22/11 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af BarçaDK »

Barça taber fandemig ikke to i træk på Camp Nou!! Eller to uden sejr for den sags skyld. Please, drenge.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Muddi12345 »

Hvad tror i der sker, hvis Deulofeu bliver matchvinder? Vi taber 2-1 og han scorer i 85 minut... Jubler han? Pifter publikum af ham? Også selvom han ikk jubler? Vil alle fans hade ham (jeg vil)? Vil han have en fremtid i Barca nogensinde, hvis han er skyld i, at vi ikke vinder? Eller vil det have modsatte effekt og Barca træner og ledelsen ser noget nyt i ham?
Jeg tror personligt, at han mister alt håb om en fremtid i Barca.. Især fordi det sker i et tidspunkt, hvor Barca er i "krise".. Jeg ville selv hade ham for det. Synes det er mærkeligt, at Barca ikke har sikret sig, at ham og suarez ikk må spille imod os.. Det kan være ret så akavet hvis de gjorde det onde mod os.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Michman »

Muddi12345 skrev:Hvad tror i der sker, hvis Deulofeu bliver matchvinder? Vi taber 2-1 og han scorer i 85 minut... Jubler han? Pifter publikum af ham? Også selvom han ikk jubler? Vil alle fans hade ham (jeg vil)? Vil han have en fremtid i Barca nogensinde, hvis han er skyld i, at vi ikke vinder? Eller vil det have modsatte effekt og Barca træner og ledelsen ser noget nyt i ham?
Jeg tror personligt, at han mister alt håb om en fremtid i Barca.. Især fordi det sker i et tidspunkt, hvor Barca er i "krise".. Jeg ville selv hade ham for det. Synes det er mærkeligt, at Barca ikke har sikret sig, at ham og suarez ikk må spille imod os.. Det kan være ret så akavet hvis de gjorde det onde mod os.

Hvis det sker håber jeg bare han laver lidt aller Reus..
phpBB [video]
ingen vild juble men stadig glad over sin scoring.. Altså han er jo fodbold spiller, og han skal jo score mål lige meget hvem han spiller imod..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Muddi12345 »

Michman skrev:
Muddi12345 skrev:Hvad tror i der sker, hvis Deulofeu bliver matchvinder? Vi taber 2-1 og han scorer i 85 minut... Jubler han? Pifter publikum af ham? Også selvom han ikk jubler? Vil alle fans hade ham (jeg vil)? Vil han have en fremtid i Barca nogensinde, hvis han er skyld i, at vi ikke vinder? Eller vil det have modsatte effekt og Barca træner og ledelsen ser noget nyt i ham?
Jeg tror personligt, at han mister alt håb om en fremtid i Barca.. Især fordi det sker i et tidspunkt, hvor Barca er i "krise".. Jeg ville selv hade ham for det. Synes det er mærkeligt, at Barca ikke har sikret sig, at ham og suarez ikk må spille imod os.. Det kan være ret så akavet hvis de gjorde det onde mod os.

Hvis det sker håber jeg bare han laver lidt aller Reus..
phpBB [video]
ingen vild juble men stadig glad over sin scoring.. Altså han er jo fodbold spiller, og han skal jo score mål lige meget hvem han spiller imod..
Synes bare ik helt man kan sammenligne det, fordi Dortmund er "den store" af de to, og selv de har ikke samme pres på sig. Det var noget andet hvis Deulofeu spillede for Barca mod sin udlejer Sevilla.
Men hvis han skulle gå hen og gøre det onde mod Barca, så vil der for alvor være dømt krise (takket være ham).. Kunne godt se det ødelægge meget mere for ham selv end det skulle gavne, hvis han skulle afgøre kampen. Men bliver spændende at se :-)
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

Lige en heads up, United-Arsenal spiller inden vores kamp, 18.30 på 6'eren, så kampen bliver først vist i tv fra omkring det 20 min.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Lige en heads up, United-Arsenal spiller inden vores kamp, 18.30 på 6'eren, så kampen bliver først vist i tv fra omkring det 20 min.
Fuck PL-bold!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:
PuyolErGud skrev:Lige en heads up, United-Arsenal spiller inden vores kamp, 18.30 på 6'eren, så kampen bliver først vist i tv fra omkring det 20 min.
Fuck PL-bold!
Lyder som fin tømmermændsbold.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
PuyolErGud skrev:Lige en heads up, United-Arsenal spiller inden vores kamp, 18.30 på 6'eren, så kampen bliver først vist i tv fra omkring det 20 min.
Fuck PL-bold!
Lyder som fin tømmermændsbold.
Jeg skal arbejde det meste af lørdagen, plus jeg får ikke tømmermænd.. FUCK PL! Men i næste weekend, puha.. Der håber jeg programmet er godt om søndagen.. Julefrokost lørdag, shit is bout to go down.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:
kklaus skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
PuyolErGud skrev:Lige en heads up, United-Arsenal spiller inden vores kamp, 18.30 på 6'eren, så kampen bliver først vist i tv fra omkring det 20 min.
Fuck PL-bold!
Lyder som fin tømmermændsbold.
Jeg skal arbejde det meste af lørdagen, plus jeg får ikke tømmermænd.. FUCK PL! Men i næste weekend, puha.. Der håber jeg programmet er godt om søndagen.. Julefrokost lørdag, shit is bout to go down.
Det er vel ligemeget, hvis du ikke får tømmermænd? - Endnu, bare vent.
Da jeg startede på uni kunne jeg godt drikke 3-4 gange på en uge uden de store problemer, nu er det hårdt at drikke to dage i træk - eller bare to gange på en uge.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er ligemeget hvad jeg drikker, hvor meget jeg drikker og hvor længe jeg drikker. Jeg får aldrig nogen men, andet end massiv træthed dagen efter og en enorm lyst til pizza.. og self også lidt bold og i næste weekends tilfælde, Valencia - Barça om aftenen!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Bager »

Kunne være fedt hvis LE og holdet kunne trække deres lort sammen og lave en god kamp med et godt resultat på hjemmebane.

Opstilling:
--------Bravo----------
Alves--Masch--Mathieu--Alba
--------Busquets-----------
------Rakitic----Xavi-------
Suarez--------------Neymar
-----------Messi-----------

Bænk: Ter Stegen, Adriano, Piqué, Rafinha, Roberto, Pedro, Munir
Skadet: Iniesta

Og prøv nu for helvede at bruge midtbanen lidt i det opbyggende spil. Og lad nu vær' med at losse bolden væk når vi får den. God Kamp...
Visca el Barca

BarçaDK

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af BarçaDK »

FCBarcelonaChr skrev:Det er ligemeget hvad jeg drikker, hvor meget jeg drikker og hvor længe jeg drikker. Jeg får aldrig nogen men, andet end massiv træthed dagen efter og en enorm lyst til pizza.. og self også lidt bold og i næste weekends tilfælde, Valencia - Barça om aftenen!
Luk din fede røv!! :)

Jeg drak tre-fire øl torsdag, det gik fint, i går drak jeg vel otte, og jeg kan næsten ikke være i min egen krop i dag. For satan, hvor har jeg hovedpine.

Men jeg skal på Camp Nou i aften, det hjælper nok! Håber drengene vil mig det bedste og giver en sejr!

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

Bager skrev:Kunne være fedt hvis LE og holdet kunne trække deres lort sammen og lave en god kamp med et godt resultat på hjemmebane.

Opstilling:
--------Bravo----------
Alves--Masch--Mathieu--Alba
--------Busquets-----------
------Rakitic----Xavi-------
Suarez--------------Neymar
-----------Messi-----------

Bænk: Ter Stegen, Adriano, Piqué, Rafinha, Roberto, Pedro, Munir
Skadet: Iniesta

Og prøv nu for helvede at bruge midtbanen lidt i det opbyggende spil. Og lad nu vær' med at losse bolden væk når vi får den. God Kamp...
Masch er ikke udtaget, så det bliver forhåbentlig Bartra i stedet for, og ikke Pique.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Heartbreaker »

Game daaaaay!!!!
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Kamp mod sevilla og ingen masche... Jeg tror sgu aldrig jeg bliver klog på Lucho.

Nå men Suarez kommer til at bombe i dag og vi vinder en sikker sejr! Eller det håber jeg at vi gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster