12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

mozadreve skrev:Jeg frygter at hvis barca vinder ligaen og copa, så vil man kunne nøjes med det og efterfølgende sige at det var en "okay" sæson og bruge det som undskyldning for ikke at ændre på så meget.
:lol:

Ja, mesterskab og pokaltitel, puha, det går da virkelig ikke.

PuyolErGud
Indlæg: 10757
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Vi skal egentlig bare rykke ned næste år, så vi virkelig får øjnene op og ændrer noget! Liga Adelante mestre om 2 år!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han er man u fan så han har egentlig ikke så meget med barca at gøre. Desuden er det eneste man u kører i sænk pt sig selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Vi spiller bare uden forsvar (ikke Marie Key, red.) - intet nyt, der. Fedt hvis Messi tropper op! :)

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg boykotter denne her kamp. For jeg har stadig ekstremt skuffet og sur over præstationen mod At Madrid. :mad:

I sær Messi skuffet mig fælt. Der skal nok gå noget tid med vilde præstationer før jeg kan tilgive ham!! :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tror sgu både at vi herinde og klubben overlever hvis du boykotter kampen. Så hyg dig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

mozadreve

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af mozadreve »

Drake skrev:Jeg boykotter denne her kamp. For jeg har stadig ekstremt skuffet og sur over præstationen mod At Madrid. :mad:

I sær Messi skuffet mig fælt. Der skal nok gå noget tid med vilde præstationer før jeg kan tilgive ham!! :sad:
Jeg syntes ikke at man kan være sur på Messi alene. Messi er ikke en enmandshær. Han er kun et menneske og ligesom alle de andre spillere på banen så mistede han helt troen da bagkæden faldt igen og igen. Det er svært at koncentrere sig som angriber når bagkæden ikke gør deres arbejde ordenligt. Dertil kommer Tatas mærkelige frontopstilling med Messi i uvant position.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Tror sgu både at vi herinde og klubben overlever hvis du boykotter kampen. Så hyg dig!
Ja det tror jeg også :glad:

Men det var også bare for sjovt, for jeg kan ikke se kampen desværre. også for at se hvordan folk ville reagere ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20681
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Puha. Frygter allerede for en backkæde med Alves-Masch-Adriano-Alba. Tror det bliver en svær kamp, men INTET andet end en sejr tæller. Og så skal vi for guds skyld ikke have flere spillere skadet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MD og sport mener at vide at vi stiller med pinto - montoya, bussi, masche, adriano - song, cesc, iniesta - pedro, messi, neymar. Så alves, alba, xavi bliver sparet. Så desuden gerne sanchez spille fremfor pedro.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Vi vinder. Hattrick Messi. Ingen pis. Pis, jeg kan ikke se kampen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 917
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Hold jer venligst til kampen mod Granada! Og brug eventuelt den generelle tråd om Barca under "La Primera" hvis i vil fortsætte jeres diskussion om klubbens succes.
Wennerberg
Forum Admin

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Sowwy.

0-7. Forventer det sædvanlige Neymar-hattrick.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg tror ikke at spillet bliver specielt prængende i morgen, bare en kamp der skal overstås og give 3 point. Messi må gerne finde noget af formen frem og gøre sig klar til finalen på onsdag, gælder sådan set også resten af truppen.

Bare lad nogle spillere side over, det her er nok en af de letteste kampe vi har tilbage i sæsonen.
Busquets played centre back in training today. Alves, Alba and Xavi could be rested tomorrow. Pedro up front with Messi and Neymar. [md]
Song skal nok blive Mom hvis han starter inde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

With Barcelona’s Champions League run over, they now have to focus on La Liga. There may be concerns that their European form might carry into their weekend match at Granada, but history suggests otherwise: Barcelona are undefeated in the games immediately following each of their last six CL exits, with five wins and a draw. In fact, the most recent victories were emphatic goalfests, taking out the frustration of Champions League defeats with a total of 21 goals spread over four games. It’s scant solace, but Barça must turn their heads now to the competitions at hand.

Fra totalbarca. Vi har gjort det fint efter vi er røget ud af cl og forventer også at vi gør det i morgen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster