8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

FCBarcelonaChr skrev:
Alves: "Liga lost? No, this is a very bad result, but as long as it's possible, we have to keep going. But it's not in our hands anymore."
Så vis da forhelvede at I vil det her, jøsses..
Hvis spillerne nu ville holde kæft i pressen og i stedet gå ud og vise os noget værdig fodbold...
Senest rettet af amirjanzel lør mar 08, 2014 7:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er egentlig overraskende rolig nu. Vi har brug for en Rijkaard sæson hvor vi "falder fra hinanden". Der skal ske ændringer. Om tata skal væk ved jeg ikke men der skal skiftes ud i truppen og en skidt sæson vil åbne ledelsens øjne. Alle kunne feks se at vi havde brug for en CB i sommers men med et mesterskab i bagagen så var ledelsen ikke direkte presset til at lave ændringer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Mortifera81 skrev:Storken lad os se et billede af din vinderkupon..?
Jeg havde fordelt indsatsen på 250kr på 3 kuponer med et gennemsnitsodds på 19.5.

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Martino: "We lacked ideas and movement today. We made too many mistakes." #fcblive
En god pointe Tata. Mit råd er, at han skal kigge på sig selv og sit træner-team i første omgang. Hvis han er i stand til at analysere tingene nøgternt, vil han komme frem til rigtig mange fejl, som han og hans træner-team har lavet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Hold kæft man. Både træneren og hele holdet sejler jo rundt. Hvad fanden sker der? Hvor er Messi hende? Han mister bolden på samme måde 10 gange i løbet af kampen. Dribler lidt, og så laver han en høj bold i sine dribling, ud af ingenting, og den bliver let snuppet. Håber fandme, at hele holdet skammer sig. Det var elendigt, der er intet godt at tage med fra denne her kamp. Op på hesten og videre. Ikke for at være pessimist, men det tegner sku' ikke godt for la liga, det er en 3 plads, som jeg ser det.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have lost 3 of their last 6 league games, having been defeated in just 1 of their previous 21 #fcblive [via @whoscored]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jurij skrev:Hold kæft man. Både træneren og hele holdet sejler jo rundt. Hvad fanden sker der? Hvor er Messi hende? Han mister bolden på samme måde 10 gange i løbet af kampen. Dribler lidt, og så laver han en høj bold i sine dribling, ud af ingenting, og den bliver let snuppet. Håber fandme, at hele holdet skammer sig. Det var elendigt, der er intet godt at tage med fra denne her kamp. Op på hesten og videre. Ikke for at være pessimist, men det tegner sku' ikke godt for la liga, det er en 3 plads, som jeg ser det.
Din signatur :lol:
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg er egentlig overraskende rolig nu. Vi har brug for en Rijkaard sæson hvor vi "falder fra hinanden". Der skal ske ændringer. Om tata skal væk ved jeg ikke men der skal skiftes ud i truppen og en skidt sæson vil åbne ledelsens øjne. Alle kunne feks se at vi havde brug for en CB i sommers men med et mesterskab i bagagen så var ledelsen ikke direkte presset til at lave ændringer.
Det er helt sikkert en god pointe. En dårlig sæson kan sagtens medføre, at vores klub og hold blomstrer på grund af det. Men, for at det skal være gavnligt, skal man i min optik skille sig ad med træneren først. Derefter kan man skille sig ad med de spillere, som den næste træner vil have væk. Derefter skal man købe de spillere, som den næste træner peger på.

Jeg føler også, at den sportslig ledelse under Rosell har en tendens til at trumfe sine valg igennem , uden at træneren har det afgørende ord. Jeg synes Laportas sportslig ledelse var ret gode til, at lade træneren om at tage den afgørende beslutning. Zubi og Rosell/Bartomeu ledelse har mere en tendens til at agere sådan som en typisk spansk ledelse ville gøre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Jurij skrev:Hold kæft man. Både træneren og hele holdet sejler jo rundt. Hvad fanden sker der? Hvor er Messi hende? Han mister bolden på samme måde 10 gange i løbet af kampen. Dribler lidt, og så laver han en høj bold i sine dribling, ud af ingenting, og den bliver let snuppet. Håber fandme, at hele holdet skammer sig. Det var elendigt, der er intet godt at tage med fra denne her kamp. Op på hesten og videre. Ikke for at være pessimist, men det tegner sku' ikke godt for la liga, det er en 3 plads, som jeg ser det.
Din signatur :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Fritte skrev:Så er vi i DR Nyhederne. Pinligt.
Alt PR er god PR. Eller noget...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
Fritte skrev:Så er vi i DR Nyhederne. Pinligt.
Alt PR er god PR. Eller noget...
Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er egentlig overraskende rolig nu. Vi har brug for en Rijkaard sæson hvor vi "falder fra hinanden". Der skal ske ændringer. Om tata skal væk ved jeg ikke men der skal skiftes ud i truppen og en skidt sæson vil åbne ledelsens øjne. Alle kunne feks se at vi havde brug for en CB i sommers men med et mesterskab i bagagen så var ledelsen ikke direkte presset til at lave ændringer.
Det er helt sikkert en god pointe. En dårlig sæson kan sagtens medføre, at vores klub og hold blomstrer på grund af det. Men, for at det skal være gavnligt, skal man i min optik skille sig ad med træneren først. Derefter kan man skille sig ad med de spillere, som den næste træner vil have væk. Derefter skal man købe de spillere, som den næste træner peger på.

Jeg føler også, at den sportslig ledelse under Rosell har en tendens til at trumfe sine valg igennem , uden at træneren har det afgørende ord. Jeg synes Laportas sportslig ledelse var ret gode til, at lade træneren om at tage den afgørende beslutning. Zubi og Rosell/Bartomeu ledelse har mere en tendens til at agere sådan som en typisk spansk ledelse ville gøre.
Jeg er grundlæggende enig visca. Det eneste jeg er uenig i er at hele skylden ligger hos tata. Jeg vil ikke forsvare ham for at forsvare ham. Jeg mener bare at han bliver udsat for en del kritik som muligvis ikke kun er hans skyld. Der er altså nogle af vores elskede spillere som ikke er hvor de skal være mere. Og et generationsskifte er nødvendigt (har været det siden peps sidste sæson).

Når det kommer til ledelsen så giver jeg dig helt ret. Det virker som om man tænker mere på at købe de spillere som kan give et genvalg fremfor hvem der vil forbedre truppen. Jeg mener dog stadig at købet af neymar var godt. Han vil udvikle sig til en stjerne over de næste par sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
United er smidt på røven ud af alle cupturneringer mod bundhold og er på vej mod det dårligste ligaresultat i 25 år. Så grelt står det trods alt ikke til i Barca.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Har i lagt mærke til, at vores spillere har en tendens til at udtale sig meget mere negativt og hånende om modstanderen. Man fokuserer meget mere på modstanderen, end man burde. Denne tendens havde vi lagt på hylden i lang tid. Væk med det. Tilbage til respekt og ydmyghed.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
United er smidt på røven ud af alle cupturneringer mod bundhold og er på vej mod det dårligste ligaresultat i 25 år. Så grelt står det trods alt ikke til i Barca.
Det var heller ikke en direkte sammenligning, men bare for at bruge et eksempel for at understrege, at man ikke behøver at beskytte træner uanset hvad.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster