29/1 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis vi gerne vil vinde stort og sikkert, så skal vi bare sørge for at Alexis scorer mere end én gang. Så ruller vi dem. Det 8. gang at Alexis scorede mere end ét mål i en kamp. De foregående gange er det endt sådan her:

4-0 vs. Rayo Vallecano (29.11.2011) - 2 mål af Alexis
3-1 vs. Bayer Leverkusen (14.02.2012) - 2 mål af Alexis
4-0 vs. Getafe (10.04.2012) - 2 mål af Alexis
5-0 vs. Córdoba (10.01.2013) - 2 mål af Alexis
5-0 vs. Mallorca (06.04.2013) - 2 mål af Alexis
4-1 vs. Real Valladolid (05.10.2013) - 2 mål af Alexis
4-0 vs. Elche (05.01.2014) - 3 mål af Alexis
5-1 vs. Levante (29.01.2014) - 2 mål af Alexis

5-0 kampen mod Mallorca var fandeme en god kamp. Alexis og Cesc var en tomandshær den dag.

Det bedste ved dagens kamp, var dog at Puyi fik scoret.

PuyolErGud
Indlæg: 10745
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
rummenigge skrev:Hold kæft hvor dejligt lige at få en 5-1 sejr... Jeg så ikke alle må pga pisse stream, men jeg må nyde highlights senere...

Man bliver forkælet som Barcafan... kan vi skrue op for formen yderligere i de store kampe så bliver det et lækkert forår!

<3 Adri, Cesc, Alexi, Affe, Puyi, osv osv <3

Sov godt!
Det er da kun mål vi bliver forkælet med, ikke det gode spil som vi ved de kan, synes jeg.

Levante var meget hjælpsomme i dag, i sær deres målmand.

Tror aldrig jeg bliver Tata fan.
Måske du bare skulle vænne dig til, at det ikke bliver præcis, som da Pep var træner i stedet for, at brokke dig over det hver gang. Det overrasker dig vel ikke mere?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lækkert med en storsejr. Alexis fortsætter den fine form og Adriano beviser endnu engang, at ligegyldigt hvilket ben han sparker med, så kan man være sikker på at det er et tordendrøn, der bliver sendt afsted.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Bager »

Ej, Drake det lyder bare virkelig træls at du ikke kan li Tata. Jeg håber virkelig du fortæller os alt om det.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Kubala »

Fin nok kamp. Man starter dårligt, men langsomt får styr på sagerne. Man spillede ikke prangende, men heller ikke helt skidt. Desuden skal man også tænke på, at man havde en 1-4 sejr i bagagen, så selvfølgelig var man lidt nonchalant omkring tingene og sløsede lidt; tog for let på sagerne.


Jeg synes faktisk, at Song var lidt bedre i dag, selvom det lyder utroligt, mens jeg skriver det, men han havde nogle gode indgreb og opsnappede en del bolde. Motm var dog Alexis i mine øjne, efterfulgt af Adriano.
Senest rettet af Kubala tors jan 30, 2014 1:26 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:Det er da kun mål vi bliver forkælet med, ikke det gode spil som vi ved de kan, synes jeg.

Levante var meget hjælpsomme i dag, i sær deres målmand.

Tror aldrig jeg bliver Tata fan.
Hvad fanden skal manden gøre for ikke at blive kritiseret? Vi spiller med et reservespækket hold, i anden kamp af en Copa del Rey kvartfinale, hvor vi allerede fører 4-1, vi har 79% possession, vi scorer 5 mål, har yderligere 5 forsøg indenfor rammen og alt det uden at gøre brug af Messi i et eneste minut. Det er sgu da storartet arbejde.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Alias-A »

Lækkert med en sejr, men hvor er det lol at vi spiller 1-1 med dem i ligaen og 9-2 CDR...
93' Iniesta

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Alcantara »

Alias-A skrev:Lækkert med en sejr, men hvor er det lol at vi spiller 1-1 med dem i ligaen og 9-2 CDR...
Det er så underligt. Vi har mødt dem 4 gange i denne sæson, og målforskellen lyder på 17-3. Alligevel formåede vi at spille uafgjort imod dem i ligaen samt tabe 2 vitale point i mesterskabskampen. Håber ikke at det kommer til at bide os i røven i sidste ende..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:Hvad med dig Heartbreaker? Hvornår løb du rundt på Dalums baner?
Haha, så kan det være, vi har spillet sammen en kort periode. Jeg startede i Skt. Klemens og flyttede til Dalum omkring mellem 2000-2002, kan ikke helt huske det. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:
rummenigge skrev:Hold kæft hvor dejligt lige at få en 5-1 sejr... Jeg så ikke alle må pga pisse stream, men jeg må nyde highlights senere...

Man bliver forkælet som Barcafan... kan vi skrue op for formen yderligere i de store kampe så bliver det et lækkert forår!

<3 Adri, Cesc, Alexi, Affe, Puyi, osv osv <3

Sov godt!
Det er da kun mål vi bliver forkælet med, ikke det gode spil som vi ved de kan, synes jeg.

Levante var meget hjælpsomme i dag, i sær deres målmand.

Tror aldrig jeg bliver Tata fan.
True, baggrunden var ikke den vilde, men det var alligevel nogle fine mål og Levante ved normalt godt hvordan man forsvarer sig.

Tata fortjener at få noget tid. Han har jo overtaget et legendarisk hold som mangler inspiration mens nogle spillere har toppet. Nu skal han få det bedste ud af den kommende generation og det vil tage tid. Så længe han arbejde hård og minitiøst for Barca så skal det nok blive godt. Barcas filosofi gør at de aldrig kan spille grimt, det vil altid være offensivt og flot dog med variationer alt efter hvor godt det flyder for holdet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2588 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:Det er da kun mål vi bliver forkælet med, ikke det gode spil som vi ved de kan, synes jeg.

Levante var meget hjælpsomme i dag, i sær deres målmand.

Tror aldrig jeg bliver Tata fan.
Hvad fanden skal manden gøre for ikke at blive kritiseret? Vi spiller med et reservespækket hold, i anden kamp af en Copa del Rey kvartfinale, hvor vi allerede fører 4-1, vi har 79% possession, vi scorer 5 mål, har yderligere 5 forsøg indenfor rammen og alt det uden at gøre brug af Messi i et eneste minut. Det er sgu da storartet arbejde.
Det er selvfølge rigtig nok i dag. Det var også mere en konstatering af det meste af sæsonen.

fx. synes jeg ikke at Tata bruger backerne optimalt. Jeg mener at de skal holde linen, så de holder bredden. Og så få et sammenarbejde i gang med den der spiller kant, så de kan lave flere overlap, også for at give kanten flere muligheder. Jeg synes kanterne bliver for meget isoleret der ude.

Synes bare generelt ikke at der kommer nok overlap, eller nok afleveringer imellem forsvar og målmand, nå modstanderen endelig står lidt højt med deres bagkæde.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Badabing »

Jeg var inde og se kampen på stadion. Jeg sad heldigvis i læ for regnen på min række. På rækken foran var der helt vådt. Stemningen var sådan set bedre end jeg ville tro, og hey, biletterne var forholdsvis billige. 23 €, og der var masser af mål, så hva fanden.
Jeg har dog kun et billede. Jeg gider ikke være turisten der knipser løs med kameraet, jeg vil hellere nyde atmosfæren og fodbolden.

Desuden sad jeg lige bagved en gruppe amerikanske drenge på 16-17 år der larmede af helvedes til omkring soccer og så snakkede jeg lidt med min sidemakker fra Tyskland, der var kommet pga. Messi. Lang næse til ham hvis du spørger mig.

Okay, billedet er ret stort, Højreklik -> Vis i ny fane og så kan du fint se det

Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af ladislau »

Drake, du har et hængepart om de backs i forrige kamp tråd.
Tata, har en hel tråd, hvor haters kan give den gas!

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af ladislau »

Badabing, tak for billede iøvrigt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5497
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: 29/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Badabing.. Det er præcist samme sted jeg har siddet 2 gange på campen.. Fedt udsyn!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster