9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Rivaldowski skrev:Håber på Alexis-Messi-Neymar i angrebet. Magter ikke at se Tapas rende rundt deroppe.
Det ville også passe mig ganske fint.

Tapas var dog med i den opstilling man testede i dag til træning:
Barcelona have tested today on training with Cesc as 'false nine', Messi on the right, Neymar on the left, and Iniesta in midfield. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rivaldowski »

Så må vi bare håbe at han har en af sine bedre dage her på foråret ;)
All times are good, when old.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det ville ikke undre mig, hvis Tapas starter inde og Alexis sidder på bænken. Håber på Alexis-Messi-Neymar, men tror næppe at det kommer til at ske. Tata er vild med Tapas.. eller noget.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Det ville ikke undre mig, hvis Tapas starter inde og Alexis sidder på bænken. Håber på Alexis-Messi-Neymar, men tror næppe at det kommer til at ske. Tata er vild med Tapas.. eller noget.
Ja vil fandme være typisk.. Alexis bør starte inde altså jeg fatter virkelig ikke Tata nogle gange..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Jeg har lige haft en ret så mærkelig drøm. Atletico starter meget stærkt defensivt og Messi søger langt ned i banen for at få bolden. Han spiller den frem mod Alexis ude i højre side, men en forsvarsspiller har læst situationen og får med en glidende tackling prikket bolden ud til indkast - lidt over midterlinjen i vores højreside. Messi tager det hurtigt og kaster bolden direkte i ovnen - for deres mål var åbenbart en ovn, og bolden på størrelse med en bordtennisbold - jeg kigger lidt forvirret rundt og ved ikke rigtigt om jeg skal juble eller hvad eftersom dommeren ikke har set det (han stod nede ved midterlinjen og snakkede med en Atletico-spiller). De andre begynder så at juble (nå ja, jeg var med i kampen), så jeg jubler med. Dommeren beder os dog bare om at klappe i. De medrejsende Barca fans brokker sig højlydt og der er en voldsom larm på stadion.

Herefter vågner jeg så på grund af en tordenbyge, der larmer voldsomt.

Jeg ved ikke om målet talte.. :-(
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Xavi: "Vi skal gøre alt for at komme foran"
Præcis. Taktik behøver ikke være så indviklet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

------------Pinto------------
Alves---Masch---Bartra---Alba
-----------Busquets----------
-------Xavi-----Cesc--------
-Iniesta---------------Neymar-
------------Messi------------

Bænk: Oier, Puyol, Adriano, Song, Roberto, Alexis, Pedro
Fravalgt: Afellay, Tello, Cuenca, Montoya
Skadet: Valdés, JDS, Piqué

Sæt nu for guds skyld Neymar på sin vante plads i venstre side. Han er langt bedre her; for det første ligger hans driblestil langt bedre til denne side, og for det andet, så er han langtfra god nok i sit defensive arbejde til at hjælpe Alves, der sædvanligvis er ultra-offensiv. Alba vil via sin fart og sit lidt mere defensive udgangspunkt bedre kunne kompensere for Neymars defensive mangler. Iniestas intelligens og teknik gør at han kan spille i højre side lige så vel som han kan spille i venstre. Det er jo ikke fordi vi for alvor kommer til at mangle Iniestas skud udefra. Iniesta vil kunne kombinere med Alves OG hjælpe ham mere i det defensive arbejde.

Seneste nyt er at vi har afprøvet Cesc på toppen, mens Neymar og Messi har fået hver deres kant, mens Iniesta rykkes ned på midtbanen. Umiddelbart er det en mere afbalanceret løsning, men jeg tror bare, at vi kommer til at mangle ildkraft oppe foran. Cesc kan ikke rigtig erstatte Messi, og jo længere Messi er fra modstanderens mål, desto mindre farlig er han.

Udgangspunktet er at vi skal score mål. Dermed er der sådan set ikke noget det er ændret fra hvordan vi normalt griber kampe an. Nu er situationen blot således, at hvis ikke vi scorer, så taber vi. Vi skal forsøge at være spilstyrende, have bolden så langt fremme så muligt, stå med kæderne langt oppe, spille tålmodigt og samle alt op i begyndelsen af omstillingsfasen via et højt pres. Atletico vil presse os overalt på banen. Herudover vil publikum samtidig forsøge at stresse os og opildne deres egne spillere via en massiv lydkulisse. Erfarne spillere bliver afgørende for at holde hovedet koldt.

Bortset fra den spanske supercup - og returkampen mod City som næsten var afgjort på forhånd - er den her kamp den første kamp i sæsonen med direkte, afgørende betydning. Vi kan meget vel ryge ud af CL i morgen. Men vi kan også ryge videre til semifinalen. Jeg tror, at vi spiller et brag af en kamp, og spiller 2-2. Med Bayern og RM nærmest videre kan vi ikke ryge ud nu. VAMOS!!
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Jeg har lige haft en ret så mærkelig drøm. Atletico starter meget stærkt defensivt og Messi søger langt ned i banen for at få bolden. Han spiller den frem mod Alexis ude i højre side, men en forsvarsspiller har læst situationen og får med en glidende tackling prikket bolden ud til indkast - lidt over midterlinjen i vores højreside. Messi tager det hurtigt og kaster bolden direkte i ovnen - for deres mål var åbenbart en ovn, og bolden på størrelse med en bordtennisbold - jeg kigger lidt forvirret rundt og ved ikke rigtigt om jeg skal juble eller hvad eftersom dommeren ikke har set det (han stod nede ved midterlinjen og snakkede med en Atletico-spiller). De andre begynder så at juble (nå ja, jeg var med i kampen), så jeg jubler med. Dommeren beder os dog bare om at klappe i. De medrejsende Barca fans brokker sig højlydt og der er en voldsom larm på stadion.

Herefter vågner jeg så på grund af en tordenbyge, der larmer voldsomt.

Jeg ved ikke om målet talte.. :-(
Så var jeg ikke den eneste der blev vækket i nat. Jeg troede sgu at en bulldozer havde forvildet sig ind i min opgang. Men okay. Jeg har heller ikke hørt torden i rigtig mange måneder.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Samme her. Gang i den i nat. Havde ellers en god drøm med Charlize Theron.

Drengene er casual påklædt til turen
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:------------Pinto------------
Alves---Masch---Bartra---Alba
-----------Busquets----------
-------Xavi-----Cesc--------
-Iniesta---------------Neymar-
------------Messi------------
Aaaaarrrhh.. Ini på højrekanten!?!?

Vulgært!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Samme her. Gang i den i nat. Havde ellers en god drøm med Charlize Theron.

Drengene er casual påklædt til turen
Billede
Fuck, hvor får man fat i sådan en? Det der er en sweatshirt som jeg eje!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nike har den. Jeg var tæt på at købe en i lørdags men fandt en anden der er bedre.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Med under ærmerne, mener du så på hele ryggen?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Correctomundo :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster