1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Jeg vil virkeligt også gerne se Samper. Pep var heller ikke bange for at erstatte Touré med Busquest, selvom Bussi fik meget kritisk i starten. Spil nu Bartra. Han vil jo så gerne. Og så noget stabilitet på bagkæden. Ligemeget så skal Masch spille, midt eller centerback - jeg er ligeglAd.
Spil samper i stedet for?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Raman93 »

En midtbane bestående af Samper-Busquest-Iniesta/Rakitic. Mascherano-Busquest kunne også gøre det, men så mister man vores bedste centerback.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Enig det kunne godt være spændende. Men det kommer ikke til at fungere før vi får lavet på at midtbanen skal dække vores backs..
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af BarçaDK »

Pyt med nederlaget, legendarisk trøje på stadion i dag/quiztid, "gæt en legende":
Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af A$AP »

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:#iwasthere :(
Har du efterhånden ikke en ret skuffende record fra campen?
Det har ikke været de mest prangende kampe, jeg har overværet (dog en manita mod Levante og en god 2-0 sejr over Bilbao), men alle de kampe jeg har set har været med tre point at gå derfra med. Indtil i aften, puha.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Jurij »

Jeg forudsiger en Real liga titel. I hørte det her først.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have failed to score in a Liga game at the Camp Nou for the first time since October of 2011, then against Sevilla [via opta]
Den kamp var også helt forfærdelig. Bolden ville bare ikke ind. Præcis som i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Brombi »

Jurij skrev:Jeg forudsiger en Real liga titel. I hørte det her først.
nahh egentlig ikke..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

Op med humøret allesammen, det er ikke enden af verden ;-)
Yah, positive vibration!! ♡
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Brombi »

Lopezzz skrev:Op med humøret allesammen, det er ikke enden af verden ;-)
Yah, positive vibration!! ♡
Enig.. Der mangler næsten 30 kampe, alt kan ske..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Jep vi kan tabe 20 kampe til ;-)

Jeg har sat forventninger ned til denne sæson og Lucho skal have tid til at indføre sine ændringer. Så længe der er fremgang i spillet og vi er på vej i den rigtige retning så er det ok med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Brombi »

Jeg har set Luchos fodbold før, både fra Celta Vigo, men i hvert fald Barca B. Jeg husker meget godt, at han praktiserede den samme slags bold som Pep. Det er fandme ikke den slags fodbold man ser idag. Jeg har en idé om, at den øverste ledelse dikterer hvilken form for fodbold der skal spilles. Det er jo ikke nogen hemmelighed at fodbold styres fra toppen. Spillere som Neymar og Suarez SKAL jo passe ind. Så dumt. I stedet for at købe spillere som passer ind, har man købt spillere og tilpasset taktikken efter dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Argh... Nok er ledelsen nogle turds som har negligeret holdet længe men taktikken og spillet må være Luchos ansvar. Han har et fremragende hold og hvis han ikke formår at få noget ud af det så er det bare ikke godt nok.

Og vigtigst så tror jeg det kan løses nemt. Det kræver dog at han virkelig vil sætte sig igennem. Enten skal vi spille med både masche og busi hvis han vil have så offensive backs, ellers må han smide en af de offensive backs på bænken og køre backspil som med abidal og til sidst er der jo også løsningen hvor han går tilbage til at spille med wings.

Da vi var bedst var det pga vores midtbane men lige nu spiller vi nærmest uden en centralmidt. Det holder ikke. Jeg håber vi får noget nyt at se i den sindssygt vigtige kamp mod ajax.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Argh... Nok er ledelsen nogle turds som har negligeret holdet længe men taktikken og spillet må være Luchos ansvar. Han har et fremragende hold og hvis han ikke formår at få noget ud af det så er det bare ikke godt nok.
Jah men inden for nogle rammer som ledelsen sætter. Det er virkelig naivt at tro at ledelsen ikke dikterer hvilken retning holdet skal spille - i vores tilfælde er det "direkte" fodbold som ønskes. Det sætter altså nogle specielle krav, især til en træner som Enrique, som har praktiseret "tiki-tika"-ligne fodbold med Barca B. Enig i sidste sætning.
Piquénbauer skrev:Og vigtigst så tror jeg det kan løses nemt. Det kræver dog at han virkelig vil sætte sig igennem. Enten skal vi spille med både masche og busi hvis han vil have så offensive backs, ellers må han smide en af de offensive backs på bænken og køre backspil som med abidal og til sidst er der jo også løsningen hvor han går tilbage til at spille med wings.
Jah måske. Så skulle vi spille med Mathiu på venstreback. Det gik ikke så godt mod RM. Idag krævede det dog blot bare lidt mere skarphed. Imod RM skulle vi nok have haft Masche på midtbanen. Men ja det er nok problematisk at spille med to offensive backs og kun 1 DM. Busquets løber rundt som en vild.
Piquénbauer skrev:Da vi var bedst var det pga vores midtbane men lige nu spiller vi nærmest uden en centralmidt. Det holder ikke. Jeg håber vi får noget nyt at se i den sindssygt vigtige kamp mod ajax.
Enig her :razz:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster