11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal lige huske på at dette Atleti hold har slået Real i ligaen, så det er et hold med høj klasse.
Ja på udebane endda. Det er lidt for meget hvis folk forventer at man tager til madrid og vinder. De har en bedre hjemmebane rekord end os. X er sgu flot og der var mange spillere der gik til den. Vores forsvar var især fremragende!
Få styr på dine fakta. Barca har en bedre hjemmebane statistik end AM. Og når folk siger at AM har ligaens bedste defensiv, så er det med 1(!) mål (Barca har lukket 12 ind, AM 11) og det er altså med et Barca mandskab med skader (Valdes, Avles, Alba osv.)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal lige huske på at dette Atleti hold har slået Real i ligaen, så det er et hold med høj klasse.
Ja på udebane endda. Det er lidt for meget hvis folk forventer at man tager til madrid og vinder. De har en bedre hjemmebane rekord end os. X er sgu flot og der var mange spillere der gik til den. Vores forsvar var især fremragende!
Få styr på dine fakta. Barca har en bedre hjemmebane statistik end AM. Og når folk siger at AM har ligaens bedste defensiv, så er det med 1(!) mål (Barca har lukket 12 ind, AM 11) og det er altså med et Barca mandskab med skader (Valdes, Avles, Alba osv.)
Ja efter kampen i dag. Inden havde de en bedre målscorer end os (33/6 vs 31/6 og begge med 9 sejre) så havde faktisk fint tjek på min fakta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:Tata vil garanteret gå ud og sige at han er tilfreds med kampen. Kan man ikke slå ligaens 3.bedste hold, kan man ikke vinde ligaen. Kan man ikke slå fucking AM kan man ikke vinde CHL. Havde regnet med at se lidt mere vilje fra spillerne.
jøsses
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal lige huske på at dette Atleti hold har slået Real i ligaen, så det er et hold med høj klasse.
Ja på udebane endda. Det er lidt for meget hvis folk forventer at man tager til madrid og vinder. De har en bedre hjemmebane rekord end os. X er sgu flot og der var mange spillere der gik til den. Vores forsvar var især fremragende!
Få styr på dine fakta. Barca har en bedre hjemmebane statistik end AM. Og når folk siger at AM har ligaens bedste defensiv, så er det med 1(!) mål (Barca har lukket 12 ind, AM 11) og det er altså med et Barca mandskab med skader (Valdes, Avles, Alba osv.)
Ja efter kampen i dag. Inden havde de en bedre målscorer end os (33/6 vs 31/6 og begge med 9 sejre) så havde faktisk fint tjek på min fakta.
Nej. Inden idag var vi lige gode.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man skal lige huske på at dette Atleti hold har slået Real i ligaen, så det er et hold med høj klasse.
Ja på udebane endda. Det er lidt for meget hvis folk forventer at man tager til madrid og vinder. De har en bedre hjemmebane rekord end os. X er sgu flot og der var mange spillere der gik til den. Vores forsvar var især fremragende!
Få styr på dine fakta. Barca har en bedre hjemmebane statistik end AM. Og når folk siger at AM har ligaens bedste defensiv, så er det med 1(!) mål (Barca har lukket 12 ind, AM 11) og det er altså med et Barca mandskab med skader (Valdes, Avles, Alba osv.)
Ja efter kampen i dag. Inden havde de en bedre målscorer end os (33/6 vs 31/6 og begge med 9 sejre) så havde faktisk fint tjek på min fakta.
Nej. Inden idag var vi lige gode.
Nej det var vi altså ikke. De har scoret 2 mål mere end os. Få styr på dine fakta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

9-0-0 og 9-0-0 i score. Så kan det være lige meget hvor mange mål der scores, især når vi tidligere herinde på forumet er konstateret flere gange, at AM får tildelt perverst mange straffespark.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man spillede også på Atletis præmisser, altså at der blev tilladt meget. Messi burde have scoret begge gange, men han er ikke helt på toppen lige pt. Det skal nok komme på et tidspunkt, da han lige er vendt tilbage, så det er forståeligt nok, at skarpheden ikke lige er der. Tata spillede lidt på resultatet, hvilket man ikke kan klandre ham, da nederlag havde været det værste resultat, og der resterer stadig 19 runder efter denne kamp, så det er fint nok, at man kan få uafgjort på en virkelig svær udebane.
Senest rettet af Kubala lør jan 11, 2014 11:26 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi.... Du plejer nu ellers at være realistisk nok. Men det må du siges at forsømme, hvis du kan være så vred over at vi får uafgjort i en kamp som denne. Du sætter dit forventningsniveau til urealistiske højder, hvis du inden en kamp mod Spaniens bedste hjemmehold (Ja det var de inden kampen), regner med at spillerne hiver en sejr i land.

Det er da vidst kun en barca-fan som kan have SÅ vilde krav til ens hold. Spillerne skal simpelthen vinde ALLE kampe før du er tilfreds?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:9-0-0 og 9-0-0 i score. Så kan det være lige meget hvor mange mål der scores, især når vi tidligere herinde på forumet er konstateret flere gange, at AM får tildelt perverst mange straffespark.
Hehe ok. Så når det passer ind i din påstand så er mål ligemeget eller? Hvis man kan afgøre et mesterskab på målscorer så kan vel også afgøre hvem der er bedst hjemme? Aatl madrid havde scoret 2 mål mere end os inden denne kamp og derfor var de bedst. Men NU er vi det bedste hjemmehold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

En uafgjort er okay, selv om vi havde chancer til mere, jeg er lidt træt af Neymar ikke afslutter selv en gang imellem.. Men ellers var det fint. Pique var utrolig næsten som den gamle Pique. Alexis spillede en skidt kamp, men det var også utrolig svære forhold.. Nu vil jeg have mit hjerte i ro.. Jeg har virkelig ikke godt af de her kampe.. Nu sidder jeg uden negle tilbage igen, så intet nyt under solen.. Tak for i aften drenge, var som altid en fornøjelse..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:9-0-0 og 9-0-0 i score. Så kan det være lige meget hvor mange mål der scores, især når vi tidligere herinde på forumet er konstateret flere gange, at AM får tildelt perverst mange straffespark.
Hehe ok. Så når det passer ind i din påstand så er mål ligemeget eller? Hvis man kan afgøre et mesterskab på målscorer så kan vel også afgøre hvem der er bedst hjemme? Aatl madrid havde scoret 2 mål mere end os inden denne kamp og derfor var de bedst. Men NU er vi det bedste hjemmehold.
I Spanien er målscoren ikke afgørende.. faktisk er den helt ligegyldig og derfor tæller jeg den ikke med, det er indbyrdes opgør som er afgørende. Og hvis man tæller alle turneringer (Ligaen, Pokalen og CHL, ligesom Barca) er de slet ikke bedst på hjemmebane.

@Daluigi
Fint med et konstruktivt indlæg, i modstætning til Piquenbaurs angreb mod mig :) Jeg er ikke sur, jeg er nok mere skuffet. Jeg mener, at man skal kunne vinde over alle hold for at vinde mesterskabet. Når det er sagt, så bliver jeg mere skuffet fordi jeg ikke mener at vi spiller god fodbold (bevares, vi spiller rigtig godt defensivt), men jeg mener ikke at vi på noget tidspunkt i sæsonen har spillet op til niveau. For at eksemplificere: I Guardiolas første sæson taber han faktisk mod AM (4-3 blev den, mener jeg) men der blev jeg ikke skuffet. Faktisk imødekom jeg nederlaget fordi jeg mente at det var sundt for spillerne, så de kunne få jordkontakt igen. I modsætning til dengang har vi ikke spillet forrygende, snarere bekymrende. Men det må man åbenbart ikke synes herinde. :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Når alt kommer til alt, så har atl samme points som os. Det vidner om kvalitet. Uafgjort på deres bane, deres præmisser(dommerlinjen) og mens vi har neymar med sygdom, messi kun lige komnet tilbage og iniesta som måtte udgå
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det går mig seriøst på nerverne, at vi ikke har været i stand til at slå Atlético én eneste gang over tre opgør. Viser vel bare at Mourinho-type fodbolden stadig kan fungere. Desværre. Jeg har sgu ikke noget som helst til overs for deres måde at spille på. Jeg kan ærligt talt bedre lide Ancelotti's Madrid. Det siger en hel del. Men fint nok. 1 point, godkendt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Præcis Blau. Og jeg forstår ikke fascinationen af Simeone, altså manden praktiserer den mest primitive form for fodbold, men stadig er folk vilde med ham. Det er jo brydning og karate, ikke fodbold. Ja, han har gjort det godt med Atleti, men føj, hvor spiller de klamt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Præcis Blau. Og jeg forstår ikke fascinationen af Simeone, altså manden praktiserer den mest primitive form for fodbold, men stadig er folk vilde med ham. Det er jo brydning og karate, ikke fodbold. Ja, han har gjort det godt med Atleti, men føj, hvor spiller de klamt.
Alle elsker dem der kan udfordre de store. Flertallet er altid med the underdog. Men ja han står for en ulækker form for fodbold!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster