22/12 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Daluigi skrev:Hva så Tata-haters!? Var det reaktion nok? Eller fungerer det sårn at når spillerne tosser rundt er det Tata som har solgt vores spil, mens når vi bomber kasser ind så er det spillerne der geniale... Lad mig høre hvad vej den vender
Ja, Tata og Fabregas blev tilsvinet i starten af tråden. Jeg venter stadigvæk på regnen af undskyldninger. Fabregas er en perfekt 9'er, han scorer eller laver assist hver gang han er 9'er. Selvom resten af kampen tit er dårlig fra ham.
De kommer desværre ikke. Tata kunne jo ikke sætte dem op og det var først da spillerne indså det var ved at blive pinligt at de valgte at spille godt. Altid tata og aldrig spillerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Tatas røv bagved...smart move
Billede
Senest rettet af Skydefinten søn dec 22, 2013 10:38 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hahahahahaha
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

I forhold til udviklingen i denne kamp, vil jeg bare lade min avatar tale for sig selv ->

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Skydefinten skrev:Tatas røv bagved...smart move
Billede
My God. Men i det mindste er det ikke så slemt som det her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Monaghan#cite_note-6
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Lækkert med en sejr og ingen skader!

Jeg har før tilsvinet Pedro for at være elendig, og jeg tager meget af det i mig igen efter i aften, for hold da op hvor var han skarp! Undskyld Pedro!

Det ændrer dog ikke super meget ved min opfattelse af, at han generelt er dårlig mod gode defensive hold, pga. hans mangelede kvaliteter hvad angår overblik, spilintelligens og pasningsspil og evner i 1v1-situationer. (Hans pasningsspil og evner i 1v1 er ikke decideret dårlig, men Alexis gør det langt bedre).
Pedros kvaliteter så man til gengæld udfolde sig i aften; hurtighed, gode løb bag bagerste kæde, meget målfarlig og kølige afslutninger, lækkert!

Men som sagt, selvom hans mål var flotte, så var det mod et utroligt svagt defensivt hold. Dette gør også Fabregas udmærkede præstation i aften mindre imponerende. Jeg holder stadig fast i, at Fabregas ikke er egnet til at spille falsk 9'er... han gjorde det dog okay i aften, og uden Neymar og Messi var det stensikkert det bedste Tata kunne gøre.

Jeg så dog gerne at Tata i aften havde stillet med Adriano og Bartra i starteren i stedet for Alves og Masch...Tror det havde forhindret den dårlige start i aften.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:Hva så Tata-haters!? Var det reaktion nok? Eller fungerer det sårn at når spillerne tosser rundt er det Tata som har solgt vores spil, mens når vi bomber kasser ind så er det spillerne der geniale... Lad mig høre hvad vej den vender
Ja lad os vente med at lade modstanderen score først..
Hvad er det for et svar? Forhold dig til det skrevne, Brombi. Hvad vej vender den!? For vi vinder 5-2 i dag, og da vi var bagud svinede du Tata til. Jeg synes da vi bestemt viser, at vi er bedst i dag!? Forsvaret cock-ups har intet med Tata at gøre
Forumlegende

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

En anden grund til vi kom dårlig for start var nok at vores midtbane i starten virkede meget usikker, og Roberto så virkelig skidt ud i starten... Efterhånden fik vi dog kontrol over midten, og Roberto spillede de sidste 2/3 af kampen ganske udmærket vil jeg sige.., nogle der er uenige? Altså mht. Sergi Robertos præstation i aften, hvad synes folk om den? Han er jo fremtidens mand på midtbanen efter Xavi..!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg tror at det er Brombz som ender med at skræmme Tata væk. Den katalanske presse er vand i forhold til Brombz. ;-) :-P
Allez...

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Altså nu er det vel ikke 1 kamp der definere noget som helst.
For mig at se er problemet i denne sæson, at flere af vores spillere virker uinspireret, uden passion og spillelyst. Jeg syntes jeg ser færre smil på banen end tidligere. Faktisk en tendens der startede allerede sidste sæson. Ikke destomindre er det noget der må falde tilbage på træneren. jeg ved godt at den enkelte spiller har et ansvar, i min verden ændre det bare ikke på at det falder tilbage på bossen når inspirationen udebliver. Derudover syntes jeg at Tata flere gange har sat forkerte hold på banen. Hvorfor skal Neymar og de andre stjerne spille kamp efter 2 hårde nederlag i træk på udebane mod et 3 div hold??? Giv dem dog en fridag med familie så de kan lade op og få noget friskhed over sig igen. Desuden syntes jeg at hans attitude i kampene er dræbende at se på. Er så træt af at se ham stå med korslagte arme og ligne en handlingslammet mand. Kropssprog betyder noget, det må han sku da ha lært på et eller andet leder kursus.
At han har ondt af sig selv over at modtage kritik selvom holdet vinder, pisser mig også af, i den grad endda. Har han slet ikke sat sig ind i hvilken klub han er kommet til? Vi er barca for pokker, vi vil ikke bare vinde, vi vil vinde med stil før vi er tilfredse, sådan har det altid været og forhåbenligt vil det altid være sådan. At det kommer bag på ham er mig et under.
Jer der syntes at Tata er guds gave til barca, hvordan forholder i jer til de nævnte?

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Lular skrev:En anden grund til vi kom dårlig for start var nok at vores midtbane i starten virkede meget usikker, og Roberto så virkelig skidt ud i starten... Efterhånden fik vi dog kontrol over midten, og Roberto spillede de sidste 2/3 af kampen ganske udmærket vil jeg sige.., nogle der er uenige? Altså mht. Sergi Robertos præstation i aften, hvad synes folk om den? Han er jo fremtidens mand på midtbanen efter Xavi..!
Enig at Roberto var en af grundene til at vi ikke havde kontrol over midten med det samme. Han var godt nok usikker og spillede uden energi (som han også har gjort i de sidste to kampe) som han ellers plejer at gøre. Jeg troede at en ung knægt som ham, ville havde overflod af energi af at spille for Barcas første hold.
Er også enig at han spillede udmærket til sidst i kampen, da Getafe begyndte at spille dårligere.

Så alt i alt en dårlig kamp af Roberto, desværre :sørgelig:

Jeg har været lidt i tvivl om han potentiale i de sidste 3 kampe, han spiller usikkert, uden energi, næsten igen driblinger frem i banen og uden risiko i afleveringerne. Det er ellers det jeg godt kunne lide ved ham :glad:

Men det kommer vel igen, forhåbentligt :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15033
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Denne kamp skal på dvd og ind på min Barca lager ;-)

1. halvleg
http://rapidgator.net/file/41124242b702 ... .Mpeg.html

2. halvleg
http://rapidgator.net/file/3a73655e058f ... .Mpeg.html
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jønde skrev:Altså nu er det vel ikke 1 kamp der definere noget som helst.
(1)For mig at se er problemet i denne sæson, at flere af vores spillere virker uinspireret, uden passion og spillelyst. Jeg syntes jeg ser færre smil på banen end tidligere. Faktisk en tendens der startede allerede sidste sæson. Ikke destomindre er det noget der må falde tilbage på træneren. jeg ved godt at den enkelte spiller har et ansvar, i min verden ændre det bare ikke på at det falder tilbage på bossen når inspirationen udebliver. (2)Derudover syntes jeg at Tata flere gange har sat forkerte hold på banen. Hvorfor skal Neymar og de andre stjerne spille kamp efter 2 hårde nederlag i træk på udebane mod et 3 div hold??? Giv dem dog en fridag med familie så de kan lade op og få noget friskhed over sig igen. (3)Desuden syntes jeg at hans attitude i kampene er dræbende at se på. Er så træt af at se ham stå med korslagte arme og ligne en handlingslammet mand. Kropssprog betyder noget, det må han sku da ha lært på et eller andet leder kursus.
(4)At han har ondt af sig selv over at modtage kritik selvom holdet vinder, pisser mig også af, i den grad endda. Har han slet ikke sat sig ind i hvilken klub han er kommet til? Vi er barca for pokker, vi vil ikke bare vinde, vi vil vinde med stil før vi er tilfredse, sådan har det altid været og forhåbenligt vil det altid være sådan. At det kommer bag på ham er mig et under.
Jer der syntes at Tata er guds gave til barca, hvordan forholder i jer til de nævnte?
Jeg vil for det første sige at jeg ikke mener at tata er guds gave til barca... Mener derimod at kritikken af ham er latterlig. Han er ringe når vi taber mens spillerne er geniale når vi vinder. Men lad mig svare på det du skriver.

1. Som du selv siger så startede det allerede sidste sæson. Og der var det endda med den utrolige populære tito som træner. En mand der ydermere var kræftsyg. Man kan så stille sig spørgsmålet at når spillerne ikke engang ville kæmpe 100 % for tito hvorfor så for tata? Eller kunne det måske tænkes at spillerne generelt er mætte efter at have vundet ALT? Det tror jeg. Jeg tror at flere af vores spillere ikke kan sætte sig ordentligt op hvilket vi så et eksempel på i går hvor de først tog sig sammen da det var ved at blive pinligt.

2. Måske for at give dem noget tillid og en succesoplevelse? De var helt nede efter 2 nederlag og tror at det var godt med en nem kamp.

3. Tvivler på at en træners attitude under en kamp ændre noget. Flere brokker sig helt vildt over hans attitude men hvordan ved i hvad det betyder for spillerne at han render rundt som en klovn og skaber sig? Tata lever sig forresten fint ind i kampene. Det kan især ses ved scoringer eller fejlkendelser mod os.

4. Jo det tror jeg han har. Men kan da sagtens forstå at han mener at det er lidt træls at få kritik efter en flot første halvsæson som træner for et af de største hold.

Når man tænker på at manden kommer i sidst i opstarten så har tata gjort et godt stykke arbejde. Man glemmer også helt at messi har været skadet i store dele af sæsonen og stadig har vi gjort det flot. Ydermere så har han spillet neymar ind på den rigtige måde, givet bartra og roberto tillid osv. Men det skal han ikke have ros for.

Jeg er helt for at man skælder en træner ud men hetzen mod tata er sgu lidt fjollet. Det er hans første sæson i en så stor klub som barca og ydermere har messi været skadet meget men stadig er vi nummer 1 og videre i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Lopezzz skrev:Denne kamp skal på dvd og ind på min Barca lager ;-)

1. halvleg
http://rapidgator.net/file/41124242b702 ... .Mpeg.html

2. halvleg
http://rapidgator.net/file/3a73655e058f ... .Mpeg.html

Sad lige og så optagelsen... FEDT comeback!!!

Jeg elsker at S. Roberto fik lov til at spille kampen, selvom starten var dårlig og at vi klarede et sådan comeback uden hverken Messi og Xavi.

Så er der Pedro, når han er i form så vinder Barca titler, en spiller som ham er SÅ vigtig for os. Han bitcher ikke og giver altid sit 100%. Det er jo en drøm at vi har 4 skarpe angribere, selvom det kan blive markant bedre. Hvis Messi og Valle vender tilbage i god form efter jul og vi tramper Atletico i jorden i starten af januar så tror jeg for alvor på mesterskabet!

Forvaret er dog ret bekymrende når det ikke fungerer for midtbanen, det skal vi gøre meget bedre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Jeg kører ikke hetz, hvorfor kan vi ikke se forskelligt på tingens tilstand uden at du skal kalde min mening for latterlig og hetz?

1: Jeg var ej heller stor fan af tito. Den med spillernes mæthed falder da netop tilbage på træneren. Han skal da evne at pirre deres sult.

2: Tænker ikke at det er en succesoplevelse at vinde over et 3 div hold bår man er neymar cesc osv osv.... Tænker at det havde været en succesoplevelse at ha en rolig dag med familie og venner. Syntes detvar et utrolig farligt sats, som sagtens kunne være blevet det stik modsatte end en succesoplevelse.

3: Nej attituden i kampens hede ændre ikke resultatet. Men du kan da ikke helt seriøst mene at en leders kropssprog er ligegyldigt?

4: Ja vel er det da træls at få kritik. Men herre gud han har et absolut top job i fodbold verden med en lån der gør ham økonomisk uafhængig resten af livet, blandt andet fordi der med følger et stort pres og kæmpe opmærksomhed. Jeg tænker, tag det som en mand for pokker.

I øvrigt har jeg ikke glemt at messi harværet skadet og kan ikke se hvad hans skade har med mine kritik punkter at gøre.

Og det dr med at du siger at vi "haters" siger atdet er tata skyld når vi taber ig spillerne der er geniale npr vi vinder, er jo så søgt som noget kan være. Det jo blot et postulat DU konstruere og så siger du at vi andre tænker sådan blot fordi det passer fint ind i din holdning.... kunne vi ikke se os fri for den slags?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster