8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Og jeg skal på arbejde mandag.. Fuck mig.. (Chef er Puta fan..) :mad:
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg er begyndt tro, at Preben Elkjær havde ret, da han gav dommeren skylden for vores sejr ude mod Manchester City. Hvordan kunne vi ellers have vundet den kamp?

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Storken skrev:Jeg er begyndt tro, at Preben Elkjær havde ret, da han gav dommeren skylden for vores sejr ude mod Manchester City. Hvordan kunne vi ellers have vundet den kamp?
Godt humør og kærlige tanker som sædvanligt?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg er begyndt tro, at Preben Elkjær havde ret, da han gav dommeren skylden for vores sejr ude mod Manchester City. Hvordan kunne vi ellers have vundet den kamp?
Tjah det var vel vores spillere som fremtvang det røde kort? Det var en kombination af et dårligt indstillet city hold og så os der spillede en god kamp hvilket vi trods alt stadig er i stand til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er egentlig overraskende rolig nu. Vi har brug for en Rijkaard sæson hvor vi "falder fra hinanden". Der skal ske ændringer. Om tata skal væk ved jeg ikke men der skal skiftes ud i truppen og en skidt sæson vil åbne ledelsens øjne. Alle kunne feks se at vi havde brug for en CB i sommers men med et mesterskab i bagagen så var ledelsen ikke direkte presset til at lave ændringer.
Det er helt sikkert en god pointe. En dårlig sæson kan sagtens medføre, at vores klub og hold blomstrer på grund af det. Men, for at det skal være gavnligt, skal man i min optik skille sig ad med træneren først. Derefter kan man skille sig ad med de spillere, som den næste træner vil have væk. Derefter skal man købe de spillere, som den næste træner peger på.

Jeg føler også, at den sportslig ledelse under Rosell har en tendens til at trumfe sine valg igennem , uden at træneren har det afgørende ord. Jeg synes Laportas sportslig ledelse var ret gode til, at lade træneren om at tage den afgørende beslutning. Zubi og Rosell/Bartomeu ledelse har mere en tendens til at agere sådan som en typisk spansk ledelse ville gøre.
Jeg er grundlæggende enig visca. Det eneste jeg er uenig i er at hele skylden ligger hos tata. Jeg vil ikke forsvare ham for at forsvare ham. Jeg mener bare at han bliver udsat for en del kritik som muligvis ikke kun er hans skyld. Der er altså nogle af vores elskede spillere som ikke er hvor de skal være mere. Og et generationsskifte er nødvendigt (har været det siden peps sidste sæson).

Når det kommer til ledelsen så giver jeg dig helt ret. Det virker som om man tænker mere på at købe de spillere som kan give et genvalg fremfor hvem der vil forbedre truppen. Jeg mener dog stadig at købet af neymar var godt. Han vil udvikle sig til en stjerne over de næste par sæsoner.
Jeg synes heller ikke at spillerne skal føle sig fri fra ansvar. Spillerne er selvfølgelig også skyld i, at vi er vidne til dette. I min optik er hovedansvaret hos Tata. Det er ham der er lederen. Det er hans ændringer, der tydeligvis ikke virker synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

amirjanzel skrev:
Storken skrev:Jeg er begyndt tro, at Preben Elkjær havde ret, da han gav dommeren skylden for vores sejr ude mod Manchester City. Hvordan kunne vi ellers have vundet den kamp?
Godt humør og kærlige tanker som sædvanligt?

Jeg er i hvert fald rigtig glad for, at vi vandt den kamp. Prøv at forestil jer, hvis vi havde tabt eller spillet uafgjort. Det havde fanme ikke været sjovt, når man ser på vores nuværende forfatning. I det mindste er vi bedre spillende på Camp Nou.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg er begyndt tro, at Preben Elkjær havde ret, da han gav dommeren skylden for vores sejr ude mod Manchester City. Hvordan kunne vi ellers have vundet den kamp?
Tjah det var vel vores spillere som fremtvang det røde kort? Det var en kombination af et dårligt indstillet city hold og så os der spillede en god kamp hvilket vi trods alt stadig er i stand til.
City præstation var helt sikkert et af få lyspunkter i denne sæson hidtil. Det er også sjovt at tænke på, at da vi var altdominerende i perioder af kampen, kom det på grund af det, som modstandere og urimelige kritikkere kalder for "boldflytteri".
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal vågne op fra denne forfærdelige drøm og indser at vi ikke har Puyol mere i forsvaret og det betyder at vi ingen forsvar har og Valdes forlader os om små 3 måneder. Der er en midlertidigt krise på vej og vi er fanget på det forkerte tidspunkt. Udover det er spillerne og også os fans ramt af mange dårlige nyheder siden Titos sygdom og det påvirker os meget så vi er nødt til at bremse ned og kige lidt væk fra fodbolden.
Det er noget møg men vi skal nok overleve for det har vi gjort før.
Lige nu har vi brug for en meget lang ferie og så komme stærkt tilbage med et nyt, frisk og udhvilet trup.

Meeeeen vi er stadigvæk med i alle 3 turneringer og de resterende kampe skal overståes først og det bliver sikkert hårdt.
En anden ting er at spillerne tænker meget på VM og yder ikke sit bedste for at ikke kommer til skade eller noget.
Uanset hvad kommer vi til at opleve en trist, forhåbentlig ikke så trist afslutning på sæsonen.

Men vi bliver ved med at sige i næste mange mange år: Visca Barca!! Visca Catalunya!!
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der ser vi lidt forskelligt på det visca. Jeg kan godt gå med til at tatas ændringer muligvis har medført forvirring men det spillerne har leveret på det sidste er elendigt og ikke deres ry værdigt. Jeg har ydermere set en del af disse spillere gå ned under både pep og tito samt på landsholdet hvilket imo igen snakker for at der skal indføres et generationsskifte da der muligvis er en del metaltræthed rundt omkring i truppen. Men vi ser forskelligt på det og fred være med det.

Barcelona missed 77 passes in the opposite half against Valladolid, their worst record in a Liga game this season. Det er simpelthen skræmmende ringe. Og så er jeg ligeglad med hvor elendig banen er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Og i skal ikke tude meget over nederlaget til Valladolid.
Vi er stadigvæk bedre indbyrdes :lol:
MDCCCXCIX

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Mon det ville gavne f.eks. Neymar, hvis vi solgte Messi, og købte en rigtig frontangriber a lá Jackson Martínez?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Og i skal ikke tude meget over nederlaget til Valladolid.
Vi er stadigvæk bedre indbyrdes :lol:
Jeg tuder ikke ret meget.. Er bare pisse sur.. Det er jo latterligt at tabe til et hold der risikere at rykke ned i samme division som vores B hold..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

amirjanzel skrev:Mon det ville gavne f.eks. Neymar, hvis vi solgte Messi, og købte en rigtig frontangriber a lá Jackson Martínez?
Solgte Messi..? Hvis der er nogle der skal væk af de to er det Neymar.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

amirjanzel skrev:Mon det ville gavne f.eks. Neymar, hvis vi solgte Messi, og købte en rigtig frontangriber a lá Jackson Martínez?
Sjov tanke og ja det tror jeg. Vi spillede måske vores bedste bold under tata da messi var skadet. Det har haltet efter han er vendt tilbage. Men med lidt taktisk snilde burde tata dog kunne få det til at fungere med begge på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona didn't lose two consecutive liga away games since 2007/2008, the last season under Rijkaard #fcblive [via @davidibanez5]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster