14/9 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af BarçaDK »

12 point efter Levante hjemme, Málaga ude, Valencia ude og Sevilla hjemme. Stærkt!

Jeg følte mig underligt nok ret sikker på, at Barça ville score efter udligningen. Jeg var ædru. Aldrig sket før. Altså at jeg har troet på endnu et mål på den måde. Og de scorede dæleme. Tror jeg skal til at være religiøs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »



Tjek ved 0:38... Det er der alba bliver skadet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Jeg ved bare at næste hold der besøger Camp Nou vil får en grim oplevelse som de aldrig vil glemme.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Jamial »

Lopezzz skrev:Jeg ved bare at næste hold der besøger Camp Nou vil får en grim oplevelse som de aldrig vil glemme.
Sidder du da på stadion?

SHOTS FIRED!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drenge... en mega mærkelig deja vu herfra:

Sidste sæson da vi spillede mod netop Sevilla (på udebane) scorede vi i overtiden til 3:2 på netop det tidspunkt jeg var på vej til Kreta, Agia Marina i bussen fra lufthavnen!

I aften var jeg på vej hjem fra Kreta, Agia Marina på vej til at boarde flyet da vi scorede til 3:2 (på hjemmebane) i overtiden.

D e t .................... e r ....................... s å ............

EPISK!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »


Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af abx »

Har svært ved at fatte den med st Xavi er blevet for gammel. Mig bekendt havde han en god sæson sidste sæson. Henover sommeren har han åbenbart blevet forældet med et år pr dag
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Neymar highlights anyone?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Drenge... en mega mærkelig deja vu herfra:

Sidste sæson da vi spillede mod netop Sevilla (på udebane) scorede vi i overtiden til 3:2 på netop det tidspunkt jeg var på vej til Kreta, Agia Marina i bussen fra lufthavnen!

I aften var jeg på vej hjem fra Kreta, Agia Marina på vej til at boarde flyet da vi scorede til 3:2 (på hjemmebane) i overtiden.

D e t .................... e r ....................... s å ............

EPISK!
Og nu ved du godt hvor du skal tage hen næste gang vi møder Sevilla, ok.
Det er nok at du bare booker flyet t/r samme dag :grin:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Tata:
Det er specielt på midtbanen at Martino mener at problemerne opstår. ”Vi skal have dækket områderne omkring Busquets så han ikke ligger så alene og modstanderne kommer i overtal. Vi havde problemer med opdækningen” sagde han.

Noget, som jeg også mente var problemet, altså at midtbanespillerne var også skyld i, at man indkasserede de to mål.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Ja, enig. Deres første mål i går, der var deres midtbane folk fremme i kontraen, og ingen af vores fulgt dem, Ini og Xavi var ikke i nærheden af dem.

Jeg synes at vi spiller for direkte taget i betragtning, at Xavi og Ini ikke takler, ikke løber godt op, og ikke er box til box spillere som Hans Henrik Andreasen er det.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Jep, netop disse ting nævnte Lineker, Q. Fortune, Graeme Souness og med flere også sidste sæson, da de lavede deres analyser. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kunne se disse ting, men da de begyndte, at analysere dette, så fik jeg en ahaoplevelse. Busi var virkelig isoleret i alle analyserne, og man kunne se et klart mønster. De sagde også, at den direkte tilgang havde en indflydelse, samt at mangel på genpresset også havde en indflydelse på dette.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med emo. Når Xavi og Ini spiller inde centralt, er det måske en god idé at spille meget mere tiki-taka og praktisere den direkte Tata stil, meget mindre. Hverken Ini eller Xavi (i særdeleshed Xavi) er ret gode til de der høje tempo løb, hvor man hele tiden skal løbe modstanderen op. Det er helt fint med noget alternativ, men jeg mener også at kunsten er at tilpasse spillestilen efter de folk man har inde.

Jeg synes Cesc passer meget bedre ind i den direkte spillestil, ligesom Sergi også vil gøre det. Enten Xavi eller Ini skal have en anden makker ved siden af, hvis vi skal spille så direkte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Visca El Barca »

Sevilla coach Emery has lost his 9 games at the Camp Nou as coach #fcblive With Almeria, Valencia, Spartak and Sevilla [via #pedritonumeros]
Lidt underligt. Hans hold plejer ellers at skabe mange problemer for os, jeg synes kampe mod hans hold hører til blandt de sværeste for Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Visca El Barca »

Martino: "Sometimes you have to play more vertical, but this game we missed control and possession." #fcblive
Ok?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster