12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Sv: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Nu vandt vi jo den spanske super cup i august, så i det mindste er det ikke en trofæløs sæson. :cool:
Wooow. Such trophy, such glory, wooow :D

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Dortmund og Granada kombi til odds 77, hvorfor så jeg ikke den! :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.

Hvad snakker du om? Forløsning om, at man kan slå dem. Glemmer du de 5 kampe. Jeg taler ikke om os fans her, men spillerne.
De spillere har slået atl nok gange til at de ved at de kan slå dem. Og atl mister alligevel alle deres spillere næste sæson. Noget med en gæld på 500 mio euro og nogle lave frikøbsklausuler. Så lad os tage dem der i stedet.

Real skal IKKE vinde det mesterskab.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

B-Freak skrev:Dortmund og Granada kombi til odds 77, hvorfor så jeg ikke den! :cool:

Dortmund, Granada og OB havde været en lækker triple :-)

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig skal man gå efter Copa. Man SKAL satse alt på det nu. Det er mod Real, så det ville være dumt at tabe den kamp også og det trofæ.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mascherano: "We didn't play a bad game, we worked hard today, the ball just didn't want to get in. That sometimes happen..."

Når man taber til granada så spiller man en skidt kamp. Du skal også videre til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Puta foran 1-0.

Goddag 3. plads. :roll:
Det går hurtigt i fodbold..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.

Hvad snakker du om? Forløsning om, at man kan slå dem. Glemmer du de 5 kampe. Jeg taler ikke om os fans her, men spillerne.
De spillere har slået atl nok gange til at de ved at de kan slå dem. Og atl mister alligevel alle deres spillere næste sæson. Noget med en gæld på 500 mio euro og nogle lave frikøbsklausuler. Så lad os tage dem der i stedet.

Real skal IKKE vinde det mesterskab.

Men det ville stadig betyde noget, at man kan slå dem. I øvrigt, de ved at de kan slå dem? Ja, engang, men da ikke nu. Der er også en signalværdi i det her.
Senest rettet af Kubala lør apr 12, 2014 10:32 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ikke fortjent mere. Nederlag til valladolid, granada og valencia hjemme er simpelthen for skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.

Hvad snakker du om? Forløsning om, at man kan slå dem. Glemmer du de 5 kampe. Jeg taler ikke om os fans her, men spillerne.
De spillere har slået atl nok gange til at de ved at de kan slå dem. Og atl mister alligevel alle deres spillere næste sæson. Noget med en gæld på 500 mio euro og nogle lave frikøbsklausuler. Så lad os tage dem der i stedet.

Real skal IKKE vinde det mesterskab.

Men det ville stadig betyde noget, at man kan slå dem.
Ja det vil det sikkert. Tror dog det ville betyde mere at spille mesterskabet i reals hænder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg går op og siger godnat til kæresten, bliver nok ikke sjovt da jeg er PISSE SUR.. Hvor efter jeg går i seng, drømmer om bedre tider. Og Tata... ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Det ville være så sindssygt pinligt at tabe "med vilje" mod Atleticó for ikke at give Real mesterskabet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:Det ville være så sindssygt pinligt at tabe "med vilje" mod Atleticó for ikke at give Real mesterskabet.
Det kan man ikke byde sig selv og klubbens fans, det nægter jeg at tro på.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Sådan som vi spiller nu så behøver vi ikke tale om at tabe med vilje.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
emo skrev:Hvor i lå Tatas fejl i dag? Det er sq for nemt efterhånden at skubbe alt over på hans tallerken. Spillerne kunne ikke score i dag, længere er den ikke, vi skaber chancerne.
Spillerne scorede ikke fordi moralen var 0. Det er hans ansvar at motivere holdet efter ydmygelsen Champions legue. Han fejlede. For slet ikke at nævne Granada's tidlige mål der kunne være undgået hvis Barca havde et fornuftigt forsvar. Tata afviste gentagende gange forstærkning af forsvaret.
jeg vil meget gerne kende din kilde i klubben... Det virker til at du ved noget som vi andre ikke gør.
Nej jeg følger da bare med i fodbold-medierne. Det er ingen hemmelighed at Tata Martino indledte sæsonen med et ønske om først at lære truppen at kende først før han ville købe nyt forsvar. Pengene var der og ledelsen har altid bakket Tata 100% op ift. ønsker om indkøb. Men Tata pressede aldrig på og valgte i stedet at arbejde med det forsvar man havde, fordi han troede han kunne forbedre det. Zubizarreta sagde blandt andet sidste sommer ift. indkøb af forsvarsspiller

"The coach is not putting us under pressure." -

http://espnfc.com/news/story/_/id/15141 ... er?cc=5739
Ok så du tror simpelthen at tata bare har fået carte blanche? Manden er endnu en caretaker. Han bestemmer intet og gør hvad der bliver sagt. Tata er for fanden træner og han kan da om nogen se at vores forsvar er skidt. Og da hans job går ud på at vinde så nægter jeg at tro at han bare har tænkt "vi tager det som det er". Problemet er nu og har alle dage været ledelsen og deres liderlighed overfor denne trup. De har på intet tidspunkt haft boller til at ansætte en træner som kunne gøre hvad han ville.
Hvis vi ser bort fra aftenens kamp, så er det vel også et tegn på svaghed, at Tata går med til at acceptere enhver beslutning ledelsen tager? Hvad mener du om caretaker? Han fik en to årig kontrakt, han havde masser af tid til at købe spillere, hvis han ville. Ydermere stillede ledelsen midler til rådighed, det var i hvert fald hvad der blev kommunikeret. At han så ikke kan sætte sig igennem overfor ledelsen, er vel også et tegn på, at han ikke det, der skal til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster