6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »



:cry:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:

:cry:
fify
phpBB [video]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Johan Cryuff believes Barcelona could not have beaten Juventus 3-1 in the Champions League final without their talisman Lionel Messi showing off the selfless aspects of his game.

But Cruyff argued it was the other side of the four time Ballon d'Or winner that the world witnessed on Saturday, with his work and sacrifice for the team being fundamental to the Catalans' eventual success.

"With his style of play, Messi relieved his team. Against Juventus, you could see how he works at Barcelona.

"You didn't see him participate in a lot of moves, but just check how often he put pressure on his direct opponent and won back ball posession. How many free-kicks did he win?"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Hold nu kæft, en fest! :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeps - fantastiske 10 minutters film. Damn hvor de får en fortjent hyldest. Byen er på den anden ende. (Og jeg var der ikke...)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Sidder faktisk lige og ser kampen på TV3 Sport 2. Det er godt nok en helt, helt anden oplevelse, i forhold til at se det på ZDF, som jeg gjorde da den blev spillet. Jeg kunne rent faktisk nyde kampen da den blev spillet på ZDF, men med Carsten Werge bag mikrofonen, så er det faktisk svært i visse perioder, at holde sit fokus på kampen og nyde den.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Sidder faktisk lige og ser kampen på TV3 Sport 2. Det er godt nok en helt, helt anden oplevelse, i forhold til at se det på ZDF, som jeg gjorde da den blev spillet. Jeg kunne rent faktisk nyde kampen da den blev spillet på ZDF, men med Carsten Werge bag mikrofonen, så er det faktisk svært i visse perioder, at holde sit fokus på kampen og nyde den.
Han er en klaphat uden den fornødne viden. Han er indbegrebet af Viasats dækning. Det er heldigt for ham, at Frimann evner at analysere spillet. Werge kommer aldrig med noget dybdegående. Og så kan man jo blive skør i bolden, når han konstant kommer med underlige udsagn som "jeg er sikker på, at Juventus spillerne mener, at de kaster sig for meget"... Det er så håbløs en kommentar. Hvad mener du så Carsten? For jeg er ret sikker på, at du i samtlige kampe kan spørge det tabene hold om de er utilfredse med modstanderne og samtidig få et par ja'er

Jeg er sikker på at Barcas spillere var ret træt af at blive losset ned konstant, hvilket tydeligvis var Juves eneste chance. Læg dertil en dommer som lagde en hård linje. Vidal skulle have set rødt efter 20 min. Bonucci slap for advarsel. Gense lige kampen og læg mærke til Bonucci! Det var decideret skandaløst det han slap afsted med!
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Skal vi ikke snart spille en kamp mere, det går lige så godt..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, her er lige et par billeder fra weekenden!
Spoiler
Vis
En eller anden fed stjerne inde ved Gedächtniskirche. Tror måske det var lige i nærheden af den, at Barças Fan Meeting Point var.

Billede
Spoiler
Vis
Tysk avis men på engelsk? Det havde jeg ikke regnet med.

Billede
Spoiler
Vis
Legenderne gør klar til kamp. Cafu med nummer 2!

Billede
Spoiler
Vis
Ret mange mennesker!

Billede
Spoiler
Vis
UniCredit (ovre til højre) havde en stand, hvor man skulle prøve på at score på deres robot-målmand. Mens jeg stod i kø så jeg nok 15 forskellige prøve sig ad med tre skud hver. Der var én der scorede en enkelt gang. Så blev det min tur ... og så var der stadig kun én der havde scoret en enkelt gang ...

Billede
Spoiler
Vis
Jeg kender altså ikke ham i den blå, selvom det unægteligt ser ud som om at han vinker til kameraet. Det er dog et fedt billede derudover. Champions League, Brandenburger Tor og Fernsehturm i ét billede.

Billede
Spoiler
Vis
Omme på den anden side af Brandenburger Tor, omme ved Unter den Linden, stod der nogle søjler med fede billeder på. På den ene side var der et billede af denne sæson, og på den anden side var der et billede fra tidligere sæsoner, af nogle af de største øjeblikke. Koeman!

Billede
Spoiler
Vis
Belletti! Havde måske været mere passende med Henke, men på den anden side så er det her billede bare så vildt!

Billede
Spoiler
Vis
... og det var så her, at jeg fik kuldegysninger. Don Andrés i det måske mest skelsættende øjeblik i klubbens nyere historie.

Billede
Spoiler
Vis
Der er selvfølgelig også et med Leo.

Billede
Spoiler
Vis
El Guaje til sidst. Logikken var tydeligvis at det skulle være den spiller, der scorede det sidste mål i den pågældende finale (altså, lige minus Iniesta selvfølgelig).

Billede
Spoiler
Vis
Edmílson skrev lidt autografer. Overvejede at stille mig i kø, men så fik jeg øje på køen og kom i tanker om at jeg var pisse sulten.

Billede
Spoiler
Vis
Pludselig kom der sejlende et par Audi'er med Barcelona-lakering.

Billede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Var selv skuffet over Brandenburg Tor. For varmt, intet skygge, for varme øl. Så var der ikke længe.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Var selv skuffet over Brandenburg Tor. For varmt, intet skygge, for varme øl. Så var der ikke længe.
Jeg var der kun kort fredag og så tidligt om lørdagen, lige efter at standene åbnede, for at se om jeg kunne vinde et eller andet (helst en billet). Fik kun en eller anden lille skumgummi-bold fra Gazprom og en dårlig kuglepen ud af det. So ... that was great.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Billede

Her ser I en EU godkendt bil pr. 6. juni 2015. Uden et BARCA halstørklæde i bagruden er bilen DYBT ULOVLIG. Husk at sige det til jeres venner!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Her er en lille video fra Berlin som jeg optog efter kampen :cool:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster