17/12 FC Barcelona - Cartagena

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Michman »

Lækkert Neymar...!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Jønde »

Sjovt i den her slags kampe at se hvor stor den individuelle forskel er på vores superstjerner og sådan et par segunda spillere.

Men jeg havde nu også ønsket at se flere unge spillere.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Brombi »

Jeg bliver helt vildt frustreret når jeg ser Tello spille. Forhelvede knægt, du får i forevejen ikke noget spilletid, hvorfor knokler du ikke mere? Han er så satans stationær og forudsigelig - pas på du ikke bevæger dig væk fra dit trygge sted ude på venstrefløjen.

Mascherano viser endnu en gang, at selv 3. divionsspillere kan ryste ham. Hent Musacchio!

Glæder mig sgu til Alves er tilbage...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay kamp. Vi vinder 3-0 og er videre, så det går jo nok. Men spillet var selvsagt alt andet end prangende, taget vores startopstilling i betragtning. Vi burde have kørt dem over med et par mål mere. Især Mascherano og Song skuffede. Primært i første halvleg, hvor Mascherano lavede den ene idiotiske handling efter den anden, mens Song overhovedet ikke satte sit præg på midtbanen, som det forventes at vores defensive midtbanespiller gør det. Det er foruroligende at en mand som Mascherano, ligner en fyr der er fuldkommen blottet for selvtillid. Han virker ellers ikke som en, der lader en håndfuld svage præstationer sætte sig i hukommelsen.

Til gengæld var det utroligt at se, hvor meget hurtigere vores spil blev da Iniesta og Alexis kom ind. Alexis sprudler virkelig af selvtillid. Helt modsat Mascherano. Iniesta's formkurve er stadig stødt opadgående og har været det i et stykke tid. Det er faktisk virkelig betryggende.

Pinto er dog MOM. Bare fordi det er Pinto.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af JonasV »

Jeg faldt i søvn til kampen. Jeg plejer aldrig at falde i søvn midt i vores kampe. Oh well, man kunne jo godt føle sig ganske sikker på videre avancement.
Har lige fået set det sidste mål nu og blev helt glad over at se den gode Don A slå så glimrende et indlæg. Er meget enig i hvad BG skriver; han lader til at have fundet sine ben mere og mere efterhånden. Det er så fa'ens rart at se på.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af emo »

Jeg faldt også i søvn, så ikke Neymars mål. Hvis nogen har et link, i will elske it manner...
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Jeg faldt også i søvn, så ikke Neymars mål. Hvis nogen har et link, i will elske it manner...
phpBB [video]

- omkring 8:30

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af emo »

Hvor er det rart, han vinder selv bolden tilbage efter at have mistet den. Indlægget, så svært er det nu hellere ikke Montoya.

Noget siger mig at Monty lige pludselig kan eksplodere, og blive vild, for han har satme gode og præcise løb frem. Men pt., er han bare Mega frustrerende at se på med alt det spild.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15042
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Lopezzz »

Det var ikke kedeligt kamp, det var mere Pain In The Ass kamp, altså vores typiske spil hvor vi bruger alt for lang tid for at finde et hul i Cartagenas forsvar. Hvis vi bliver ved med at spille på samme måde mod de større hold i CL som VIL parkerer bussen, så kan vi ligeså godt glemme alt om CL trofæet.
Der skal skydes noget mere ude fra feltet men da jeg så alle de skud fra Cesc, Pedro, Montoya, Neymar osv., tænker jeg at det kan kun bliver værre.
Jeg er ikke tilfreds.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Jurij »

Damn... den bold Neymar fik! Alle havde scoret på den, den lå og ventede på at blive skubbet ind i målet. Iniesta var genial der.
Genopbygning status: færdig.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2588 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:Det var ikke kedeligt kamp, det var mere Pain In The Ass kamp, altså vores typiske spil hvor vi bruger alt for lang tid for at finde et hul i Cartagenas forsvar. Hvis vi bliver ved med at spille på samme måde mod de større hold i CL som VIL parkerer bussen, så kan vi ligeså godt glemme alt om CL trofæet.
Der skal skydes noget mere ude fra feltet men da jeg så alle de skud fra Cesc, Pedro, Montoya, Neymar osv., tænker jeg at det kan kun bliver værre.
Jeg er ikke tilfreds.
Jeg er allerede glem alt om CL trofæet i år. Jeg synes ikke vi spiller helt godt nok til det.

Jeg er virkelig ikke tryk ved at møde City, jeg har en fornemmelse at vi ryger ud til dem. Med mindre vi når at få en Messi, Valdes og Alves tilbage i topform.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af ladislau »

Næste gang, du får lyst til at prædike; verden er et sort sort hul, som snart går under. Så lad vær'.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2588 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Cartagena

Indlæg af Drake »

ladislau skrev:Næste gang, du får lyst til at prædike; verden er et sort sort hul, som snart går under. Så lad vær'.
Næste gang du får lyst til at diktere hvad man vil skrive. Så lad vær!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster