22/10 AC Milan - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Nå, alt i alt en forbedring fra sidste år. X i Italien er okay. Allez, Barca.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Helt fint resultat. Vi spillede os ikke ud og i cl gruppespillet kan man sagtens nøjes med x på udebane. Synes vi gjorde det en del bedre i anden halvleg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Ting:

- Vi var ringe. Utroligt ringe. Spiller vi ikke markant bedre på lørdag, bliver afstanden mellem os og Madrid reduceret med tre point.
- Messi var ringe. Foruroligende ringe. Han består kun lige med nød og næppe, på grund af målet og afleveringen til Adriano.
- Neymar var ringe. Helt usynlig. Abate havde fuldstændig styr på ham.
- Iniesta hiver sig stille og roligt mere og mere op, men det er stadig titusinder af kilometer under det vanlige niveau.
- Mexès er og forbliver en af de mest ulækre spillere i verden.
- Busquets var vores klart bedste mand i dag. Stærk præstation.
- Muntari nåede at lave flere frispark end Busquets gør i løbet af en sæson, men slap alligevel med et enkelt gult kort.
- Dr. Felix Brych er en skandale.
- Preben Elkjær er en skandale. Lad os få Allan Simonsen som ekspertkommentator.
- Milan var faktisk heller ikke ret gode. Vi var bare omtrent ligeså ringe.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Milan burde skamme sig, helt seriøst. Deres fans burde skamme sig. Alle hold der kalder sig selv som et storhold, og alle de fans der kalder deres klubber storeklubber, skal skamme sig over den slags kujon bold deres hold spiller, hver gang de hører navnet Barca. Milan er på hjemmebane, alligevel prøver de at trække tiden og står med alle mand på egen bane det sidste kvarter. Man skulle tro, de havde en lille smule værdighed og stolthed til at jagte en sejr.

Ellers en meget rodet kamp, underlig dommerpræstation (ikke noget nyt på den front) og et Barca hold som virker lidt nede formmæssigt.

Busi spiller en rigtig god kamp, Pique ligeså. Resten af holdet spiller under niveau. Ini spillede dog lidt bedre i anden halvleg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Ting:

- Vi var ringe. Utroligt ringe. Spiller vi ikke markant bedre på lørdag, bliver afstanden mellem os og Madrid reduceret med tre point.
- Messi var ringe. Foruroligende ringe. Han består kun lige med nød og næppe, på grund af målet og afleveringen til Adriano.
- Neymar var ringe. Helt usynlig. Abate havde fuldstændig styr på ham.
- Iniesta hiver sig stille og roligt mere og mere op, men det er stadig titusinder af kilometer under det vanlige niveau.
- Mexès er og forbliver en af de mest ulækre spillere i verden.
- Busquets var vores klart bedste mand i dag. Stærk præstation.
- Muntari nåede at lave flere frispark end Busquets gør i løbet af en sæson, men slap alligevel med et enkelt gult kort.
- Dr. Felix Brych er en skandale.
- Preben Elkjær er en skandale. Lad os få Allan Simonsen som ekspertkommentator.
- Milan var faktisk heller ikke ret gode. Vi var bare omtrent ligeså ringe.
Argh slap af. Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds. Og tankerne var måske også et andet sted med kampen på lørdag. Messi gjorde det desuden fint i anden halvleg. Men bussi og pique de bedste i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dommerne er blevet Barcas "bedste venner". Frispark til Messi, overset, frispark + samt offside i samme situation overset og ikke mindst frispark til Nigel de Jong...ja, ja, det bliver bedre og bedre med dommerne, men problemet er lidt Tata. Hvorfor spille med Masch? Han er lige kommet tilbage fra skaden og har ingen minutter i benene. Samtidig spiller Bartra virkelig godt. Hvorfor ikke være modig og tage chance med ham. Han skal jo testes på et tidspunkt mod en stærk modstander. Jeg er dog fint tilfreds med uafgjort, men ikke måden, det kom i hus på.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Der skal seriøst gøre noget ved det motivations problem vi har!! Ellers får vi nogle klask bagi af RM :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Der er sgu da frispark? Og Preben, skyd nu dig selv i halsen. Rammer bolden? Har du æbleskiver i stedet for øjne, eller hvad fanden i helvede foregår der. Og nu gult til Cesc. Simpelthen skandaløst ringe præstation af en der ellers skulle forestille at være Dr. Vi skal seriøst have udviklet nogle robotter der kan tage dommertjansen, for det bliver værre og værre i disse år.
Shit, jeg sagde præcis det samme, da han ikke gav frispark til Leo og gav gult til Cesc. Dommere, hvad fanden laver de i fodbold? Jeg er nået til det punkt, hvor jeg synes dommere præstationer er blevet så ringe efterhånden, at deres tilstedeværelse i fodbold skader mere end det gavner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

7 point efter 3 kampe og de sværeste kampe er spillet. Det er rigtig fint. Nu burde vi kunne tage resten af kampen på cruise control.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Det burde heller ikke være nødvendigt at spille sig ud, mod et hold der i løbet af denne sæson har spillet uafgjort mod Bologna (der er sidst i Serie A) og har tabt til Hellas Verona.

Mit problem er den mangel på gejst og vilje der bliver vist i dag. Hvis de 11 spillere vi startede med i dag, kun havde ét point og kampen på lørdag i tankerne, skulle vi have startet med 11 andre. Vi har et mandskab der emmer af talent, så hvis de 11 startende ikke kan sætte sig selv ordentlig op til en kamp, kan de få lov til at se kampen fra bænken eller fra sofaen. Det er sgu for tandløst, det vi præsterer i dag. Det skræmmer ikke Real Madrid, tværtimod.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Vi har spillet 24 kampe mod Osasuna, tabt 3, uafgjort 6 vundet 13.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kom så med de udtalelser Martino, hvorfor var vi så "statiske", hvorfor spiller Ini bolden i fødderne på Milan konstant, det samme med Messi, hvorfor kan Neymar ikke gør det samme som han gør for Brasser-holdet? Bare jeg var Luna, som så ikke er der, men bare jeg var Jan (måske jeg ligner ham lidt, også fodboldmæssigt), så ville jeg stille disse spørgsmål til Martino.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Man kunne sagtens se at vi kunne nøjes med et kryds.
Kan du sige det samme om kampen i lørdags?
Nej men der skrev jeg godt nok flere gange at vi nok ville miste point. Vi har det altid svært mod osasuna! Og i dag kunne vi sagtens leve med et kryds. Med kampen på lørdag i tankerne så var der ingen grund til at spille sig ud.
Det burde heller ikke være nødvendigt at spille sig ud, mod et hold der i løbet af denne sæson har spillet uafgjort mod Bologna (der er sidst i Serie A) og har tabt til Hellas Verona.

Mit problem er den mangel på gejst og vilje der bliver vist i dag. Hvis de 11 spillere vi startede med i dag, kun havde ét point og kampen på lørdag i tankerne, skulle vi have startet med 11 andre. Vi har et mandskab der emmer af talent, så hvis de 11 startende ikke kan sætte sig selv ordentlig op til en kamp, kan de få lov til at se kampen fra bænken eller fra sofaen. Det er sgu for tandløst, det vi præsterer i dag. Det skræmmer ikke Real Madrid, tværtimod.
Som jeg tidligere har skrevet så kan du ikke bruge form til så meget når det handler om store kampe som denne. Her er der ære involveret og ydermere så har vi tit se det giver et "kick" til vores modstandere at spille mod os. Jeg kan desuden ikke se hvorfor vores spillere skal gå ud og ofre alt (gejst, vilje) i en cl kamp hvor vi sagtens kan leve med x. Tata var bange for reslutatet og derfor spillede han med en stærk 11'er men kan det tænkes at tata har sagt at de ikke skulle risikere noget? Det tror jeg.

Vi kontrollerede kampen og fik et fint resultat. Nu er vi klar til kampen mod real på lørdag som også bliver pisse svær. Og det selvom real ikke har været fremragende indtil videre. De får nemlig som så mange andre hold også noget x (energi, gejst, vilje) når de møder os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster