1/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Gu' er det ej et bevis på at han ikke er for heldig. Et søgt argument der tilfældigvis passer ind. Alle spillere oplever at få et kort for at brokke sig. Messi har prøvet det. Xavi har prøvet det. Hell, selv Puyol har prøvet det. Så drop det.
Og det ved jeg også godt? Hahaha genialt argument.

Jeg stjælder den lige: Busquets har været ringe i år, og det er du også godt klar over!
Sikke et sølle svar. Nu har jeg fjernet mit latterlige argument. Kan du så ikke svare på resten?

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Drake »

Skidt skidt ukoncentreret kamp!

Det er simpelt hen bare ikke godt nok. Pinligt!! :sørgelig: :mad:

Vi trænger i den grad til en udrensning af spillere!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Gu' er det ej et bevis på at han ikke er for heldig. Et søgt argument der tilfældigvis passer ind. Alle spillere oplever at få et kort for at brokke sig. Messi har prøvet det. Xavi har prøvet det. Hell, selv Puyol har prøvet det. Så drop det.
Og det ved jeg også godt? Hahaha genialt argument.

Jeg stjæler den lige: Busquets har været ringe i år, og det er du også godt klar over!
Sikke et sølle svar. Nu har jeg fjernet mit latterlige argument. Kan du så ikke svare på resten?
Sølle argumenter fortjener vel sølle svar.

Men nu hvor du har fjernet det, så skal jeg med glæde svare på resten. For jeg mener blot, at Bussis brok er et resultat af frustration over holdet og ikke mindst ham selv. Han ved godt, at han ikke har været for heldig på det sidste!

Og Xavi har da også været helt til grin denne sæson. Det kan de fleste af os vel godt blive enige om. Så at han har prøvet det forstår jeg da godt.... Du må gerne finde mig et eksempel på, at Puyol har fået kort for brok efter kampen. Det husker jeg ikke, men det kan han da sikkert nok have fået. Det er en lang karriere han har haft jo
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu havde Busquets jo rent faktisk en sag i forhold til Alba's udvisning.

Hvordan du så vurderer at hans brok stammer fra en frustration over sig selv og sit hold, er jeg ganske interesseret i at vide - for jeg kan godt nok ikke vurdere hvad manden tænker og føler her hjemme fra stuen.

Jeg har i øvrigt aldrig sagt at det var efter kampen at Puyol fik gult for brok. I min optik er det lige dumt, om så det er i 35. minut eller efter kampen. Brok er brok og det er lige dumt uanset hvornår det foregår.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Kunne du i øvrigt ikke kommentere på Piquénbauer's glimrende indlæg, Daluigi?
Piquénbauer skrev:Hehe det er jo ikke rigtigt. Han har et job pt hvor han ikke skal. Men hvis man tænker på hvor klog en spiller han er og hvor stort et overblik han har så burde han kunne finde ud af det. Du kan så forresten også tænke over hvor meget xavi egentlig afleverer i dybden...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Nu havde Busquets jo rent faktisk en sag i forhold til Alba's udvisning.

Hvordan du så vurderer at hans brok stammer fra en frustration over sig selv og sit hold, er jeg ganske interesseret i at vide - for jeg kan godt nok ikke vurdere hvad manden tænker og føler her hjemme fra stuen.

Jeg har i øvrigt aldrig sagt at det var efter kampen at Puyol fik gult for brok. I min optik er det lige dumt, om så det er i 35. minut eller efter kampen. Brok er brok og det er lige dumt uanset hvornår det foregår.
Blau, du skal ikke påstå, at der ikke er forskel på brok inde i kampens hede, og så efter kampen. Det har du forhåbentlig dyrket nok sport til at vide.

Og Piquenbauers indlæg kan jeg godt tilslutte mig. Det er svært at vide, om han kan skoles til at se løbene.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Blau, du skal ikke påstå, at der ikke er forskel på brok inde i kampens hede, og så efter kampen. Det har du forhåbentlig dyrket nok sport til at vide.

Og Piquenbauers indlæg kan jeg godt tilslutte mig. Det er svært at vide, om han kan skoles til at se løbene.
... jo, jeg har skam spillet nok fodbold til at vide, at man skal holde sin kæft om så der er spillet 35 minutter eller kampen er færdig. Kampens hede er en dårlig undskyld, opfundet af fodboldspillere, for dumme advarsler.

Han ser skam allerede løbene nu, men har ikke 'autoritet' til at slå boldene. Enkelte gange gør han det dog. Se assists til Zlatan og Pedro. Jeg kan ikke finde dem her fra telefonen, men begge er glimrende eksempler på at han kan se løbene.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Blau, du skal ikke påstå, at der ikke er forskel på brok inde i kampens hede, og så efter kampen. Det har du forhåbentlig dyrket nok sport til at vide.

Og Piquenbauers indlæg kan jeg godt tilslutte mig. Det er svært at vide, om han kan skoles til at se løbene.
... jo, jeg har skam spillet nok fodbold til at vide, at man skal holde sin kæft om så der er spillet 35 minutter eller kampen er færdig. Kampens hede er en dårlig undskyld, opfundet af fodboldspillere, for dumme advarsler.

Han ser skam allerede løbene nu, men har ikke 'autoritet' til at slå boldene. Enkelte gange gør han det dog. Se assists til Zlatan og Pedro. Jeg kan ikke finde dem her fra telefonen, men begge er glimrende eksempler på at han kan se løbene.
Jeg køber ikke dit kyniske argument, at det bare er en dårlig undskyldning. For man har haft mere tid til at falde ned efter kampen er slut. Det kan jo bevises rent hormonelt, Blau. Adrenalin kører i en kamp. Simple as that.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Blau, du skal ikke påstå, at der ikke er forskel på brok inde i kampens hede, og så efter kampen. Det har du forhåbentlig dyrket nok sport til at vide.

Og Piquenbauers indlæg kan jeg godt tilslutte mig. Det er svært at vide, om han kan skoles til at se løbene.
... jo, jeg har skam spillet nok fodbold til at vide, at man skal holde sin kæft om så der er spillet 35 minutter eller kampen er færdig. Kampens hede er en dårlig undskyld, opfundet af fodboldspillere, for dumme advarsler.

Han ser skam allerede løbene nu, men har ikke 'autoritet' til at slå boldene. Enkelte gange gør han det dog. Se assists til Zlatan og Pedro. Jeg kan ikke finde dem her fra telefonen, men begge er glimrende eksempler på at han kan se løbene.
Jeg køber ikke dit kyniske argument, at det bare er en dårlig undskyldning. For man har haft mere tid til at falde ned efter kampen er slut. Det kan jo bevises rent hormonelt, Blau. Adrenalin kører i en kamp. Simple as that.
Ja da, der kan da let nå at gå 25 sekunder før man er henne ved dommeren, efter han har fløjtet kampen af. Sådan en fodboldbane er jo stor.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

Hvad fanden er det der sker med vores hold? Der er intet bund niveau mere. Messi er jo en joke..! Og jeg synes virkelig det er et problem at en træner kommer med en udtalelse efter en kamp hvor han siger "Jeg ved ikke hvad der skete.." I min bog er det at fralægge sig et ansvar.. Vi får TÆSK af City.. Jeg bliver fandme direkte ked af det når det her lort sker..

Jeg bliver altså også nød til at snakke lidt om sammenholdet her inde, jeg synes i det sidste stykke tid at der er blevet gået lidt for hårdt til hinanden, folk er uenige det er okay, men kan vi ikke prøve at holde en ordenlig tone..? Vi er jo forfanden sammen herinde for at være sammen med andre ligesindede Barca fans der elsker klubben lige meget.. Det var bare min mening.. Iam out... Jeg skal lige afreagere yderligere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Shit kom lige i tanke om at vi har sevilla ude i næste runde... Og det uden alba og masche. Det bliver sgu tricky. Det bliver en hård Hlebruary som young cules så fint skriver det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Hvad fanden er det der sker med vores hold? Der er intet bund niveau mere. Messi er jo en joke..! Og jeg synes virkelig det er et problem at en træner kommer med en udtalelse efter en kamp hvor han siger "Jeg ved ikke hvad der skete.." I min bog er det at fralægge sig et ansvar.. Vi får TÆSK af City.. Jeg bliver fandme direkte ked af det når det her lort sker..

Jeg bliver altså også nød til at snakke lidt om sammenholdet her inde, jeg synes i det sidste stykke tid at der er blevet gået lidt for hårdt til hinanden, folk er uenige det er okay, men kan vi ikke prøve at holde en ordenlig tone..? Vi er jo forfanden sammen herinde for at være sammen med andre ligesindede Barca fans der elsker klubben lige meget.. Det var bare min mening.. Iam out... Jeg skal lige afreagere yderligere..

Helt enig!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Bager »

Hold. Nu. Kæft hvor er det noget lort.

Det er vel fair nok at Tata siger han ikke ved hvad der skete. Vi havde kampen under kontrol den første halve time. Derefter begynder vi at spille ukoncentreret. Så scorer de det første mål. I anden halvleg gik vi ud med en god indstilling, men så kommer deres anden scoring som en uventet mavepuster. Så kommer kampen på deres præmisser. Vi spiller utålmodigt og ufokuseret. Det er faktisk meget heldigt - og uretmæssigt - at vi får straffe og målet til 2-2. Så er det som om vi går på autopilot igen og forventer vi nok skal køre den hjem som så mange andre gange. Vi spiller ukoncentreret igen og så scorer de til 3-2. Vi virker rystede resten af kampen.

Det er jo ikke fordi vores spillere er dårlige. Selvom Valdés havde en elendig kamp for hans standard. Busquets spillede ukoncentreret. Og Messi smed flere bolde væk end en spastisk abe på speed - det var jo hel vildt. Piqué og Masch var helt væk.

Der er efter min mening ikke noget galt med taktikken. Vi angriber meget alsidigt og er mindre afhængig af Messi end i mange år. Forsvarets statistik er - ihvertfald indtil idag - utrolig god. Vi har tilmed mere boldbesiddelse end under både Pep og Tito.
Problemet er for mig at se indstillingen. Vi tager for let på tingene, er for ukoncentrerede. Problemer opstår når vi begynder at gå på autopilot. Det har vi sådan set gjort de seneste mange år. Også under Pep.

Det er virkelig noget lort det her. Vi har smidt føringen i ligaen. Den eneste trøst er at vi stadig selv kan afgøre det.
Visca el Barca

gygfo

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af gygfo »

@liverayhudson: On Messi: "His wonderful talent is starting to froth up like a witch's brew."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Bager skrev:Hold. Nu. Kæft hvor er det noget lort.

Det er vel fair nok at Tata siger han ikke ved hvad der skete. Vi havde kampen under kontrol den første halve time. Derefter begynder vi at spille ukoncentreret. Så scorer de det første mål. I anden halvleg gik vi ud med en god indstilling, men så kommer deres anden scoring som en uventet mavepuster. Så kommer kampen på deres præmisser. Vi spiller utålmodigt og ufokuseret. Det er faktisk meget heldigt - og uretmæssigt - at vi får straffe og målet til 2-2. Så er det som om vi går på autopilot igen og forventer vi nok skal køre den hjem som så mange andre gange. Vi spiller ukoncentreret igen og så scorer de til 3-2. Vi virker rystede resten af kampen.

Det er jo ikke fordi vores spillere er dårlige. Selvom Valdés havde en elendig kamp for hans standard. Busquets spillede ukoncentreret. Og Messi smed flere bolde væk end en spastisk abe på speed - det var jo hel vildt. Piqué og Masch var helt væk.

Der er efter min mening ikke noget galt med taktikken. Vi angriber meget alsidigt og er mindre afhængig af Messi end i mange år. Forsvarets statistik er - ihvertfald indtil idag - utrolig god. Vi har tilmed mere boldbesiddelse end under både Pep og Tito.
Problemet er for mig at se indstillingen. Vi tager for let på tingene, er for ukoncentrerede. Problemer opstår når vi begynder at gå på autopilot. Det har vi sådan set gjort de seneste mange år. Også under Pep.

Det er virkelig noget lort det her. Vi har smidt føringen i ligaen. Den eneste trøst er at vi stadig selv kan afgøre det.
PRÆCIS! Vi har chillet siden peps sidste år. Og vi har virkelig brug for at få noget nyt blod ind - noget vildskab! Så kan man brokke sig alt det man vil over træneren men det er spillerne der spiller kampen og hvis de er mætte så må de skiftes ud. For mig at se skal vi af med spillere som puyol, masche, alves, xavi. Det er ikke sjovt at skille sig af med den type spillere men hvorfor udsætte det generationsskifte som skal føres igennem? Desuden er spillere som song, tello ikke gode nok til at spille for os. Så tag samper op og lad deulofeu tage tellos plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster