16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Badabing »

Det har været 3 kampe på en uge, som kan afgøre en hel sæson. Den her må ikke slippe væk
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det bli'r vildt.

Billede



Jeg kan slet ikke overskue at det allerede er på onsdag.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

Jeg tror vi bliver vi taper denne her, når nu vi ikke har noget forsvar! Og ikke kan score! :sad: :mad:

1-3
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Pique, recovering from a hip injury, didn't pass medical tests this morning and will almost certainly not be available for cup final. [rac1]

Bartra, who has a thigh muscle injury, won't be available for the cup final. Puyol, recovering from a knee injury, has offered to play. [as]

Det ser godt ud!
Det ligemeget, vi klarer den bare alligevel. Bør vi ikke have nogen på B-holdet vi kunne hive op?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1691 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Neymar skal spille alene i front. Messi-Pedro-Alexis skal spares.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Bartra will be able to play cup final. He'll play alongside Mascherano. Pique won't recover, Puyol could get green light and be back-up [e3]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Sæsonens sidste El Clasicó. Puha. Hvad skal man forvente sig?

Først og fremmest en kamp, der står i skadens tegn. Vi har udover de langtidsskadede (Khedira og Jesé) med stor sandsynlighed Ronaldo og Marcelo ude. Modsat mangler i Valdés, Piqúe, Bartra og Puyol (alle tvivlsomme, ik?).

Før sidste El Clasicó havde jeg en god mavefornemmelse, hvilket desværre blev ødelagt af marginaler, som så tit afgører de store kampe. Men til denne kamp har jeg faktisk ikke rigtigt en mavefornemmelse.. Det kan blive fugl eller fisk.

Hvis vi tager udgangspunkt i, at Ronaldo ikke får spilletid, så er jeg overbevist om, at man smider Isco ud på venstre kanten. Med det sagt, så skal Di Mariá spille på den centrale midtbane (i venstre side) og ligesom i det sidste opgør, søge ud på venstre kanten og udfordre Alves. Det kan blive alt afgørende for Real Madrids succes i denne kamp, at dette lykkedes.

Ellers er opskriften på succes det sædvanlige mod Barca. Vi skal bryde bolden hurtigt med et stærkt pres, og når vi har boldbesiddelse, skal vi have bolden forbi det forreste genpres, der netop er jeres fornemmeste opgave.

Modsat vinder i kampen, hvis i formår at få ro på spillet. Hvis i kan det og tilmed fange Real Madrids bagerste kæde i ubalance med de dybe afleveringer (som straffesparket sidst).

Jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal forvente mig af kampen. Er Ronaldo med, så ser jeg Real Madrid som små favoritter i min bog, men er han omvendt ikke med, så spiller jeg favoritværdigheden over på jeres side.

Lad os sige 2-2 i ordinær tid og lade kræfterne spille i den forlængede spilletid.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Bager »

Lol, det første bare lidt konstruktive indlæg i denne tråd på mere end to sætninger er fra madrid-fanen. Gg, folkens!

Jeg satser på at Bartra og Puyol bliver klar:

------------Pinto-------------
Alves---Masch---Bartra---Alba
-----------Busquets--------------
-------Xavi-----Iniesta-------
-Alexis-----------------Neymar-
-------------Messi-------------

Bænk: Oier, Puyol, Adriano, Song, Roberto, Cesc, Pedro
Fravalgt: Afellay, Tello, Cuenca, Montoya
Skadet: Valdés, JDS, Piqué

Der er aldrig en favorit i de her kampe. Begge hold kan dræbe hinanden rammer de dagen. Hvis vi taber denne finale, så er hele vores sæson ødelagt på én uge. Det er jo bare great. Men man ligger jo som man har redt.

Jeg begynder at bryde mig mindre og mindre om Pinto desto mere jeg ser ham. Han giver ganske enkelt ikke den fornødne ro til vores bagerste kæde. De er ængstelige over at spille bolden tilbage til ham og det skriger til himlen. Men han er den eneste rigtige målmand vi har - tak for det Zubi. Ellers er der ikke rigtig nogle overraskelser. Forsvar og midtbane som de plejer. Og tata, prøv nu at vis folk at du ikke er hjenedød og sæt en højre wing ind som rent faktisk kan hjælpe med de defensive pligter. Derfor håber jeg på Alexis starter inde på højre kant, hvor han har gjort det fornuftigt i år. Og så smid Cesc ad helvede til. Gerne til Arsenal. Eller pak ham ned i en kasse og åbn ham når den nye sæson starter. Så kunne det selvfølgelig være fedt hvis Messi bare så ud som om han er engageret i hvad der sker og hjælper lidt til når mister bolden. /bitter

1-1, vi vinder i straffespark.
Visca el Barca

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Enig i din opstilling Bager. Alt efter forsvarets forfatning. Kan blive hvilken som helst konstellation mellem Bartra, Masch, Puyol og Pique. Har ikke nogen særligt foretrukken faktisk.

Men ser gerne midtbane, backs og angreb som du angiver. Og Med Pedro som indskifter tidligt, hvis det ikke kører offensivt. Cesc som mulig afløser for Xavi i anden halvleg, hvis han ikke dominerer kampen, eller evt. Messi ned og ligge dybere med Neymar helt i front og Pedro ind på kanten.

Jeg gider ikke give et bud på kampen - kan blive hvad som helst. Men jeg er fortrøstningsfuld nok. Hverken vi eller Real er særligt imponerende for tiden.

mozadreve

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af mozadreve »

Ser virkelig frem til imorgen. Selve pokalen og titel kan være fuldstændig ligegyldig i skyggen af ydmygelsen i champions legue og skuffelsen i la liga, men en Clasico er en Clasico og den skal vindes. Jeg tror da også at holdet glemmer alt om skuffelserne og de dårlige indsater hidtil. Clasico er speciel og ligger i en verden for sig selv. Det ændre dog ikke ved at vores forsvar er utrolig skrøbelig og målmand ligeledes meget usikker. Men det bliver forhåbenligt et godt punktum på en ellers elendig sæson. Så kan de også tage til VM på en god tone. 3-1 barca.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Well Ronaldo sidder ude så det er da et lille plus..

Edit.. Jeg har dummet mig og har allerede bidt mine negle helt ned.. :/
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af zqa »

Jeg skal til koncert i morgen. Dårlig timing alligevel.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Bartra will be able to play cup final. He'll play alongside Mascherano. Pique won't recover, Puyol could get green light and be back-up [e3]
Okay.. Så skal Bartra holde røven på Mascherano IGEN forhelved -.-.. Man bliver et gammelt, nedslidt, neglebidene, depressiv, nøglekastene, sørgeligt og surt menneske af at se Mascherano lege forsvars spiller..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:Jeg skal til koncert i morgen. Dårlig timing alligevel.
Jeg skal til Nordsjælland - og tilbage igen samme dag. Der bliver tryk på!

SonicSpinner

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SonicSpinner »

Sparkes kampen igang 21:00 eller 21:30?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster