8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis du med hold mener bredde så er jeg enig. Vores bredde er simpelthen ikke god nok. Spillere som song, tello roberto, montoya kan ikke ændre noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Busquets: "The problem is that we got zero points from a club that is fighting relegation.

En af de få som siger det som det er.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

“It hasn’t been as expected [referring to reaching peak form at a set point in the season]. They’ve [the players] arrived at fewer minutes and less fatigued, and we thought we had arrived to a good level but the hasn’t been so in the last two outings and now is when everything is decided.”

“It’s the second loss in last few outings. This concerns us because this is the time things are decided in the league.”

“we played a good game in Manchester and we played poorly in San Sebastián. We will try to make sure it goes the other way this time.”

Read more: http://www.totalbarca.com/2014/intervie ... z2vPJMvkLZ
Hans hold plejer at have problemer med form på denne tid af sæsonen. Det var i hvert fald det, man skrev i de mange artikler efter han var blevet ansat som Barca træner.
Senest rettet af Visca El Barca lør mar 08, 2014 11:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Sv: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Busquets: "The problem is that we got zero points from a club that is fighting relegation.

En af de få som siger det som det er.
Well ... stating the obvious.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
“It hasn’t been as expected [referring to reaching peak form at a set point in the season]. They’ve [the players] arrived at fewer minutes and less fatigued, and we thought we had arrived to a good level but the hasn’t been so in the last two outings and now is when everything is decided.”

“It’s the second loss in last few outings. This concerns us because this is the time things are decided in the league.”

“we played a good game in Manchester and we played poorly in San Sebastián. We will try to make sure it goes the other way this time.”

Read more: http://www.totalbarca.com/2014/intervie ... z2vPJMvkLZ
Hans hold plejer at have problemer med form på denne tid af sæsonen. Det var i hvert fald det, man skrev i de mange artikler efter han var blevet ansat som Barca træner.
Forkert træning måske? Synes dog at han har roteret så meget at træthed ikke burde være et problem. For at være helt ærlig kan jeg ikke se hvad der er galt. Intet fungerer. Sad og råbte af mit fjernsyn da vi slog et utal af lange afleveringer der ikke ramte noget. Men det samme skete så da vi prøvede med korte afleveringer. Valladolid scorer et freak mål og vi går ned. Det kan simpelthen ikke passe at vi ikke har et modsvar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Aner ikke hvad det skulle være. Før City kamp udtalte netop Tata, at holdet havde ramt rigtigt hvad angår form. To uger efter, har han ikke et svar på, hvorfor holdet ikke er i form. Det er bekymrende, at en træner udtaler sig sådan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Barca fortjener en bedre træner. Tatas manglende indsigt i barcas filosofi gør at, taktikken er ikke længere underlagt vores strategi, hvilket kan have ødelæggende konsekvenser for ungdomsrækkerne i klubben.

At spille angrebsfodbold med en 4-3-3 formation er ikke nok hvis man ikke har styr på detaljerne. Lad mig forklare med et eksempel: Når Tata vælger at erstatte positionsspillet med hurtighed i afleveringerne, for opretholde en vise afstand mellem spillerne på banen, så er risikoen for boldtab større, fordi man ikke kan spille med aktive førsteberøringer ( på grund af farten i afleveringerne og manglende positionering ) især når modstanderne genpresser. Derudover mister vi tid som vi kan omsætte til rum mod de defensive hold.

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Sv: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Busquets: "The problem is that we got zero points from a club that is fighting relegation.

En af de få som siger det som det er.
Stadigvæk er vi bedre indbyrdes :))
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Bedre end hvem indbyrdes? Det er vel ligegyldigt hvor gode/bedre vi er indbyrdes hvis det i sidste ende ikke har noget at sige, altså at vi står a point.

Jeg vil vinde ligaen, drop alle andre turneringer, vind nu bare ligaen, det er den som jeg vægter for noget!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Jeg vil vinde ligaen, drop alle andre turneringer, vind nu bare ligaen, det er den som jeg vægter for noget!
Tjah det er ikke umuligt. Det kræver "bare" at vi vinder vores resterende kampe mens real taber point i en af deres svære udekampe (sevilla, real soc). Så godt spil fra nu af tak!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Spillerne render jo rådvilde rundt i et koncept der ikke fungerer og kompenserer for det med høje bolde til Angrebet.

Træneren skal være dynamikken i systemet og det er han ikke.

Giv mig pep tilbage.

All I want for Christmas is pep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Puyol, Valdez, thiago......
Ja jeg kommer og savner dem alle. Rødvinen har endnu ikke virket.

Fuck mig om jeg ikke hopper i høet og sover fra denne sæson.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mkj 77 skrev:Spillerne render jo rådvilde rundt i et koncept der ikke fungerer og kompenserer for det med høje bolde til Angrebet.

Træneren skal være dynamikken i systemet og det er han ikke.

Giv mig pep tilbage.

All I want for Christmas is pep
Vi skal have en træner ind, der brænder for klubben og viser det på sidelinjen. Ikke en hyggefar der
står og kigger på, mens hans børn laller rundt på fodboldbanen og bliver kørt over af de ældre børn.

...

Billede
Senest rettet af FCBarcelonaChr søn mar 09, 2014 1:48 am, rettet i alt 1 gang.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Og problemet er afstanden mellem kæderne til at kunne spille Eksplosivt.

Tak tata og Rossell i har egenhændigt smadret barca.
Glemmer lige zubi og hans båtnakkede handler min kat med pradevilla syndromet kunne gøre bedre.

Har jeg glemt nogen?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Rosell og Tata gør det bevidst. De vil ikke det bedste for klubben.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster