Ja suarez kæmper mere. Og er en meget større fysisk trussel. Det kan de fleste se. Neymar er ydermere lidt usikker i sin boldomgang. Synes den udskiftning gav fint mening men desværre fungerede det ikke.
Måske i en helt anden kamp! Neymars bold omgang og kontrol var god, Lui satte ikke mange fødder korrekt. Han så jo sindssyg tung ud i kampen.

Defensivt kæmper Lui ikke mere end Pedro. Det er en stor fejl at mene det. Så har man ikke forstået Pedro spil korrekt. Fysisk fylder han mere, men det er ikke altid afgørende.

Desuden, Ini på kanten, hvorfor så ikke Pedro ind med det samme. Holder Rakitic inde hele kampen, istedet for at smide en frisk Mascherano ind, en som kan styre holdet og løbe med deres midt med friske ben.

LE tabte igen kontrollen, over den midtbane.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

abx skrev:
Storken skrev:Jeg vandt dog også 2000kr på kampen, så jeg er nok lidt mere fortrøstningsfuld :)
Too soon, buddy
Du kan glæde dig over, at jeg taber 1000kr på Bastias uduelighed mod PSG.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Storken skrev:Uafgjort er ikke nogen katastrofe. Det var sandsynligt, at vi ville smide point mod Celta eller Sevilla. Jeg vandt dog også 2000kr på kampen, så jeg er nok lidt mere fortrøstningsfuld :)
Satsede du 1000kr på uafgjort til odds 2.0?? lol
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Nu har jeg fortjent en fucking snickers. Fra et neutralt synspunkt, så var det faktisk en rigtig fed fodboldkamp :)
2-2 på Pizjuan, set udelukkende på resultatet, er rigtig godt. Vi kan stadig selv afgøre mesterskabet, og måske er vi heldige, at RM snubler en sidste gang. Ved 2-0 burde vi have afgjort det, Suarez får desværre en dårlig rolle, sammen med Pique og Bravo. Men jeg er især skuffet over Iniesta. Jeg ved ikke lige hvad det er med ham, men han har godt nok ikke været sig selv i den her sæson - klart banens dårligste, hvis du spørger mig. Det er dog lidt unfair at smide skylden på enkelte spillere. Hele holdet spillede dårligt i anden halvleg.

Måske laver Luis Enrique en stor ved fejl udskiftningen af Neymar, jeg er godt klar over Champions League osv, men jeg så hellere at det var Suarez som blev skiftet ud. Og så skulle det ikke være i stedet for Xavi. Rakitic skulle have været skiftet ud i stedet for, for med Iniesta, Busquets og Xavi på midtbanen, havde vi sikkert fået meget mere ro på kampen. Derudover så det ud som om at Rak var fuldstændig færdig i slutningen af kampen, og kunne slet ikke komme op i fart.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Kan man forklar LEs udskiftning af Neymar og at han beholdt en offensivt usynlig Lui på banen hele kampen?
Han vil have kontrol. Og suarez kæmper mere.
Kæmper mere? Han kunne have brugt Pedro istedet, den mand kæmper mindst ligeså meget. Det var tydeligt at Luis offensive spil ikke var der fra starten af, mens Neymar havde fart i fødderne. Det er da idiotisk at beholde en tam angriber inde.
Ja suarez kæmper mere. Og er en meget større fysisk trussel. Det kan de fleste se. Neymar er ydermere lidt usikker i sin boldomgang. Synes den udskiftning gav fint mening men desværre fungerede det ikke.
Det giver jo ingen mening, som emo skriver, Pedro kæmper mere. Lui var ikke så god i aften. Det er ikke hans skyld vi taber, men hvis nogen skulle skiftes så var det Lui og ikke Neymar.
Større fysisk er vidst osse det eneste man kan tilskrive ham kontra neymar.

Han brændte kæmpe chancer og havde placeringsfejl som en nybegynder i serie 6

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Kan man forklar LEs udskiftning af Neymar og at han beholdt en offensivt usynlig Lui på banen hele kampen?
Han vil have kontrol. Og suarez kæmper mere.
Kæmper mere? Han kunne have brugt Pedro istedet, den mand kæmper mindst ligeså meget. Det var tydeligt at Luis offensive spil ikke var der fra starten af, mens Neymar havde fart i fødderne. Det er da idiotisk at beholde en tam angriber inde.
Ja suarez kæmper mere. Og er en meget større fysisk trussel. Det kan de fleste se. Neymar er ydermere lidt usikker i sin boldomgang. Synes den udskiftning gav fint mening men desværre fungerede det ikke.
Måske i en helt anden kamp! Neymars bold omgang og kontrol var god, Lui satte ikke mange fødder korrekt. Han så jo sindssyg tung ud i kampen.

Defensivt kæmper Lui ikke mere end Pedro. Det er en stor fejl at mene det. Så har man ikke forstået Pedro spil korrekt. Fysisk fylder han mere, men det er ikke altid afgørende.

Desuden, Ini på kanten, hvorfor så ikke Pedro ind med det samme. Holder Rakitic inde hele kampen, istedet for at smide en frisk Mascherano ind, en som kan styre holdet og løbe med deres midt med friske ben.

LE tabte igen kontrollen, over den midtbane.
Nu er det sådan at vi spiller med en angriber. Og derfor skal vi have en helt fremme som udfylder den fysiske rolle (kæmper). Det gør suarez. At smide pedro ind ville betyde at vi skulle smide messi på toppen og der ville han desværre nok blive taget ud af kampen.

Pedro kommer ikke ind med det samme da han intet bringer. Så kan man brokke sig over iniesta osv men pedro har været forfærdelig i denne sæson. Jeg ved desuden udemærket hvad pedro bringer og ikke bringer.

Jeg er dog enig i at rak ikke skulle have spillet kampen til ende. Og at lucho kunne have grebet det anderledes an.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster