18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Yaya Toure: "We didn't lose because of the referee. We lost because Barcelona are still the world's best team."

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

FUUUUUUUCKKKKK YEAAAAAHHHH!!!!!!!1 SÅDAN BARCAAA!

Fuldt fortjent at vi vandt og vi spillede kynisk ligesom imod Celtic. Tata kan spille helt Pep'sk på udebane. Pep plejede også at få sit hold spille ultra disciplineret dog stadig offensivt på udebane i CHL. Der ligger en god taktik video på youtube om netop Celtic kampen under Tata.

Tata har bevist at hans hold kan vinde de store kampe. Kan vi gå videre så er det med stor cadeau til Tata.
Graham Poll (ex-referee): "Contact continued until at least line marking penalty area and further, meaning awarding a penalty was correct."
Vi burde ha' vundet med tre :cool:

Så har jeg også respekt for hold som City (United og Arsenal også for den sags skyld) de spiller Barca fair. Ikke noget med at parkere bussen på hjemmebane og ikke noget med at spille svinsk eller opildne med provokationer. Chelsea er til sammenligning scum on earth.

Tak for nu folkens og tillykke med sejren!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Graham Poll (ex-referee): "Contact continued until at least line marking penalty area and further, meaning awarding a penalty was correct."
Graham Poll (ex-referee): "City were lucky not to go three down. Pique's goal was adjudged to be offside, but Clichy played him onside" [dm]
Pictures: Penalty foul on Messi pic.twitter.com/2D1nXqvLq3 Rule: "If foul continues inside penalty area, it's a penalty kick" [via @jesusmalaga]
Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Billede

Elsker jer!

Billede

Billede
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

FCBarcelonaChr skrev:
Yaya Toure: "We didn't lose because of the referee. We lost because Barcelona are still the world's best team."
God dreng. Savner ham så meget. Han var et geni... det er kedeligt at tænke på.
Genopbygning status: færdig.

BarçaDK

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

3+, hop ind i et bål! (Er det sådan man siger??)

De talte i hvert fald 5 minutter om at dommeren dømte til Barças fordel og at der ikke var straffe. De viste hverken Clichys hånd på bolden i feltet eller det fejlagtigt annulerede Piqué-mål. Sikke nogle penisser.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Drenge, jeg er først lige blevet færdig med at fejre det!!!! Hold kæft, hvor kan man være hurtig på Breezers! Pineapple ftw. Vild i nat, syg i morgen. Godnat.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

FCBarcelonaChr skrev:
Yaya Toure: "We didn't lose because of the referee. We lost because Barcelona are still the world's best team."
Elsker ham! Kom tilbage !!!!!!
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Elkjær - Du er KLAM. En meter udenfor feltet, er det dit argument?!?!?! Barca vandt fair and square. Navas filmede og Demichelis skulle bare ha' ladet Messi gå. Straffesparket kan sagtens forsvares og det røde kort er en no brainer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Dejlig dag i dag. Hold kæft hvor spillede alle godt og disciplineret! Pique overmatchede fuldstændigt sin direkte modstander. Alves blev vildere og vildere.
Midtbanen vandt vi naturligvis, bla takket være Tatas taktik.

City slap nådigt. Vi kunne have lavet flere de sidste 30 minutter!

Det er virkeligt foruroligende at såkaldte "eksperter" i studiet hos 3+ kan gå sådan i selvsving i deres "analyser". De har virkelig langt op til udenlandske udsendelser. Utroligt, at de ikke ser mere objektivt på kampen! Nå, men hvad havde man regnet med af de to amatører.

Pellegrini kan kun kigge indad. 4-5-1 på hjemmebane. Sellout.

Legestue mod Prl finest! Hvor er det fedt.

Xavi elsker de trusser.
Billede
Senest rettet af Skydefinten ons feb 19, 2014 9:55 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Udemærket kamp. Endnu bedre resultat. Der var lyspunkter og svagheder at spore.

Vi startede kampen fremragende efter min mening. Det var tydeligt at se at oplægget fra Tata var boldbesiddelse. Jeg forstår faktisk ikke hvorfor vi ikke starter alle kampe på den her måde. Alle folk var super-koncentrerede. Vi giver os selv lov til at spille os varme og tager kontrol med kampen. Langsomt bevæger vi os fremad, op mod modstanderens mål. Efter få minutter var City allerede 9 mand lige uden for feltet. Tatas indgang til kampen mindede faktisk virkelig meget om Peps i forbindelse med internationale udebanekampe. Vi spillede meget disciplinerede og erfarent.
Som kampen skred frem bølgede den frem og tilbage. Efter små ti minutter begynder City at få bolden og melde sig ind i kampen. Vi er stadigvæk rystende usikker uden bolden. Hver gang de erobrede bolden kan man se vores hold lider. Jeg synes tit vores midtbane står for højt placeret. Det er forståeligt at Xavi og Iniesta gør det, men Busquets må for alt i verden ikke blive fanget ude af position i omstillingsspillet. Når de erobrer bolden er vores fuldbacks ofte fanget langt oppe på banen. På grund af Busquets og vores fuldbacks placering forplanter der sig en usikkerhed i vores bagerste kæder. Det er en kæmpe svaghed. Jeg tror altså også en naturlig CB ville pynte ved siden ad Piqué. Det er rigtig stærkt vi vinder mod City, men jeg er stadig usikker på hvor langt vi kommer på grund af den her usikkerhed. Den er vores helt store svaghed i øjeblikket.

I anden halvleg virkelig mange unødvendige boldtab især i de sidste 15 min. Cesc var en kæmpe synder her. Han smed så mange bolde væk. Så forstår jeg ikke indskiftningen af Roberto. Man fører 2-0 på udebane, og så spiller man en urutineret spiller de sidste 10 minutter. Han bliver selvfølgelig udskiftet med en svagt-spillende Cesc, men ellers forstår jeg det ganske enkelt ikke.
At Alves blev MoTM er for mig grinagtig. Jeg er fortaler for Alves, men han var jævn i denne kamp. Han starter ud med at lave et hav af unødvendige frispark som resulterer i at han får et gult kort efter omkring 20 min. Han var ikke særlig god defensiv. Én gang solgte han fuldstændig sin side fordi han ville op og fortække bolden, som så fejlede. Det resulterede i en kontramulighed til City. Så fortsætter han sine håbløse indlæg. Jeg forstår ikke hvordan man kan være så god en fodboldspiller, men være så upræcis til at lave indlæg. Noget som dog slog mig ved Alves, da jeg så hans samspil med Neymar - som udløste vores andet mål - er at de to kunne forme en allerhelvedes giftig højreside. De to har et fantastisk samspil og forståelse for hinanden. Måske han skulle eksperimentere med Alexis på venstrekanten - hvor han også kan krydse ind i banen og skyde - og Neymar på den højre.
Piqué skal blive på benene. Spillede ellers en god kamp. Masch spillede ret godt. Han bliver overmatchet fysisk og i hovedspillet. Til gengæld er han god til at bruge sin krop i nærkamp og god til at forudse spillet. Jeg ville foretrække en naturlig CB, men den her gang gik det (fint).
City faldt fra hinanden til sidst i kampen. Havde vi været mere koldblodige kunne vi have kapitaliseret mere. Jeg forstår ikke man ikke går mere efter at lukke den fuldsætndigt når vi er en mand i overtal og har momentum. Det kan være vi spiller en elendig kamp på hjemmebane jo. Jeg håber ikke vi kommer til at bøde for det.
Stærk kamp af Valdés! Han tager sig fint af indlæg og tager sig ellers af det der kommer. Vi får et problem når han smutter. For mig var han MoTM.
Alexis var ikke meget værd offensivt, hvilket var utrolig frustrerende. Der var flere gange hvor han er retvendt mod mål og har muligheder for at drible. Han mistede ret mange bolde. Hans defensive indsats er dog prisværdig.

Galde:
Jeg forstår ikke Pellegrini har noget at indvende mod dommeren. Der var et straffespark som ikke blev dømt mod dem. Der hvor Clichy har hånden ude for kroppen inde i feltet - Hvad sker der for at Grønkjær siger den ikke var i en unaturlig position?? Må man så rende rundt med armene ud fra kroppen inde i feltet? Det er ikke for sjov Puyol osv. konstant forsøger at gemme sine arme når modstanderen lægger an til indlæg. Herudover får vi et fuldstændig korrekt mål annulleret.
Meget skuffet over Pelegrini. City har åbenbart ikke erfaring nok i CL, så man er nødt til at se til hvad Mourinho gør når han taber. De er en parodi på sig selv efterhånden. Håber der kommer en gedigen straf til ham.
Lidt sjovt at Kompany klager over alle de her småfrispark bliver dømt som efter hans mening ikke skal dømmes. Så siger Pellegrini at der burde have været frispark til Navas forinden optakten til straffesparket og det røde kort. Så siger man også at der ikke var straffespark fordi det blev begået uden for feltet. Der VAR straffespark da Messi blev fældet, eftersom reglen ikke gælder i starten af hændelsen. Loven siger at hvis hændelsen fortsætter ind i feltet, så er der straffe. Simpelt.
Hvor er det anstrengende at se TV3+' dækning efterhånden. De har så meget en stor fed blaugrana-pik oppe i deres røv. Det har indtil videre været komisk, men det er ved at blive kedeligt. Tag nu de briller af mennesker. Og tilføj lidt kvalitet til jeres lorte-udsendelse.

Alt i alt en god kamp. Stærk og disciplineret kamp af drengene. Dejligt vi beviser at vi høre til i den internationale top. Men vi har stadig nogle ting at arbejde med. Dog er det her vejen vi skal fortsætte ad. VAMOS!
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er glad i dag men vi skal huske på at vi mangler returkampen og at der kan ske alt.
Bare tænk på Valencia kampen for et par uger siden så vi er langt fra kvartfinalen ;)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

phpBB [video]
Senest rettet af Skydefinten ons feb 19, 2014 10:37 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Daluigi skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Yaya Toure: "We didn't lose because of the referee. We lost because Barcelona are still the world's best team."
Elsker ham! Kom tilbage !!!!!!
Yaya <3
93' Iniesta

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

"Man har efterhånden vænnet sig til det i Barcelona. Når en tvivlsom situation går vores vej, så skal man gennemse det 17 gange. Hvis noget går modstanderens vej, så ser man det en gang og så er man videre. Det er ikke noget vi går op i, men det er efterhånden gået op for mig, at det er sådan tingene fungerer" udtalte Tata.
Mere præcist kan det ikke siges. Fedt med en karismatisk træner!
Kan vi iøvrigt ikke få nogle af hans kritikere på banen? Kampen i går må vel kaste store roser afsted? Både resultat og spillestil var da så Pepsk som det kan blive. Tata viste at han har flere måder at spille kampe på - FANTASTISK
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster