6/11 FC Barcelona - AC Milan

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Daluigi »

Nu kommer Mølby så ned i studiet. Jeg tænker at en mand som Per Frimann, simpelthen må græmmes over at skulle stå og udføre samme arbejde med samme jobtitel. Hvordan ville en anerkendt hjernekirurg ikke have det med at få samme løn som sygeplejersken?...

Og ja, så fornærmer jeg godt nok sygeplejersken, for jeg ville hellere overlade hende ansvaret for en operation, end at lade Jan Mølby kommentere en fodboldkamp med Barcelona, eller et hvilket som helst andet hold end engelsk!

Dét som den man ved, kan ikke engang holdes op mod diverse floskler omkring Neymars diveri, eller Messi formkurve. For hans viden ligger på så lille et sted, at Pia Kjærsgaard unægteligt havde været mere interessant at lytte til under kampen! Hun ville i det mindste ikke påstå, at Alexis kun kan løbe ligeud, og at han ikke minder om en Barcaspiller.

Hans begrundelse for at han ikke ligner en barcaspiller... er I klar?.. - Fordi Alexis kan afdrible sin modstander.... JA! Det kan den typiske barcaspiller jo ikke.
Forumlegende

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Nói NPO »

Daluigi skrev:Nu kommer Mølby så ned i studiet. Jeg tænker at en mand som Per Frimann, simpelthen må græmmes over at skulle stå og udføre samme arbejde med samme jobtitel. Hvordan ville en anerkendt hjernekirurg ikke have det med at få samme løn som sygeplejersken?...

Og ja, så fornærmer jeg godt nok sygeplejersken, for jeg ville hellere overlade hende ansvaret for en operation, end at lade Jan Mølby kommentere en fodboldkamp med Barcelona, eller et hvilket som helst andet hold end engelsk!

Dét som den man ved, kan ikke engang holdes op mod diverse floskler omkring Neymars diveri, eller Messi formkurve. For hans viden ligger på så lille et sted, at Pia Kjærsgaard unægteligt havde været mere interessant at lytte til under kampen! Hun ville i det mindste ikke påstå, at Alexis kun kan løbe ligeud, og at han ikke minder om en Barcaspiller.

Hans begrundelse for at han ikke ligner en barcaspiller... er I klar?.. - Fordi Alexis kan afdrible sin modstander.... JA! Det kan den typiske barcaspiller jo ikke.
Han er blevet ansat til et job, som han udfører.Jeg siger at han gør det godt, han siger bare hvad han ved. At han ikke ved så meget kan man argumentere for.......................... :razz:
Den lille ananas

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af kklaus »

Som en der ikke har kunnet se bold på dansk tv (foruden et par landskampe) i over et halvt år, og ikke har kunnet se Champions League på dansk tv i næsten to år, så kan jeg nu ikke lade være med at hygge mig lidt over alt jeres brokkeri :-)

Jeg fatter aldrig en bjælde af, hvad de russiske/spanske/franske/? kommentatorer siger.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af abx »

Fuck sker der for Mølbys syn på Neymar?
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Piquénbauer »

Haha hvad snakker mølby da om? Han har åbenbart ikke se ham i hele sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af JonasV »

Jeg synes i det store hele kampen var et skridt i den rigtige retning. Enten det, eller også var Milan bare mærkbart dårligere end Espanyol. Måske en kombi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Brombi »

Jeg har ikke hørt hvad Mølby har sagt, men jeg tror jeg vil give ham ret...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:Jeg har ikke hørt hvad Mølby har sagt, men jeg tror jeg vil give ham ret...
At han er yderst skuffet over Neymar.. Blandt andet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar var skidt i dag men hans start i barca har været over alt forventning. Kan slet ikke forstå hvordan man kan mene andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Jurij »

Seriøst? Er det ikke ligemeget hvad en eller anden "ukendt" dansker mener om kampen? Hvorfor snakker folk altid om kommentatorerne, de er fuldstændig ligegyldige. Snak om kampen.

Det var forresten en fin men langsom kamp. Messi er i langsomt gear stadigvæk. Neymar vinder Ballon d'Or 2014, der er ingen anden udvej.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af zqa »

Bojan vinder ballon d'or 2014.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af JonasV »

Jurij skrev:Seriøst? Er det ikke ligemeget hvad en eller anden "ukendt" dansker mener om kampen? Hvorfor snakker folk altid om kommentatorerne, de er fuldstændig ligegyldige. Snak om kampen.
Det er blandt andet frustrerende fordi det er så håbløst provinsielt at sætte en mand, som tydeligvis ved så lidt om ikke-engelsk fodbold, til at kommentere en kamp mellem Barca og Milan. Når man i ny og næ ser/hører analyser fra andre landes eksperter/kommentatorer kan man blive træt langt ind i knoglerne over den standard Viasat lægger for dagen.
Tænk, hvis vi kunne få fodboldjournalistik med bare lidt kød på.

Et andet problem er alle de mennesker man møder i hverdagen, online såvel som offline, som ukritisk æder alt hvad Mølby, Sure Preben m.fl. hælder ud i æteren. Det gør det godt nok svært at debattere fodbold på et bare nogenlunde nuanceret plan. Neymar-heksejagten efter Celtic-kampen illustrerede det ganske godt.

Jeg ville ønske min dyrt betalte tv-pakke kom med nuancer.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af emo »

Det er desuden lidt hård at kalde Jan for en "ukendt" dansker. Det der irriterer mig ved ham er hans tone, han er kedelig at høre på, og han kommer ikke med noget konstruktivt. Desuden lyder det virkelig på ham som om han KUN ser Barca i CHL, for hans kommentar om Neymar har skuffet/floppet indtil videre i sæsonen er til grin, og mangel på viden.

Men generelt, ingen i de danske tv'er kan det store, jeg har dog en lille kærlighed for Bo Henriksen, han plejer virkelig at snakke lige ud af posen og komme med input man kan tænke over og relatere til.
Allez...

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Goldenbaum »

Hey lad folk sige hvad de vil. Jeg synes, at Neymar er en dygtig skuespiller, og når han ikke kan få straffe, i de situationer hvor han fældes rigtigt, så må han gøre det godt igen via skuespil. It's part of the game :grin: De der engelske fanboys kan rende mig et vis sted. De vil til enhver tid foretrække at man brækker ben på hinanden "som rigtige mænd" fremfor at lade sig fælde ind i mellem. Men det er selvfølgelig i orden for dem, når deres egne spillere kaster sig som tøser.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 6/11 FC Barcelona - AC Milan

Indlæg af Nói NPO »

emo skrev:Det er desuden lidt hård at kalde Jan for en "ukendt" dansker. Det der irriterer mig ved ham er hans tone, han er kedelig at høre på, og han kommer ikke med noget konstruktivt. Desuden lyder det virkelig på ham som om han KUN ser Barca i CHL, for hans kommentar om Neymar har skuffet/floppet indtil videre i sæsonen er til grin, og mangel på viden.

Men generelt, ingen i de danske tv'er kan det store, jeg har dog en lille kærlighed for Bo Henriksen, han plejer virkelig at snakke lige ud af posen og komme med input man kan tænke over og relatere til.
Bo Henriksen :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Synes selv at Frimann plejer at være fine, men efter at ha´ fået bogen "verdens 100 bedste fodboldspillere" hvor han skriver at Messi har peaket og at det går stærk ned af bakke. samt følgende: "Lionel Messi har ry for at være ydmyg grænsende til det selvudslettende, men vi ved også fra kilder tæt på klubben at det er en sandhed med modifikationer. Troldmanden fra Rosario går under tilnavnet "den lille general", fordi han styrer showet i omklædningsrummet og får lov til det. I Barcelona har man lært, at man kun får det maksimale ud af spillerens evner ,hvis han er i godt humør. Og det er kun når han får sin vilje.
Vi ved også at han kan være hård ved medspillerne, fordi han har en klar mening om hvordan tingene skal være, for at han konstant kan præstere på højeste niveau. I en kamp mod AC Milan havde han nær bidt hovedet af Cristian Tello, fordi han ikke afleverede som Lionel Messi ønskede det. Og vi husker også episoder hvor både David Villa og Alexis Sánchez har lignet mænd, der lå i bunden af stjernens private hitliste"

Yes, Yes ;-)
Den lille ananas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster