1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ambivalent resultat må man sige. Jeg er dog ikke helt nede over det. Bliver en spændende retur!

Herligt med en kasse fra Neymar. En stor pik i røven til de vamle haterkommentatorer. De var da utrolige
Forumlegende

amirjanzel

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Både Dwight Yorke og Jimmy Floyd Hasselbaink klandrer Pinto for målet. De mener, at skuddet var fremragende, men at Pinto efterlod alt for meget plads i den side.

Heiselberg
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn aug 25, 2013 9:20 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Heiselberg »

Avancement er på ingen måder urealistisk. Deres mål var ualmindelig heldigt, og sker næppe to opgør i streg.
Barca holder et godt pres, særligt efter udligningen, hvilket giver håb for et bedre resultat på Vicente, hvis de kan skrue op fra en start (optimistisk i know).

Når det så er sagt, så gør det mig ked af at se Alves opføre sig som en robot så snart han nærmer sig banens sidste tredjedel.. Adriano er i det mindste uforudsigelig med hans tilfældige skud der fra tid til anden viser sig at blive til et Golazo. Og ja, Iniesta er som sædvanlig fuldstændig ubegribelig.

Resultatet er ærgerligt, men kampen giver håb på både avancement og ligatitlen.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Havde Atletico overhovedet andet en det mål(fantastiske mål) i anden halvleg? Mindes det overhovedet ikke.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Havde Atletico overhovedet andet en det mål(fantastiske mål) i anden halvleg? Mindes det overhovedet ikke.
Ikke efter hvad jeg kan huske.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Busi og Ini var vilde. Busi for sit defensive arbejde, så mange generobringer(rigtige positioneringer, ser spillet og dominerer Atletis offensive spillere) og endda et super spark på målet, og Ini fordi han er bare vild. I øvrigt var Masch og Bartra sublime. Cesc skal seriøst ikke starte i returen. Han er overflødig. Tata skal skifte Alves ud med Adriano i returen også, som kan skære ind og sparke.
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 10:57 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

amirjanzel skrev:Både Dwight Yorke og Jimmy Floyd Hasselbaink klandrer Pinto for målet. De mener, at skuddet var fremragende, men at Pinto efterlod alt for meget plads i den side.
Haha hvilke eksperter, lige før at man hellere ville nøjes med Prebsen og Brian.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona qualified 3 of the 5 times they started a European tie with a 1-1 at the Camp Nou #fcblive [via misterchip]

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af klogfyr »

Som mange siger så skuffede cesc igen. Nu vi skal jagte et mål i returen så tror jeg han starter ude og vi har Alexis inde i stedet. Pinto gør mig lidt nervøs men tror atletico får svært ved at score mere end 1 mål mod os uden costa så hvis vi får scoret så kan jeg lide vores chancer.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Var der nogle Atlético spillere der fik gult kort og dermed ikke kan være med til næste kamp?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

amirjanzel skrev:Til grin at de pifter af Villa.

3 middelmådige sæsoner i Barca, et par flotte (vigtige mål), freder ham ikke. Havde han ikke opført sig som en bavian da han scorede imod os, ville folk klappe af ham. Det var meget hurtigt han blev en madriddreng, efter de år i Barcelona. Klubben solgte ham for peanuts (han var billigere en et flot patek ur!), bare så hans ønske gik i opfyldelse. Så nej. Det er ikke specielt til grin Amir.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Pinto er elendig. Mere er der ikke at sige. Om han skulle have haft det skud ved jeg ikke men det at han skal stå resten af kampene i år er forfærdeligt for vores chancer for titler.

Desuden er det dejligt at folk stadig er positive herinde! Det bliver ikke nemt men det vidste vi godt. Hvis de skal undvære costa så forsvinder 50 % af deres offensiv og vi vil kunne presse meget mere på. Og de laver ikke et mål som i aften to gange i træk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af ladislau »

Jeg sidder og håber, det her er vendepunktet i Neymars Barca-karriere.
Han virker som forskellen mellem tilsvarende kampe. Dvs Chelsea og Inter kampene.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:
amirjanzel skrev:Til grin at de pifter af Villa.

3 middelmådige sæsoner i Barca, et par flotte (vigtige mål), freder ham ikke. Havde han ikke opført sig som en bavian da han scorede imod os, ville folk klappe af ham. Det var meget hurtigt han blev en madriddreng, efter de år i Barcelona. Klubben solgte ham for peanuts (han var billigere en et flot patek ur!), bare så hans ønske gik i opfyldelse. Så nej. Det er ikke specielt til grin Amir.

Enig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Håber Tata har indset at han ikke kan stille med denne her opstilling i alle de store kampe fordi at det virkede mod City.

Det bliver virkelig svært på Vicente Calderon, med deres fans og Simeone i ryggen vil de sikkert give alt hvad de har. Forhåbentligt er vi mere effektive end vi var i dag og kommer vi foran, er jeg også optimistisk med hensyn til videre avancement.

Forhåbentligt får vi også en ordenlig dommer til næste kamp, hold kæft han var elendig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster