27/4 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:Jeg kan bedre og bedre lide Neymar, synes virkelig han virker til at have en fed personlighed, og den ydmyghed han er kommet med til Barca har været imponerende!

Derudover så har jeg respekt for at han ikke tuder i pressen konstant, som visse andre gør, over at folk mener han smider sig hele tiden!
Jeg er ærligt talt en anelse overrasket over hvor moden Neymar rent faktisk lader til at være. Det er stærkt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Meget enig. Jeg har hele tiden kunne lide ham men min respekt er vokset ekstremt meget her over den sidste måned. Mens hele holdet faldt sammen og så ligeglade ud så kæmpede neymar røven ud af bukserne. Man kunne se at han ikke ville finde sig i de dårlige resultater. Han bliver guld værd i næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Enig med jer tre. Er begyndt at holde meget af Neymar. Glæder mig til at se ham i næste sæson. Forhåbenligt folder han sig for alvor ud!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Stærkt comeback - selvmål eller ej. Fantastisk reaktion af Dani efter banankastet!

Det må have været en rigtigt hård kamp mentalt for spillerne. You all make me proud!!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

PuyolErGud skrev:
Alves:"I don't know who threw the banana, but thanks to him I got some potassium and got energy to place those 2 crosses who got us the 2 goals. "
Haha! :lol:
Kunne ikke se kampen, men hvis bananer er svaret på gode indlæg fra Alves´ side, så må vi donere et par paller, til brug i resten af sæsonen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Måske Morten Bruun har fat i noget?
I de to seneste kampe har Barca vendt tingene efter, at Xavi er taget ud. Fra 0-1 til 2-1 mod Athletic og fra 0-2 til 3-2 mod Villarreal.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Måske Morten Bruun har fat i noget?
I de to seneste kampe har Barca vendt tingene efter, at Xavi er taget ud. Fra 0-1 til 2-1 mod Athletic og fra 0-2 til 3-2 mod Villarreal.
Jeg ser ham ofte som en hæmsko, når vi har desperat brug for et mål. Han kan ikke længere splitte et forsvar ad, men triller bare bolden fra side til side. Xavi er reelt kun nyttig, når man er foran, da han evner at holde i bolden bedre end nogen anden.

Jeg tror dog han vil være afgørende for Spanien til VM. Til slutrunder er boldflyttere guld værd, da man i høj grad forsvarer føringer i stedet for at udbygge dem.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fritte skrev:Andre herinde der har taget et bananshot? Det er gået viral! :D
Billede
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Villarreal identified fan who threw banana at Alves, withdrew membership for life. Could also be punished by anti-violence commission. [as]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Villarreal identified fan who threw banana at Alves, withdrew membership for life. Could also be punished by anti-violence commission. [as]
Sådan Villarreal!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

En racist mindre.
Official: Villarreal confirm the person who threw a banana at Alves has been identified, membership revoked and banned from stadium for life
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Storken skrev:
A$AP skrev:Måske Morten Bruun har fat i noget?
I de to seneste kampe har Barca vendt tingene efter, at Xavi er taget ud. Fra 0-1 til 2-1 mod Athletic og fra 0-2 til 3-2 mod Villarreal.
Jeg ser ham ofte som en hæmsko, når vi har desperat brug for et mål. Han kan ikke længere splitte et forsvar ad, men triller bare bolden fra side til side. Xavi er reelt kun nyttig, når man er foran, da han evner at holde i bolden bedre end nogen anden.

Jeg tror dog han vil være afgørende for Spanien til VM. Til slutrunder er boldflyttere guld værd, da man i høj grad forsvarer føringer i stedet for at udbygge dem.
Det er Fabregas som har overtaget pladsen begge gange. Begge spillere skal spille noget af kampen, da de ikke har formen til mere.
Genopbygning status: færdig.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

Vanvittig sæson vi har gang i, kampen i går er et fantastisk eksempel.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 27/4 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Jeg tror dog han vil være afgørende for Spanien til VM. Til slutrunder er boldflyttere guld værd, da man i høj grad forsvarer føringer i stedet for at udbygge dem.
Ja, den beklagelige indstilling har plaget de sidste mange slutrunder, i hvert fald siden VM 2002. Fortsætter tendensen, nærmer vi os faretruende et rekordlavt antal mål pr. kamp. Vi er ikke langt fra VM 1990's berygtede gennemsnit på 2.21 mål pr. kamp (VM 2010: 2.27 mål pr. kamp). Holdenes frygt for at tabe overstiger i rigt mål deres vilje til at spille og vinde.

Lad os håbe det ændrer sig her i 2014, så vi får noget a la VM 1998 eller EM 2000 (o. 2.7 mål pr. kamp). Ellers kan man håbe på/må man forvente nogle gennemgribende spillemæssige forandringer, lige som de der efterfulgte VM 1990. (Afskaffelse af retten til at spille bolden tilbage til målmanden, samt 3 i stedet for 2 point for en sejr.)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster