18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det er altså "ikke helt rigtigt", at City ikke har spillet mod "et hold som os". Peps Bayern spiller altså på samme måde som "os"; de spiller faktisk mere som det Barca, som vandt alt, da det hele kørte.
Det er rigtigt. Jeg synes dog stadig der er forskel på peps barca og bayern. Vi er imo bedre med bolden end dem og når vi rammer dagen så er der ingen der kan spille bold som os. Bayern kan derimod spille mere fysisk med en stor angriber og kæmpe pres fra midten. Men ja på papiret har begge hold en del tilfælles. Men lad os håbe at det går ligesom bayerns første kamp mod city i denne sæson.


Der er vi så uenige. Hvis du snakker om, at Barca ikke længere er det samme hold, så mener jeg heller ikke, at man ville have bolden mest, hvis man mødte Bayern nu. Jeg tror faktisk, at Bayern ville have bolden mest. Ja, Bayern har nogle facetter yderligere(det fysiske element), men så kan man også sige, at Tatas Barca også har fået flere facetter.
Jeg siger ikke at vi ikke er samme hold. Jeg siger at vi ikke har samme stabile høje niveau. Men jeg siger også at hvis vi rammer dagen så kan vi spille på et ekstremt højt niveau. Hvem der ville have bolden mest kan jeg ikke sige. Det må en evt kamp kunne give os svaret på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

3,30 på at Man City vinder første halvleg. 2,1 på første mål i kampen. Ikke dumt. Taber gerne penge på at vi "overrasker".
Senest rettet af Skydefinten man feb 17, 2014 7:10 pm, rettet i alt 2 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det er altså "ikke helt rigtigt", at City ikke har spillet mod "et hold som os". Peps Bayern spiller altså på samme måde som "os"; de spiller faktisk mere som det Barca, som vandt alt, da det hele kørte.
Det er rigtigt. Jeg synes dog stadig der er forskel på peps barca og bayern. Vi er imo bedre med bolden end dem og når vi rammer dagen så er der ingen der kan spille bold som os. Bayern kan derimod spille mere fysisk med en stor angriber og kæmpe pres fra midten. Men ja på papiret har begge hold en del tilfælles. Men lad os håbe at det går ligesom bayerns første kamp mod city i denne sæson.


Der er vi så uenige. Hvis du snakker om, at Barca ikke længere er det samme hold, så mener jeg heller ikke, at man ville have bolden mest, hvis man mødte Bayern nu. Jeg tror faktisk, at Bayern ville have bolden mest. Ja, Bayern har nogle facetter yderligere(det fysiske element), men så kan man også sige, at Tatas Barca også har fået flere facetter.
Jeg siger ikke at vi ikke er samme hold. Jeg siger at vi ikke har samme stabile høje niveau. Men jeg siger også at hvis vi rammer dagen så kan vi spille på et ekstremt højt niveau. Hvem der ville have bolden mest kan jeg ikke sige. Det må en evt kamp kunne give os svaret på.

Præcis. Det er rent gætværk.

I øvrigt var det ikke for at rette på dig, da jeg skrev:
Det er altså "ikke helt rigtigt", at City ikke har spillet mod "et hold som os". Peps Bayern spiller altså på samme måde som "os"; de spiller faktisk mere som det Barca, som vandt alt, da det hele kørte.
Jeg syntes, at du overså Bayern, derfor nævnte jeg, at City havde mødt en modstander, der på mange måder minder om Barca.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Det er Europas to mest scorende angreb, som tørner sammen i morgen. Det læste jeg også i metro. City scorer lidt flere mål i gennemsnit pr. kamp end os, men det er ret tæt. Jeg tror ikke, begge hold kommer til at spille offensivt, Pellegrini kan ikke spille på en anden måde. Dermed får vi en modstander, der vil give os plads, en modstanderen der vil komme frem på banen, gode betingelser for os. Lad os udnytte det.

Vi skal være utrolig skarpe foran kasser. Vi skal udnytte vores chance.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, forhåbentlig bliver det to underholdende kampe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15044
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hej piger, husk i morgen kl.18 varmer vi op med NextGen kampen mellem Barca og FCK.
Tjek Juvenil tråden ;-)
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Det er Europas to mest scorende angreb, som tørner sammen i morgen. Det læste jeg også i metro. City scorer lidt flere mål i gennemsnit pr. kamp end os, men det er ret tæt. Jeg tror ikke, begge hold kommer til at spille offensivt, Pellegrini kan ikke spille på en anden måde. Dermed får vi en modstander, der vil give os plads, en modstanderen der vil komme frem på banen, gode betingelser for os. Lad os udnytte det.

Vi skal som sædvanligt når det er C.L, være utrolig skarpe foran kasser. Vi skal udnytte vores chance.
Det har jeg også lagt mærke til. I de kampe jeg har set har det virket som om city har været så hooked på at komme frem på banen at de til tider har glemt at forsvare. Især hvis man kommer gennem det første tryk fra midtbanen (yaya og fernandinho) er der plads hvilket er noget messi ville kunne udnytte. Jeg kan feks huske den 3 mod 1 situation som chelsea kom frem til. 2 afleveringer og så var hele citys forsvar væk.

Jeg er dog bange for at de stiller sig tilbage selvom det ikke er deres dna. De har spillerne til at stå tæt med kæderne og så slå kontra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Det er Europas to mest scorende angreb, som tørner sammen i morgen. Det læste jeg også i metro. City scorer lidt flere mål i gennemsnit pr. kamp end os, men det er ret tæt. Jeg tror ikke, begge hold kommer til at spille offensivt, Pellegrini kan ikke spille på en anden måde. Dermed får vi en modstander, der vil give os plads, en modstanderen der vil komme frem på banen, gode betingelser for os. Lad os udnytte det.

Vi skal som sædvanligt når det er C.L, være utrolig skarpe foran kasser. Vi skal udnytte vores chance.
Det har jeg også lagt mærke til. I de kampe jeg har set har det virket som om city har været så hooked på at komme frem på banen at de til tider har glemt at forsvare. Især hvis man kommer gennem det første tryk fra midtbanen (yaya og fernandinho) er der plads hvilket er noget messi ville kunne udnytte. Jeg kan feks huske den 3 mod 1 situation som chelsea kom frem til. 2 afleveringer og så var hele citys forsvar væk.

Jeg er dog bange for at de stiller sig tilbage selvom det ikke er deres dna. De har spillerne til at stå tæt med kæderne og så slå kontra.

Nemlig. Jeg tror ikke de pakker sig i morgen, det kan Pellegrini ikke finde ud af, eller ogs er han bare ligeså stædig som Wenger, hvilket bare er en fordel for os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det ville være genialt. Så må vi bare håbe at vi ikke lader os lokke til en omgang ping pong fodbold men derimod holder kontrollen (bolden). Men det tyder det også på eftersom de første rygter går på at vi stiller med 4 centrale midter. Jeg kan ikke vente til i morgen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Ja det ville være genialt. Så må vi bare håbe at vi ikke lader os lokke til en omgang ping pong fodbold men derimod holder kontrollen (bolden). Men det tyder det også på eftersom de første rygter går på at vi stiller med 4 centrale midter. Jeg kan ikke vente til i morgen!
Jo flere CM i morgen, desto bedre er det. Lad os håbe Busi fyrer den maks af i morgen, noget ala det han viste mod Milan på Camp Nou i sidste sæson. Han bliver vigtig.

Det bliver ulideligt at se kampen på Svensk tv. Deres PL liderlighed og samtidig en meget mærkelig trang til at nedgøre Barca når lejligheder byder sig, er ret kvalmende.Kom dog videre fra Ibra sagen, helt ærligt.

Mon ikke jeg kommer til at svine alt ved Sverige, landet, folket, vejret, husene, hunde, græsplænen, ja alt der har med Sverige at gøre, men damen hører på. Det skal nok blive sjovt.
Senest rettet af Visca El Barca man feb 17, 2014 7:34 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Er lidt nervøs, er ikke sikker på om City vil være sindsygt defensive, hvis det er tilfældet så får vi problemer, fordi at alle får chancer imod os og City score helt sikkert på dem..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Lidt head to head med Yaya og Busi. Læg mærke til, at ingen af dem nævner City blandt de største favoritter til titlen i år :cool: .

phpBB [video]


Hvorfor er det iøvrigt ikke undertekster på, når Yaya taler?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

phpBB [video]


Pellegrini om kampen.

phpBB [video]


Og Yaya.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Og så Alves;

phpBB [video]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

“Manchester City have many good players, but they’ll never be Barça. They are a club of modern football, built on big signings. But Barcelona has a history and class that dates back many years.”

“They have very good internationals in all positions and we have to play very well if we want to continue forward in a competition that means a lot to Barça. City won’t be easy to beat but the Barça players are not thinking about a tie. We play to win.”
Dani om kampen og City.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster