1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

Skal vi ikke bare køre dem over? Det synes jeg egentligt vi skal.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Jep, lad os håbe at Barca kører dem over. Har lagt mærke til at Tata, Xavi og Dani i deres interview op til kampen har snakket om intensiteten, altså Atletis intensitet i kampe, og de gav udtryk for allesammen, at man skal matche denne intensitet. Kan godt være, at man ser Barca komme ind til kampen ligesom man gjorde mod Milan sidste sæson på Campen. Kunne være fedt. Kommer man sådan ud til kampen, så tror jeg, at Atleti ville blive kørt over.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Ini kører direkte gennem dem, mens Masch kører dem over !

Giv mig nu bare en klar sejr, gerne med en kombination af City+Real mentalitet .
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Man skal i hvert fald matche deres intensitet. Mister man bolden, skal man presse dem så meget, at man generobrer den hurtigt igen eller får dem til at lave fejl. Jeg tror og håber, at Tata pønser på noget. Det må han efterhånden også, da han har mødt dem tre gange nu.



Edit: In El Tata we trust.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Culé »

Picture: There will be 80.000 flags at the Camp Nou tonight pic.twitter.com/fEyiAY7Udn [via @fcbarcelona_cat]
Billede

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg tror - som flere - at Atletico begynder aggressivt og pågående. De skal have et brugbart resultat til returopgøret, de kan ikke overlade initiativet til os og spille henholdende. Atletico kommer nok også til at gå relativt uimponerede til sagen - i CL har de en 4-1-udklassering af Milan i bagagen - så jeg tror det bliver en vanskelig, men forhåbentlig også interessant kamp at følge.

Jeg tror dog pinen bliver trukket ud til returopgøret - der bliver tale om en etmålssejr til os. 2-1 er et godt bud. Og hvor vil jeg gerne se et brag af en kamp fra Alexis.

amirjanzel

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Piqué kommer til at æde Costa.

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Og det er lige før man er helt glad for, at kampen sendes på TV3 sport 1 og Bayern-United er på 3+. Så kan det være vi ikke skal høre på så meget Elkjær eller hvem der nu er derinde, der kun kan kritisere Barcelona. Men mon ikke de nok skal få plads til lidt kritik alligevel?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Og det er lige før man er helt glad for, at kampen sendes på TV3 sport 1 og Bayern-United er på 3+. Så kan det være vi ikke skal høre på så meget Elkjær eller hvem der nu er derinde, der kun kan kritisere Barcelona. Men mon ikke de nok skal få plads til lidt kritik alligevel?
Det ville være lækkert hvis vi kunne slippe for de idioter.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Culé »

Kan nogen på en måde svare på om billedet her er taget fra Atleticos træning igår på Camp Nou? Banen ser jo fantastisk ud og med al respekt tror jeg ikke at Atletico ligger inde med hverken sådan en bane på deres træningsanlæg eller Calderon?

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede, jeg havde helt glemt at vi starter hjemme på Camp Nou. Det er jeg lidt træt af.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jurij »

Hahahaha...

Den bedste aprilsnar indtil videre. Damn jeg er flad af grin:

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... -mod-barca
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

----------Valdés------------
Alves--Masch--Piqué--Alba
-----------Busquets---------
--------Xavi-----Cesc-------
Alexis---------------Iniesta
-----------Messi------------

Bænk: Oier, Montoya, Bartra, Adriano, Song, Roberto, Pedro,
Ude: Puyol, Tello, Afellay, Cuenca
Skadet: Valdés, JDS

Atletico Madrid:
---------------Courtois----------------
Juanfran--Godín--Miranda--Filipe
Koke-----Gabi-----Suarez-----Arda
------------Villa----Adrián-----------

Atletico kommer med alt hvad de har. Det kan man være sikker på. Hvis ikke vi går all in, så får vi det svært ved at skabe et godt udgangspunkt forud for returkampen. AM spiller fysisk, de er løbestærke og så er de taktisk disciplinerede. Det ser ud til at Costa er ude, hvilket ihvertfald piller broden af deres offensiv. Jeg tror vi kommer til at være boldbesiddende mens AM vil forsøge at spille på omstillinger. Jeg køber ikke hvad Simeone siger, når han tror det bliver en flot kamp. Hvis det skal være en flot kamp, så skal begge hold være interesserede i at spille, og det tror jeg ikke AM vil. De er ikke lige så farlige individuelt som Real Madrid, men de er til gengæld bedre som hold.

Vi skal gøre akkurat som vi gjorde så godt mod City; holde bolden i egne rækker, lade AM løbe sig trætte, være tålmodige og presse som død og helvede når vi mister bolden. Vi kender godt Villa; han er en formiddabel afslutter, men han er relativ langsom, ikke vildt boldsikker; han skal dækkes op tæt og aldrig have plads til at skyde. Arda og Koke er jeg mere bekymrede for; de er hurtige, stærke og har begge et godt overblik. Ingen af dem skal have særlig meget plads. Vi behøves ikke gå hårdt til dem. Begge vores fullbacks kan løbe dem op. Vi bør være tålmodige over for dem og presse dem ud ad i banen såfremt muligt.

Deres centerbacks er til at tale med. De gange jeg har set dem, synes jeg de laver nogle mærkelige fejl af og til. Dette gælder især Miranda. Deres backs Juanfran og Filipe, derimod, er begge meget gode defensive. Jeg tror vi skal satse på at spille meget gennem midten. Hvis de spiller 4-4-2, så vil de betyde at der er plads på midten til vores tre midtbanespillere.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Fint indlæg, Bager. Mon ikke Costa er med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Vi sejrer i aften. Exodus!

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster