19/1 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kan ikke se Tata komme ind fra sidelinjen og ændre på alt det som ikke virkede under Pep og Tito, hvordan skal han dog kunne det, uden at have prøvet det på sit eget hold først. Video, ja men det er ikke svaret på alt, det er blot et hjælpemiddel, men hvad du tænker og tegner kan næppe være det som ses i realiteten.

Det her var en klam kamp, en kamp hvor hver chance SKULLE give mål før man fik alle point med hjem, og vi ved godt alle at det er sjældent at man scorer på alle sine chancer, og især i sådan nogle kampe her er det typisk at man IKKE gør.

To svære kampe overstået med 2 point, ikke super tilfredsstillende, men hellere ingen katastrofe, endnu.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Jeg spørger igen, når du selv nævner at spillerne har haft dette problem tidligere. Når du siger at dette problem igen var skyld i et pointtab i aften, er det så ikke Tatas ansvar at komme det til livs? Eller skal man bare acceptere det? Det er i øvrigt ikke første gang dette sker, vi har faktisk haft flere af den slags kampe i denne sæson, de fleste har vi bare vundet, deri ligger forskellen.


Det er fint at i bruger boldbesiddelse som argument for at tiki-taka og ikke tiki-taka, men 70% boldbesiddelse betyder ikke automatisk at man praktiserer tiki-taka, langtfra. Læs j´♥ le foot fremragende indlæg længere oppe.

Du gør nærmest grin med Brombis indlæg og svarer meget provokerende tilbage, det er bare trættende at se på, når du selv ikke formår at gøre det meget bedre end, at det altid er spillerne der fejler.
Tvivler på at tata kan gøre hvad der skal til - nemlig at sælge ud af truppen. Pep kom til og hvad gjorde han? Solgte ronnie, deco og efter en sæson eto'o. Jeg synes dog godt at man kan se at tata har fået noget gejst ind hos nogle spillere men der er andre som virker ligeglade når der er problemer.

Jeg forholder mig til hvad jeg kan se. Og jeg kan se at spillernes attitude er skidt til tider. Jeg ved dog intet om det er pga tata eller dem selv hvilket gør at jeg ikke kan forholde mig til kritikken af tata. Kom med nogle beviser og så vil jeg forholde mig til det. Men så længe at det bare er "tata kan ikke få motivation ind i spillerne" så finder jeg det latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Kubala skrev:Ja, det bliver ekstrem svært mod Real på Berna, men man skal spille meget aggressivt, som man gjorde på Campen. Det kommer ikke til at være kønt, men det kan blive nødvendigt. Ini begik 7 frispark, så det fortæller lidt om, hvor aggressivt man spillede.

Det værste vil være at spille aggressivt og gangsta agtigt, som Tata åbenbart godt kan lide.

Men det var jo sådan man spillede. Man var aggressive, direkte og lod initiativet til Real. Jeg tror ikke på, at man kan slå Real, hvis man ikke spiller sådan, medmindre man kan spille a la 5-0 kampen.


Edit: Det skal lige siges, at jeg ikke ønsker, at man spiller sådan, men jeg kan godt forestille mig, at man vælger at spille sådan. Det har givet pote før, derfor vil man også prøve igen.
Senest rettet af Kubala man jan 20, 2014 2:44 pm, rettet i alt 2 gange.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Det skal nok gå. Levante på udebane er svære selvom vi burde ha vundet og fået mere ud af det. Det er en læring der må tages med og vi skal have løst de parkerede busser på udebanen. Vi må ikke blive forskrækkede bare fordi Atletico kommer til at overhale os. Atl og RM kommer til at smide point snart.

Barca skal bare sætte to mand på stolperne så vinder vi alle kampe :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Godnat.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

emo skrev:Kan ikke se Tata komme ind fra sidelinjen og ændre på alt det som ikke virkede under Pep og Tito, hvordan skal han dog kunne det, uden at have prøvet det på sit eget hold først. Video, ja men det er ikke svaret på alt, det er blot et hjælpemiddel, men hvad du tænker og tegner kan næppe være det som ses i realiteten.

Det her var en klam kamp, en kamp hvor hver chance SKULLE give mål før man fik alle point med hjem, og vi ved godt alle at det er sjældent at man scorer på alle sine chancer, og især i sådan nogle kampe her er det typisk at man IKKE gør.

To svære kampe overstået med 2 point, ikke super tilfredsstillende, men hellere ingen katastrofe, endnu.
Pep var igang med at udvikle det man kan kalde "sandgravning princippet" mod de defensive hold. Et ufærdig projekt desværre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Kubala skrev:Ja, det bliver ekstrem svært mod Real på Berna, men man skal spille meget aggressivt, som man gjorde på Campen. Det kommer ikke til at være kønt, men det kan blive nødvendigt. Ini begik 7 frispark, så det fortæller lidt om, hvor aggressivt man spillede.

Det værste vil være at spille aggressivt og gangsta agtigt, som Tata åbenbart godt kan lide.
Køl nu lige ned, med din evindelige kritik af Tata. Det er efterhånden ligegyldigt hvad han gør, så er du efter ham med det samme. Det bliver lidt irriterende at se på, Visca. Jeg har meget, meget svært ved at se, hvordan Tata helt præcist godt kan lide at spille 'gangsta agtigt', hvad i alverden du så i øvrigt mener med det.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Mener nok, AGFsk...!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har sgu stadig førstepladsen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Vi har sgu stadig førstepladsen!
Åh, Rakitic! <3

Jeg kan virkelig godt lide Rakitic. Altså ikke bare lige på grund af det her, men sådan mere generelt. Vanvittigt dygtig spiller.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Visca skal vi slås? Kom så!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Nej, du vinder bare. Jeg gider ikke tabe to gange på en aften.
Fair nok.

Nå nu er toppen da for alvor blevet tæt. At vi stadig er nr. 1 kan vi ikke bruge til så meget andet end at smADRE FOLKS LATTERLIGE HÅN PÅ ARBEJDET IMORGEN
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Vi har sgu stadig førstepladsen!
Åh, Rakitic! <3

Jeg kan virkelig godt lide Rakitic. Altså ikke bare lige på grund af det her, men sådan mere generelt. Vanvittigt dygtig spiller.
Ja han er god! Måtte godt komme til os...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Apropos Rakitic, så bliver Barca kædet sammen med ham ifølge Sport.
Senest rettet af Kubala man jan 20, 2014 12:42 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Nå nu er toppen da for alvor blevet tæt. At vi stadig er nr. 1 kan vi ikke bruge til så meget andet end at smADRE FOLKS LATTERLIGE HÅN PÅ ARBEJDET IMORGEN
Det er da skolelærer du er, ikke? :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Apropos Rakitic, så bliver Barca kæde sammen med ham ifølge Sport.
Ikke dumt! Han har også kontrakt udløb til sommer? Han ville være en god spiller at få til midten!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster