22/10 AC Milan - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Sådan som Barca spiller for tiden er jeg virkelig usikker på kampen mod Madrid.. Vi skaber ingen ting og der er oveni købet problemer i forsvaret.. Der skal virkelig ske meget hvis vi skal have en chance mod Puta..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Vi har spillet 24 kampe mod Osasuna, tabt 3, uafgjort 6 vundet 13.
Det viser vel også at vi har det svært mod dem? Osasuna er ikke et tophold på nogen måder så en lavere sejrsrate viser vel at vi har det svært mod dem. Og en sejr kan også godt komme selvom man havde det svært. Sidste år var vi feks også i kæmpe problemer mod dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Sådan som Barca spiller for tiden er jeg virkelig usikker på kampen mod Madrid.. Vi skaber ingen ting og der er oveni købet problemer i forsvaret.. Der skal virkelig ske meget hvis vi skal have en chance mod Puta..
Nej chancerne til iniesta og adriano var jo små... Det er svært når man spiller mod et hold med alle mand bag bolden. Ikke kun for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Vi har spillet 24 kampe mod Osasuna, tabt 3, uafgjort 6 vundet 13.
Det viser vel også at vi har det svært mod dem? Osasuna er ikke et tophold på nogen måder så en lavere sejrsrate viser vel at vi har det svært mod dem. Og en sejr kan også godt komme selvom man havde det svært. Sidste år var vi feks også i kæmpe problemer mod dem.
Sidste går bankede vi da dem 4-0 og 2-1? I 2011 bankede vi dem 8-0?!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Vi har spillet 24 kampe mod Osasuna, tabt 3, uafgjort 6 vundet 13.
Det viser vel også at vi har det svært mod dem? Osasuna er ikke et tophold på nogen måder så en lavere sejrsrate viser vel at vi har det svært mod dem. Og en sejr kan også godt komme selvom man havde det svært. Sidste år var vi feks også i kæmpe problemer mod dem.
Sidste går bankede vi da dem 4-0 og 2-1? I 2011 bankede vi dem 8-0?!
Ja jeg snakker ude og der vandt vi knebent 2-1. Jeg snakker ikke generelt men udekampe. Du kan jo prøve at kigge her (http://fussball.wettpoint.com/en/h2h/747-754.html) og se hvordan vi har klaret os ude mod osasuna. De fleste kampe har været tætte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kort og godt er vel, resultatet er tilfredsstillende, spillet på banen var ikke orgasmic, og vi havde ikke i aften våben til st lukke det forsvar mere op end vi gjorde. Havde Adriano scoret, havde Ini scoret, havde det været en vild præstation, på trods af det manglende spil.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Man kan finde en del hold i La Liga med nogenlunde samme statistik, men det behøver ikke at være en undskyldning. Derudover har Osasuna været uhyre ringe i år, og ligger blandt andet til nedrykning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Kort og godt er vel, resultatet er tilfredsstillende, spillet på banen var ikke orgasmic, og vi havde ikke i aften våben til st lukke det forsvar mere op end vi gjorde. Havde Adriano scoret, havde Ini scoret, havde det været en vild præstation, på trods af det manglende spil.
Spot on!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Man kan finde en del hold i La Liga med nogenlunde samme statistik, men det behøver ikke at være en undskyldning. Derudover har Osasuna været uhyre ringe i år, og ligger blandt andet til nedrykning.
Ok så du vil åbenbart ikke gå med til det. For mig er vores kampe ude mod osasuna svære og nogle jeg altid frygter. Og derfor forventede jeg også at vi smed point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Håber virkelig at se Bartra og Puyol imod Real.. Eller Pique og Puyol. Derudover så jeg gerne at Cesc ikke bliver brugt i angrebet, ffs Tata!!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Haha Preben. Milans mål verdensklasse. Messi skulle de have stoppet, se ved hvad han vil gøre, altså målet er en Milan forsvars fejl, mens Milans mål er genialitet fra Milan. Mkaaay.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Håber virkelig at se Bartra og Puyol imod Real.. Eller Pique og Puyol. Derudover så jeg gerne at Cesc ikke bliver brugt i angrebet, ffs Tata!!
Eller pique og bartra. Synes faktisk at det har været vores bedste cb kæde indtil videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Michman skrev:Sådan som Barca spiller for tiden er jeg virkelig usikker på kampen mod Madrid.. Vi skaber ingen ting og der er oveni købet problemer i forsvaret.. Der skal virkelig ske meget hvis vi skal have en chance mod Puta..
Rolig nu. Det var en ubetydelig kamp. El Clasico bliver vild. Vi kommer til at score 3 mål, i hvert fald. Bare vent og se.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15040
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Synes at vi spillede forsigtigt i aften så ingen kom til skade inden EC men træls at vi ikke kunne banke en kasse mere.
Og som altid har vi det svært mod de mindre hold. Milan er jo en tand bedre end Osasuna.
MDCCCXCIX

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Hvis Bartra ikke starter i forsvaret i stedet for Masc mod Madrid, så fatter jeg virkelig ikke vores træner. Endelig havde vi et stabilt forsvar, som man så vælger at splitte ad til en vigtig CL-kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster