12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Real Sociedad - FC Barcelona
Copa del Rey
12. Feb - kl. 22.00
TV: Canal 9
Wennerberg
Forum Admin

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvad endte den første, kun 2-0, eller?

Vi skal vinde, allez. Vi har god gejst, seneste kamp har gjort godt.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Spiller på at vi kommer bagud. Sorry.

Kampen skal ikke tages let. Fuld fokus!
Ærgerligt at vi ikke fik det tredje mål i første møde.

Mon Ikke Tello starter.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det skal ikke være stærkest mulige startopstilling, selvom det er på udebane. Med 2-0 føring burde man gå videre. Et udebane mål vil betyde, at Sociedad skal score 4 for at gå videre, så i værste fald kan det også lade sig gøre. Kampene mod Rayo og City er vigtige, derfor burde man spare flere af spillerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm... Tager gerne et smalt nederlag i denne kamp hvis vi så slår dem ude i ligaen om et par runder. Skift lidt ud i holdet og så skal den ellers bare trilles hjem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi har Ray hjemme i weekenden, der kan vi slacke lidt hvis vi skal slacke. Lad os nu få kørt den finale hjem, stor et mål og så tage det stille og roligt og skift ud.

Finalen skal sikres, og vi kan godt have det svært på deres bane. Er set før.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man burde som minimum gå videre, selvom det er en svær udebane. Sociedad skal åbne op modsat sidste gang, så der vil være muligheder for at straffe dem, når de gør det, selvom man stiller med reserverne. Man skal ikke tage chancer i ligaen og slet ikke i CL, hvis man har intentioner om at vinde disse turneringer. Hellere en noget svækkede trup mod Sociedad end mod Rayo.


Jeg har heller ikke noget imod, at man taber, så længe man går videre. De skal score 4 gange, hvis Barca "bare" scorer et enkelt mål.



Desuden har Inigo karantæne, hvis jeg ikke tager fejl. Det burde hjælpe lidt.
Senest rettet af Kubala tirs feb 11, 2014 3:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Giver kubala ret her. Men CdR betyder så heller ikke noget for mig. Vil hellere ryge ud af CdR end at tabe mod real soc i ligaen.

Tror dog godt at vi kan trille den hjem selvom vi har haft det svært på den bane før. Jeg tror måske ikke at soc angriber fra første fløjt men vi kan spille afventende og straffe dem hvis der opstår muligheder. Tror (og håber) at det bliver en rolig dag på kontoret.

Og så må neymar meget gerne få nogle min i benene!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg synes vi skal stille næsten stærkeste opstilling. For hvis kampkalenderen passer, så skal vi spare folk kampen inden City kampen, for der er kun 2 dage i mellem.

Vi skal "bare" videre! Helst med rigtig godt spil hvis det kan lade sig gøre
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg ville stille med et nogenlunde slagkraftigt hold, hvor der vil blive foretaget udskiftninger i pausen, hvis vi havde scoret i første halveg. Ellers ville jeg vente til vi kom på måltavlen med udskiftningerne. Jeg tvivler på, at Real Sociedad kan score 4 mål mod os, så en enkelt pind fra vores side skulle være nok.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det skal jo slet ikke være stærkeste startopstilling. Man har et udmærket udgangspunkt. Derudover har man et stramt kampprogram, så det vil være hul i hovedet ikke at spare spillere. Sociedad bliver nødt til at angribe på et tidspunkt og det kan Barca lukrere på. Reserverne burde kunne klare opgaven. Desuden har Inigo karantæne, så det betyder også en del for Sociedad, hvilket vil komme Barca til gode.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Grunden til, at jeg vil have at man sparer spillere, er jo pga. at man spiller 3 kampe på 9 dage. Sociedad her d. 12, Rayo d. 15 og City d. 18. Man skal også spare mod Rayo, men når man nu har et udmærket udgangspunkt mod Sociedad, når burde man starte der først.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber at det regner igen :cool:
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det ville være bedst at spare i denne her kamp. For næste er jo meget tæt på City kampen, og der skal vi være helt friske!
Det ville være oplagt at spare i kampen i morgen, men som sagt er næste kamp tæt på en meget svær kamp.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Der skal noget rotation til, synes jeg. Jeg ville give spillere som Afellay endda muligheden mod Sociedad. Der skal selvfølgelig også roteres mod Rayo(denne kamp er dog lidt anderledes, da den er tre dage før City, så her vil Tata selvfølgelig give de spillere hvile, som skal starte mod City; de sidste overvejelser ville så småt være på plads, så de specifikke spillere(dem der starter, som sagt) er friske mod City.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster