30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

David Luiz og Marquinhos danner sandsynligvis makkerpar i midterforsvaret for PSG i morgen, interessant. To spillere der meget vel kunne have været Barca spillere lige nu. De har stadigvæk Cavani, Lucas, Cabaye, Pastore, Matuidi osv. Det bliver svært, men vi burde godt kunne vinde over dem, selv om det er på deres egen bane.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Lige meget hvem der vinder CL, La liga eller CDR, vores mål er at holde nullet resten af sæsonen :cool:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

:glad:
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Synes godt nok det ville være dårlig stil af Lucho at smide ham ind i den sværeste kamp indtil videre efter kun at have spillet en kamp. Hvis Lucho vil køre MAtS ind langsomt så ville det i hvert fald være idiotisk at spille ham i en kamp med så meget pres på.
Det ville være dårlig stil af Lucho hvis han droppede Ter Stegen efter en dårlig præstation i sådan en kamp, men god stil at give ham chancen og tilliden i så stor en kamp. Rigtig god stil endda mener jeg.

Hverken Bravo eller Stegen har særlig CHL erfaring. Stegen er klart bedre med fødderne og i luften. En god ide hvis han får alle CHL og Copa kampe hvilket vil være er en god måde at få ham kørt ind på. Jeg tror vi glemmer med hvor stor autoritet at han spille i Tyskland og her må der gåes hårdere til målmanden end i La Liga.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Netop Rumme. Jeg håber da at MAtS skal stå i dag, og hvis han gør er det fordi han stadig viser sig frem til træningerne. Det virker til at du Piquenbauer er mere bange for at han skal lukke et mål ind eller tabe og så på den måde "ødelægge" en eller anden statistik, eller ende som en skydeskive, eller noget i den dur.

Ender han som skydeskive så har han fejlet, ender han ikke som skydeskive så har han ikke fejlet. Husk på hvordan folk brokkede sig over det mål Bravo lukkede ind i en pre-season kamp...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan bare ikke se hvad Lucho har gang i når det kommer til MAtS... Hvis han ikke er god nok til ligaen hvorfor er han så god nok til verdens sværeste turnering? En turnering som Lucho åbenbart forventer at han skal levere i uden at få muligheden for at spille sig i form og få et kendskab til sine medspillere.

Det kunne forsvares hvis MAtS havde ekstremt meget erfaring som f.eks. casillas men det har han ikke. Han er en ung målmand som skal bygges op og hvis det går helt galt i aften hvad sker der så? IMO giver man ham ikke de bedste muligheder for succes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Han er vel så dygtigt nok at han bare kan stå de kampe han nu engang skal stå, det er vel det LE har gang i :) .
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Jeg kan bare ikke se hvad Lucho har gang i når det kommer til MAtS... Hvis han ikke er god nok til ligaen hvorfor er han så god nok til verdens sværeste turnering? En turnering som Lucho åbenbart forventer at han skal levere i uden at få muligheden for at spille sig i form og få et kendskab til sine medspillere.

Det kunne forsvares hvis MAtS havde ekstremt meget erfaring som f.eks. casillas men det har han ikke. Han er en ung målmand som skal bygges op og hvis det går helt galt i aften hvad sker der så? IMO giver man ham ikke de bedste muligheder for succes.
Jeg tror ikke at Ter Stegen droppes efter en dårlig præstation i aften. Lucho har været god til at udvise tillid og ryster ikke på hånden bare fordi man har enkelt dårlige præstationer. Han siger selv at han elsker at arbejde med unge spillere og det gør man kun hvis man også ved hvordan man håndterer dem. Medmindre Stegens kurve har været decideret nedadgående igennem hele sæsonen er jeg ret sikker på at han køres i stilling som førstemålmand til næste sæson eller sæsonen efter.

Jeg husker hvordan De Gea var helt til grin i de førte 6 mdr for United, men han fik alligevel chancen. Derfor er det fornuftigt ikke at gå all in på Stegen som er kommet til en ny liga, nu da vi har en ret god og erfaren La Liga målmand i truppen. Tilgengæld bør tyskeren få CHL og Copa for at kunne udvikle sig som Barca-keeper, jeg tvivler stærkt på at Stegen vil falde igennem på nogen måde i denne sæson.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Bliver feeeeeeh' kanp
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg glæ'er mig!

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Håber på en god kamp hvor vi vinder på godt spil.

Har lige haft en lettere overophedet diskussion til frokost, hvor en kollega sagde at Barca vinder intet i år og han kender stilen osv. og at kampen den anden dag mod Malaga fortalte at intet var ændret, når holdet ikke engang kunne få en afslutning på mål (korrigerede ham så for at det var afslutning indenfor rammen).

Jeg gik i offensiven og spurgte ham hvor mange kampe han havde set i denne sæson. Han svarede ingen men holdte fast i at det handler vel stadig bare om boldflytteri. Jeg synes det er umuligt at få folk til at forstå at det handler ligeså meget om bevægelse og især genpres mv.
Samtidig præsenterede jeg ham for scenariet omkring at alle hold pakker sig, og hvis han mente at man bare kunne spille sig igennem med 3 afleveringer hver gang, så er der vist noget han ved som ingen i Barca ved.

De andre til frokost sidder bare og griner mv. men jeg fatter ikke hvordan man gang på gang løber på folk der kalder sig "fodboldsaglige" uden at se kampe omkring de hold de udtaler sig om. Et referat på 10 linjer på nettet mangler altid indhold og kan være farvet. Derfor udtaler jeg mig personligt kun om Barcas og Reals kampe samt nogle af de engelske, da jeg rent faktisk ser alle disse kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan bare ikke se hvad Lucho har gang i når det kommer til MAtS... Hvis han ikke er god nok til ligaen hvorfor er han så god nok til verdens sværeste turnering? En turnering som Lucho åbenbart forventer at han skal levere i uden at få muligheden for at spille sig i form og få et kendskab til sine medspillere.

Det kunne forsvares hvis MAtS havde ekstremt meget erfaring som f.eks. casillas men det har han ikke. Han er en ung målmand som skal bygges op og hvis det går helt galt i aften hvad sker der så? IMO giver man ham ikke de bedste muligheder for succes.
Jeg tror ikke at Ter Stegen droppes efter en dårlig præstation i aften. Lucho har været god til at udvise tillid og ryster ikke på hånden bare fordi man har enkelt dårlige præstationer. Han siger selv at han elsker at arbejde med unge spillere og det gør man kun hvis man også ved hvordan man håndterer dem. Medmindre Stegens kurve har været decideret nedadgående igennem hele sæsonen er jeg ret sikker på at han køres i stilling som førstemålmand til næste sæson eller sæsonen efter.
Synes bare grundlæggende at det er en fjollet måde hvorpå Lucho har behandlet MAtS. Når det kommer til en ung målmand så viser man ham enten tillid (la liga og cl) eller også spiller man ham ind langsomt (cdr). At give ham cl er imo dumt og kan kun forsvares hvis den der skal spille cl har været på holdet i længere tid (kender holdet) og ydermere kender cl. MAtS kender hverken holdet eller cl og derfor sætter man ham lidt op til at floppe ved at spille ham i en så stor kamp. En dårlig kamp betyder så ikke at han bliver sat af holdet som du siger men det kan have betydning for MAtS' fremtidige præstationer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvorfor er CdR en langsommere process en La Liga eller CHL. Jeg ved at modstanderne er svagere i CdR indtil en bestemt runde, men de er da hellere ikke crem de la crem vi møder i vores CHL gruppe. I CHL spiller han med førsteholdsspillere, i CdR vil MAtS stå med en hel del reserve spillere, hvilket ikke just hjælper en ung ny målmand!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville på alle måder være mere logisk at spille ham i CdR hvis man langsomt ville spille ham ind. Niveauet er lavere, der er overhovedet ikke den samme mediedækning og så betyder den ikke så meget. Sagt på en anden måde - der er plads til at fucke op.

Men nu er det ikke fordi jeg mener at MAtS kun skal stå i CdR. Hvis det stod til mig så havde han fået tillid helt fra starten og stået i både la liga og CL. Hvis dette var gjort så havde han været klar til en kampe mod PSG da han ville have nogle kampe under bæltet og derved ville have et større kendskab til sine medspillere osv. Nu skal han så spille mod PSG på udebane efter at have spillet en kamp. Det er ikke de bedste forudsætninger. Han kunne i det mindste have stået mod granada i weekenden for at få lidt kamptræning. Men håber da at han gør det godt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

PSG - Barcelona youth på Eurosport, perfeeekt optakt! 0-0 efter 15.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster