23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Neymar kan score mod dem.

Messi gør dem færdige. Vi vinder!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Har lige drømt vi vinder 5-2.
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bager skrev:Har lige drømt vi vinder 5-2.

Du skal hellere bede til, at jeg drømmer at vi taber. Hver gang jeg drømmer om en kamp vi skal spille, sker det modsatte. Hver gang.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Puha, den bliver svær! Håber virkelig at Tata som minimum starter med Alexis inde. Gider virkelig ikke at vi kun har Messi 4 midtbanespillere og Neymar inde. Jeg er ligeglad med hvor mange $$$$$$$$ Neymar er købt for, han er ikke i form og hans clasicoer skal nok komme. Bare ikke ligenu. Ved dog ikke om det skal være Fab eller Pedrito....... Tatas choice!

Valdes

Alves-Batra-Pique-Alba

Busquets
Xavi - Iniesta

Alexis-Messi- Fabedro
Den lille ananas

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lidt vildt at læse de forskellige previews osv her op til kampen. Der er godt nok mange der forventer at real piller os fra hinanden. Real spillerne virker ydermere også selv ret sikre på at de tagerd os. Men mit spørgsmål er hvor gode er real egentlig? De har ikke spillet mod andre gode hold en atl madrid og der var de på røven indtil de sidste 10 min. Vi har derimod lige domineret city.

Tror det bliver en tættere kamp end mange forventer. Og min tror på sejr er faktisk vokset her de sidste par dage. Og i modsætning til hvad mange herinde mener så tror jeg virkelig at neymar kan gøre ondt på madrids backer (marcelo, carvajal). Cesc, xavi, bussi, ini skal holde på bolden og så skal messi og neymar skabe uro. Og så skal vi for alt i verden undgå fejl i forsvaret. Ronaldo har nydt godt af at "få" en masse mål af vores forsvar i de sidste opgør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Det er lidt vildt at læse de forskellige previews osv her op til kampen. Der er godt nok mange der forventer at real piller os fra hinanden. Real spillerne virker ydermere også selv ret sikre på at de tagerd os. Men mit spørgsmål er hvor gode er real egentlig? De har ikke spillet mod andre gode hold en atl madrid og der var de på røven indtil de sidste 10 min. Vi har derimod lige domineret city.

Tror det bliver en tættere kamp end mange forventer. Og min tror på sejr er faktisk vokset her de sidste par dage. Og i modsætning til hvad mange herinde mener så tror jeg virkelig at neymar kan gøre ondt på madrids backer (marcelo, carvajal). Cesc, xavi, bussi, ini skal holde på bolden og så skal messi og neymar skabe uro. Og så skal vi for alt i verden undgå fejl i forsvaret. Ronaldo har nydt godt af at "få" en masse mål af vores forsvar i de sidste opgør.
RM hypes altid når de har haft en god formperiode. Det blev de også inden 2-6 nederlaget i 2009 ;-)

Barca har holdet som kan dominere ethvert hold og vinde sikkert. Tilgengæld har RM holdet som kan straffe Barca hvis der ikke spilles 100% og Barca laver for mange fejl.

Jeg er ikke så tilfreds med måden Martino sætter spillerne op til crunch kampene. I hvert fald ud mod medierne. Han tegner et dystert billede og taler om ikke at lave fejl i stedet for at fokusere på at give alt og gå ud med mod og selvtillid. Lad os se, måske Martino er god til at sætte spillerne op mental til de afgørende kampe. Barca har været blændende imod de stærkeste i denne sæson og kun blevet fældet af sekunda hold pga manglende fokus.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ancelottis statistik mod Barca lyder på: 3 uafgjorte, 3 tabte og 1 sejr. Fire mod hans Milan-holdet, hvilket selvfølgelig er noget tid siden, mens de tre seneste lyder på 2 uafgjorte og et nederlag. Det er da lidt positivt, han ikke har vundet flere kampe mod Barca end den ene.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lidt vildt at læse de forskellige previews osv her op til kampen. Der er godt nok mange der forventer at real piller os fra hinanden. Real spillerne virker ydermere også selv ret sikre på at de tagerd os. Men mit spørgsmål er hvor gode er real egentlig? De har ikke spillet mod andre gode hold en atl madrid og der var de på røven indtil de sidste 10 min. Vi har derimod lige domineret city.

Tror det bliver en tættere kamp end mange forventer. Og min tror på sejr er faktisk vokset her de sidste par dage. Og i modsætning til hvad mange herinde mener så tror jeg virkelig at neymar kan gøre ondt på madrids backer (marcelo, carvajal). Cesc, xavi, bussi, ini skal holde på bolden og så skal messi og neymar skabe uro. Og så skal vi for alt i verden undgå fejl i forsvaret. Ronaldo har nydt godt af at "få" en masse mål af vores forsvar i de sidste opgør.
RM hypes altid når de har haft en god formperiode. Det blev de også inden 2-6 nederlaget i 2009 ;-)

Barca har holdet som kan dominere ethvert hold og vinde sikkert. Tilgengæld har RM holdet som kan straffe Barca hvis der ikke spilles 100% og Barca laver for mange fejl.

Jeg er ikke så tilfreds med måden Martino sætter spillerne op til crunch kampene. I hvert fald ud mod medierne. Han tegner et dystert billede og taler om ikke at lave fejl i stedet for at fokusere på at give alt og gå ud med mod og selvtillid. Lad os se, måske Martino er god til at sætte spillerne op mental til de afgørende kampe. Barca har været blændende imod de stærkeste i denne sæson og kun blevet fældet af sekunda hold pga manglende fokus.


Ja, hans udtalelser virker lidt flade i det :? Savner lidt at han giver los og siger at han tror på sejr og at hvis de går ud og tror på shittet så vinder de :!: for det gør de altså :glad: tror sagtens at vi også kan vinde mod bayern hvis det skulle være! Sejr mod los puta ville ihvertfald gi holdet et skub i den rigtige retning!
Den lille ananas

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Om lidt under 20 timer går det løs. Kan ikke vente!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vinder!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

In exactly 12 hours, Barcelona will play the 29th league game of the season, away against Real Madrid #fcblive
Fuck fuck fuck... Så er vi sku ved at være der! Tør slet ik sige noget om hvordan det kommer til at udspille sig, men en sejr og jeg ved slet ik hvordan jeg kommer til at falde i søvn i nat... :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Alle bettingsider og de uafhængige fodboldeksperter jeg har set tror på, at Barca taber. Jeg synes, folk hænger virkelig meget i tal og formodninger frem for at prøve at analysere hvad der rent faktisk kommer til at ske i selve kampen. Det er jo for pokker dét der er interessant ved det her spil og ikke tal eller opstillinger. Alligevel får I mit håb om en startopstilling:

Barca
------------Valdés-----------
Alves--Piqué--Masch--Alba
------------Busquets-----------
-------Xavi------Iniesta------
-Alexis--------------Neymar-
--------------Messi-------------

Pinto, Adriano, Bartra, Song, Cesc, Tello, Pedro
Montoya, Roberto, Afellay,
Oier, JDS, Cuenca, Puyol

RM
---------------Lopes--------------
Carvahal--Pepe--Ramos--Marcelo
--------------Alonso--------------
---------Modric---Maria--------
Bale----------------------Ronaldo
-------------Benzema-------------

Nogle gange er den bedste måde at lave sin strategi netop at lægge en strategi mod sig selv for at finde éns styrker samt svagheder og prøve at hhv. maksimere og minimere dem.

Hvis jeg var RM og skulle forsøge at vinde over Barca, så ville jeg sørge for at Barcas tre angribere aldrig kommer i 1-mod-1 dueller. Jeg ville gøre pladsen mellem spillerne meget små, så Barca ikke har plads til at løbe, drible eller spille i. Jeg ville stå tæt mellem kæderne. Jeg ville presse Barca til at spille med lange bolde, for RM kontrollerer luftrummet. Jeg ville instruere mine midtbanespillere om ikke at blive fanget på den forkerte side af Barcas CM'ere, for er de først fri, vil de udnytte det til at skabe overtalssituationer. Jeg ville spille med mange små frispark som stopper flowet i Barcas spil. Jeg vil satse ret hårdt på dødboldsituationer eftersom RM er overlegne i luften. Jeg ville spille med Bale og Ronaldo lidt tilbagetrukkent, så de kan få tilløb og finde plads i omstillingsspillet. Jeg vil ydermere forsøge at isolere Bale og Ronaldo med deres direkte modstander med fronten mod mål, de skal ikke lægge med modstanderen oppe i røven for både Alves og Alba er meget hurtige på de første meter. Benzema skal være utrolig hurtig på og af med bolden. Han skal bruges som spilstation eller true i dybden i ryggen på Barcas CB.

Fra Barcas perspektiv...

Nu skal tingene bare formuleres med modsatte fortegn; Vi skal forsøge at isolere vores forreste med deres direkte modstander, for både Messi, Neymar og Alexis kan afdrible en mand. Og er modstanderen først i røven på ham, er det ikke noget problem. Vi skal udnytte den plads der opstår mellem RMs folk. Vi skal spille med høj boldcirkulation og få RM til at bevæge sig. Det er sådan huller opstår. Hvis vi får mange frispark, er det fordi vi spiller for langsomt. Vi skal spille med dybdeløb fra angribere, midtbanespillere og fullbacks. Det er uforudsigeligt, selv for et hold med så god organisation som Ancelottis RM. Vi skal praktisere et intensivt presspil; en af vores styrker er mobilitet og det skal vi udnytte ved et højt presspil. Får RM først plads, så har vi balladen. Presspillet skal sørge for at RM ikke kan hvile med bolden, og samtidig at vi får bolden størstedelen af tiden. Når vi har bolden er de urolige. Bale og Ronaldo samt Maria på midtbanen skal ikke have mulighed for at lave kontra mod os. Det er her de er farligst. Busquets skal stå vertikalt lige ud for bolden altid, han skal fungere som en buffer for kontraer. Alves og Alba skal lægge tæt på Bale og Ronaldo. Når Alves eller Alba laver overlap skal andre tage Bale eller Ronaldo. De skal ikke stå fri med vores fullback hængende med røven i vandskorpen. Piqué eller Masch skal ligledes lægge tæt på Benzema, så han ikke kan tage bolde til sig. Hele vores forsvar er hurtigere til at vende og dreje sig end RMs angribere. Derfor skal vi ligge tæt op ad dem.

Jeg fik en åbenbaring i en drøm i forgårs, så jeg tror vi vinder 5-2.
Visca el Barca

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Martino og Busquets er godt klar over, hvad der er på spil. Vi kan kun bruge en sejr, og det er sidste chance for at vinde ligaen. Hvis det ender uafgjort, skal vi ikke regne med at Real smider 4 point. Kun en sejr tæller.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

El Calsico quiz

Fik 8 ud af 10. Jeg godkender mig selv.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/03/21/132029.htm
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:El Calsico quiz

Fik 8 ud af 10. Jeg godkender mig selv.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/03/21/132029.htm
Pffft, 10/10 !!!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster