12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Ligaen er hermed tabt. Det kan være den allerede var det mod Real Sociedad eller mod Valenica på hjemmebane, før kunne vi bare selv afgøre det, efter at have de helt rigtige omstændigheder at arbejde under med en sejr over Real Madrid og Real Madrids nederlag til Sevilla. Nu står det i egne hænder og det bliver smidt væk. Pasillo på Camp Nou mod Atlético virker meget sandsynlig nu. Jeg vil bare gerne være færdig med sæsonen og så håbe at der kommer noget lækkert til VM til sommer.

Undskyld min pessimisme, men den sidste uge har været forfærdelig
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Noget man godt kan klandre Tata er hans passivitet ude på sidelinjen.

Savner virkelig en træner der bare er iskold og sætter de spillere der går og tror at de er sikre på en plads i startopstillingen på bænken. Ikke noget med det der pjat og fis.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Visca El Barca skrev:
OliverDK skrev:
@barcastuff: Martino: "Liga lost? It sure is out of our hands now. Can't blame the players, they kept going, we had the chances, just couldn't finish..."

Øh, hvorfor fanden kan vi så ikke blame the players? Fodbold går ikke kun ud på at skabe chancer. De skal sgu også i kassen.
Du kan, Tata kan ikke. Han er holdets træner, det ville være mærkeligt, hvis han gik ud og kritiserede samtlige spillere.

Han behøver ikke at kritisere nogen, det virker bare dumt at gå ud og rose truppen for at de skabte chancer, 2 sekunder efter de har smidt ligaen væk mod Granada.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Hvor er Tata dog vattet. Jeg er ligeglad om han har lidt ret. Bliv nu gal for pokker, vi er på vej mod katastrofesæson. Det er IKKE godt nok. Kom nu med en reaktion for pokker. Kig nu indad vingummibamse, istedet for den der lade: hvis bare vi gør vores bedste. Enig i, at vi skyder totalt i blinde. Det er hovedløst og febrilsk, vi mangler mere end nogen Puyol, vil se spillerne blive råbt op

mozadreve

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af mozadreve »

Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
emo skrev:Hvor i lå Tatas fejl i dag? Det er sq for nemt efterhånden at skubbe alt over på hans tallerken. Spillerne kunne ikke score i dag, længere er den ikke, vi skaber chancerne.
Spillerne scorede ikke fordi moralen var 0. Det er hans ansvar at motivere holdet efter ydmygelsen Champions legue. Han fejlede. For slet ikke at nævne Granada's tidlige mål der kunne være undgået hvis Barca havde et fornuftigt forsvar. Tata afviste gentagende gange forstærkning af forsvaret.
jeg vil meget gerne kende din kilde i klubben... Det virker til at du ved noget som vi andre ikke gør.
Nej jeg følger da bare med i fodbold-medierne. Det er ingen hemmelighed at Tata Martino indledte sæsonen med et ønske om først at lære truppen at kende først før han ville købe nyt forsvar. Pengene var der og ledelsen har altid bakket Tata 100% op ift. ønsker om indkøb. Men Tata pressede aldrig på og valgte i stedet at arbejde med det forsvar man havde, fordi han troede han kunne forbedre det. Zubizarreta sagde blandt andet sidste sommer ift. indkøb af forsvarsspiller

"The coach is not putting us under pressure." -

http://espnfc.com/news/story/_/id/15141 ... er?cc=5739

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Til næste sæson SKAL vi simpelthen have fundet på en plan B når tiki taka ikke lykkes.....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Jeg var ikke sur efter CL... Jeg er rasende nu!
Samme her. Jeg er så skuffet nu at mit hoved vil eksploderer snart. Vi lærer aldrig at de mindre hold skal tages meget meget mere seriøst. Det er vores største problem. Det gør så ondt nu når man ved at ligaen hænger i meget tynd tråd og vores selvtillid er helt i bund inden El Clasico :(
Heldigvis er der basket, håndbold og futsal holdet som kan gør mig glad.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

mozadreve skrev:
Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
emo skrev:Hvor i lå Tatas fejl i dag? Det er sq for nemt efterhånden at skubbe alt over på hans tallerken. Spillerne kunne ikke score i dag, længere er den ikke, vi skaber chancerne.
Spillerne scorede ikke fordi moralen var 0. Det er hans ansvar at motivere holdet efter ydmygelsen Champions legue. Han fejlede. For slet ikke at nævne Granada's tidlige mål der kunne være undgået hvis Barca havde et fornuftigt forsvar. Tata afviste gentagende gange forstærkning af forsvaret.
jeg vil meget gerne kende din kilde i klubben... Det virker til at du ved noget som vi andre ikke gør.
Nej jeg følger da bare med i fodbold-medierne. Det er ingen hemmelighed at Tata Martino indledte sæsonen med et ønske om først at lære truppen at kende først før han ville købe nyt forsvar. Pengene var der og ledelsen har altid bakket Tata 100% op ift. ønsker om indkøb. Men Tata pressede aldrig på og valgte i stedet at arbejde med det forsvar man havde, fordi han troede han kunne forbedre det. Zubizarreta sagde blandt andet sidste sommer ift. indkøb af forsvarsspiller

"The coach is not putting us under pressure." -

http://espnfc.com/news/story/_/id/15141 ... er?cc=5739
Ok så du tror simpelthen at tata bare har fået carte blanche? Manden er endnu en caretaker. Han bestemmer intet og gør hvad der bliver sagt. Tata er for fanden træner og han kan da om nogen se at vores forsvar er skidt. Og da hans job går ud på at vinde så nægter jeg at tro at han bare har tænkt "vi tager det som det er". Problemet er nu og har alle dage været ledelsen og deres liderlighed overfor denne trup. De har på intet tidspunkt haft boller til at ansætte en træner som kunne gøre hvad han ville.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg troede virkelig at vi var på rette vej efter vores sejr på Santiago Bernabeu, at det havde givet spillerne en hel del selvtillid og tro at komme foran de hvide igen.

Nu glæder jeg mig bare til at transfervinduet åbner og der sker en masse ændringer, og at vi får noget nyt ind i truppen og at der bliver hård kamp om pladserne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.

Man går ikke på banen for at tabe, end of story!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem siger vi skal tabe. Lad os tage et x mod atl. Det er vi gode til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu vandt vi jo den spanske super cup i august, så i det mindste er det ikke en trofæløs sæson. :cool:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal absolut ikke tabe til Atleti. Det handler i lige så høj grad om forløsning.
Forløsning ved at se real vinde mesterskabet? Nej vel. Selvfølgelig skal vi ikke give real mesterskabet.

Hvad snakker du om? Forløsning om, at man kan slå dem. Glemmer du de 5 kampe. Jeg taler ikke om os fans her, men spillerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster