29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Neymar har da været god, men langt fra hvad folk har gjort ham til, nemlig en af verdens bedste.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:Neymar har da været god, men langt fra hvad folk har gjort ham til, nemlig en af verdens bedste.
Langt fra en af verdens bedste?... Sænk paraderne menneske, han har jo været outstanding i en alder af blot 21 år!
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:Neymar har da været god, men langt fra hvad folk har gjort ham til, nemlig en af verdens bedste.
Langt fra en af verdens bedste?... Sænk paraderne menneske, han har jo været outstanding i en alder af blot 21 år!
Jeg synes ikke han har været outstanding, men det er også fordi har hypet ham så meget. Han blev jo gjort til den nye Messi, hvilket jeg ikke synes han er i nærheden af. Bevares han er god, men langt fra toppen :)

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Rigtig godt med en sejer og et mål til Alexis. Men vi sløsede alt for meget med bolden, og Celta kommer alt for let til chancer. Ud over resultatet var det ikke en god kamp.

Også lige en dumflad til Tata!

Jeg ved at være lidt træt af at Tata ikke skifter de unge ind noget før når vi fører med 3 mål, og især med en lille modstander. Han kunne godt havde skiftet Tello ind i det 70 min i stedet for i det 80. 10 min er alt for lidt tid.

Også synes jeg også at han skulle havde haft Roberto med på bænken, så han også kunne komme ind hvis man førte med 3 mål. Synes ikke det er nødvendigt med både Xavi og Iniesta på bænken, i hvert fald ikke i den kamp.

Vi kan lige så godt sende Roberto ned på B holdet igen, for Tata stoller åbenbart ikke på ham, heller ikke en gang i mod et hold som Celta. Jeg tror ikke at han når og udvikle sig nok til at blive Iniestas afløser :sørgelig:

Ved godt det bare bagateller, men synes bare det er logisk. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Rigtig godt med en sejer og et mål til Alexis. Men vi sløsede alt for meget med bolden, og Celta kommer alt for let til chancer. Ud over resultatet var det ikke en god kamp.

Også lige en dumflad til Tata!

Jeg ved at være lidt træt af at Tata ikke skifter de unge ind noget før når vi fører med 3 mål, og især med en lille modstander. Han kunne godt havde skiftet Tello ind i det 70 min i stedet for i det 80. 10 min er alt for lidt tid.

Også synes jeg også at han skulle havde haft Roberto med på bænken, så han også kunne komme ind hvis man førte med 3 mål. Synes ikke det er nødvendigt med både Xavi og Iniesta på bænken, i hvert fald ikke i den kamp.

Vi kan lige så godt sende Roberto ned på B holdet igen, for Tata stoller åbenbart ikke på ham, heller ikke en gang i mod et hold som Celta. Jeg tror ikke at han når og udvikle sig nok til at blive Iniestas afløser :sørgelig:

Ved godt det bare bagateller, men synes bare det er logisk. :roll:
Tror Roberto får spilletid længere fremme i sæsonen, men ellers er jeg også enig i, at de unge skulle have haft mere spilletid i denne kamp, især efter 3-0 målet..

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Drake skrev:Rigtig godt med en sejer og et mål til Alexis. Men vi sløsede alt for meget med bolden, og Celta kommer alt for let til chancer. Ud over resultatet var det ikke en god kamp.

Også lige en dumflad til Tata!

Jeg ved at være lidt træt af at Tata ikke skifter de unge ind noget før når vi fører med 3 mål, og især med en lille modstander. Han kunne godt havde skiftet Tello ind i det 70 min i stedet for i det 80. 10 min er alt for lidt tid.

Også synes jeg også at han skulle havde haft Roberto med på bænken, så han også kunne komme ind hvis man førte med 3 mål. Synes ikke det er nødvendigt med både Xavi og Iniesta på bænken, i hvert fald ikke i den kamp.

Vi kan lige så godt sende Roberto ned på B holdet igen, for Tata stoller åbenbart ikke på ham, heller ikke en gang i mod et hold som Celta. Jeg tror ikke at han når og udvikle sig nok til at blive Iniestas afløser :sørgelig:

Ved godt det bare bagateller, men synes bare det er logisk. :roll:

ENIG!!!
Den lille ananas

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Er faktisk lidt overrasket over hvad Jeres holdninger bringer debatten.. Flere udtrykker utilfredshed.

Det er jo lidt et spørgsmål om hvad man kigger på.

Det er klart at vores ball-possession daler - når vi spiller med et mere direkte spil - hvilket, automatisk afgiver flere chancer..
Men hvad jeg synes er ret positivt - det er altså at vi i det etableret angrebsspil formår at eksplodere i vores angrebsspil - altså det vi mestrede under Pep.. Vi har mange "lige ved og næsten" angreb, hvor er en skarp offside fælde redder Celta.. Og den her eksplosivitet har virkelig været en mangelvare i vores til tider statiske possession ball.

Jeg synes Tata's ideer synes mere og mere

- vi arbejder stenhårdt
- vi søger hurtigere chancen
- vi har virkelig mange løb for boldholder i offensiven
- vi søger virkelig omstillinger
- vi har fordelt målscoringen ud på flere spillere - hvilket fjerner pres fra troldmanden

Og på sigt er det altså noget der forbedrer os - når ideerne er ordentlig implementeret - kan man arbejde mere med besiddelsen - men det ser vi også til tider..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Men det ændrer ikke på at der godt kan være plads til forbedringer. Jeg synes det har set rodet ud og det kan sagtens forbedres, uden at gå på kompromis med Tatas filosofi, det handler blot om koncentration, motivation og form! :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15033
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 29/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Putanyol tråd tak ;)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster