1/9 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af brilleaben »

Valdes: "Man marking at set pieces now? I prefer it over zonal marking, always had discussions about it with Pep and Tito." #fcblive

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Jeg vil lige tage stor afstand fra "indsatsen havde kostet mod bedre en modstander". Både kommentaren og indstillingen bag den.
Valencia på Mestalla er Altså høj klasse. Ikke bare i Spanien, men spørg Bayern eller PSG om de synes det var nemt.
Selvom de ikke spiller CL i år, så er det jo stadig et hold der præsterer top fodbold, især på hjemmebane.

Den tankegang er imo respektløs både for modstanderens og vores eget holds indsats.
Vores indsats havde bestemt nogle højdepunkter og bølgedale, men heldigvis er det ret tydeligt for spillere og træner hvad der skal rettes på. Når man så ser, at der allerede er rettet op på tingene fra sidste år, så har jeg svært ved at have en negativ holdning til fremtiden

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

ladislau skrev:Jeg vil lige tage stor afstand fra "indsatsen havde kostet mod bedre en modstander". Både kommentaren og indstillingen bag den.
Valencia på Mestalla er Altså høj klasse. Ikke bare i Spanien, men spørg Bayern eller PSG om de synes det var nemt.
Selvom de ikke spiller CL i år, så er det jo stadig et hold der præsterer top fodbold, især på hjemmebane.

Den tankegang er imo respektløs både for modstanderens og vores eget holds indsats.
Vores indsats havde bestemt nogle højdepunkter og bølgedale, men heldigvis er det ret tydeligt for spillere og træner hvad der skal rettes på. Når man så ser, at der allerede er rettet op på tingene fra sidste år, så har jeg svært ved at have en negativ holdning til fremtiden
Bullshit. Kun en tåbe ville anse Valencia for at være et mandskab af absolut topklasse - der er netop en grund til, at de ikke spiller Champions League i år. Respektløst? Prøv virkelighedsnær.
Sidste år var både PSG og Bayern dem overlegne, og med tanke på at de (igen i år) har måtte sælge deres største profil, vil jeg næppe mene, at de står stærkere nu end sidste sæson.

Vi snakker om et Valencia hold, der så sent som i sidste uge blev spillet under græstæppet af Espanyol, og derefter slagtet af egen manager i pressen. Men vi skal måske bibeholde det respektfulde tonefald, og ligeledes hylde Espanyol som et verdensklasse hold?

Det er utopi at tro, at Valencia på nogen måde er på Bayerns, Madrids eller Juventus' niveau. Og det er utopi at tro, at vi ikke var blevet straffet for de sløssede perioder i går, havde vi mødt et bedre hold.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Valencia har i de seneste sæsoner, IMO, været et af de bedste hjemmebane hold i La Liga. Jeg anser en sejr i Valencia for at være en stor bedrift. Og ja, jeg skelner mellem ude og hjemme.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Valencia har i de seneste sæsoner, IMO, været et af de bedste hjemmebane hold i La Liga. Jeg anser en sejr i Valencia for at være en stor bedrift. Og ja, jeg skelner mellem ude og hjemme.
At de har "været et af de bedste hjemmebane hold i La Liga", er naturligvis sandt, men man må også kunne skelne mellem dét og så et absolut verdensklasse hold.

Vi så alle hvordan, vi fuldstændigt dominerede dem de første 40-45 minutter, men at de blev lukket ind i kampen igen, er ikke acceptabelt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg er enig i at de ikke er et verdensklasse hold, dem er der kun få af. Men sådan et hold kan man også dominere og så lukke ind i kampen igen.

Det er vel en top 3 sværeste hjemmebane i La Liga, så pt. skal vi nok bare være glade for 3 point, det lækre offensive spil, de chancer vi skaber, at defensiven er en smule bedre, og at heldet også er med os.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

I så fald er din pointe relativt irrelevant i forhold til min. Min konklusion var blot, at vi var blevet straffet mod bedre hold, hvilket næppe kan diskuteres.




...med al respekt, slef.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har kun vundet 3 ud af de sidste 12 kampe på mestalla... Så selvom valencia ikke er et verdensklasse hold så har vi det svært der. 3 point er rigtig godt imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:Vi har kun vundet 3 ud af de sidste 12 kampe på mestalla... Så selvom valencia ikke er et verdensklasse hold så har vi det svært der. 3 point er rigtig godt imo.
Hvilket stadig ikke ændrer min pointe. Derudover kan dette Valencia-mandskab vel godt betegnes som det svageste i mange, mange år.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:I så fald er din pointe relativt irrelevant i forhold til min. Min konklusion var blot, at vi var blevet straffet mod bedre hold, hvilket næppe kan diskuteres.




...med al respekt, slef.
Men var vi nu også det, udover deres mål, og stolpe, så har de jo ikke det store. De udstiller os ikke defensivt, som før set. Om et bedre hold havde udstillet os, måske. Men siden Valencia ikke gjorde det, så er det vel irrelevant at snakke om at et bedre hold havde straffet os, der var stort set ikke noget at straffe efter...

Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:
Quaresma skrev:I så fald er din pointe relativt irrelevant i forhold til min. Min konklusion var blot, at vi var blevet straffet mod bedre hold, hvilket næppe kan diskuteres.




...med al respekt, slef.
Men var vi nu også det, udover deres mål, og stolpe, så har de jo ikke det store. De udstiller os ikke defensivt, som før set. Om et bedre hold havde udstillet os, måske. Men siden Valencia ikke gjorde det, så er det vel irrelevant at snakke om at et bedre hold havde straffet os, der var stort set ikke noget at straffe efter...

Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)
Nu behøver de ikke at udstille os for at spille med om pointene, hvilket de tydeligvis gjorde lige til det sidste. Jeg ved ikke, hvor du forsøger at skubbe diskussionen hen, men fakta er bare, at vi på tre minutter smed en tremåls føring, hvilket på ingen måde er acceptabelt.

"Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)" Det understøtter ikke ligefrem dit postulat, emo. Det illustrerer jo netop, at vi bl.a. ikke var effektive nok, og derved holdt dem inde i kampen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
emo skrev:
Quaresma skrev:I så fald er din pointe relativt irrelevant i forhold til min. Min konklusion var blot, at vi var blevet straffet mod bedre hold, hvilket næppe kan diskuteres.




...med al respekt, slef.
Men var vi nu også det, udover deres mål, og stolpe, så har de jo ikke det store. De udstiller os ikke defensivt, som før set. Om et bedre hold havde udstillet os, måske. Men siden Valencia ikke gjorde det, så er det vel irrelevant at snakke om at et bedre hold havde straffet os, der var stort set ikke noget at straffe efter...

Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)
Nu behøver de ikke at udstille os for at spille med om pointene, hvilket de tydeligvis gjorde lige til det sidste. Jeg ved ikke, hvor du forsøger at skubbe diskussionen hen, men fakta er bare, at vi på tre minutter smed en tremåls føring, hvilket på ingen måde er acceptabelt.

"Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)" Det understøtter ikke ligefrem dit postulat, emo. Det illustrerer jo netop, at vi bl.a. ikke var effektive nok, og derved holdt dem inde i kampen.
Det er ikke fakta... Vi var tæt på at smide den ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Q, vi var effektive nok til at vinde. Jeg prøver ikke at dreje diskussionen i en speciel retning. Der er ingen diskussion...
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
emo skrev:
Quaresma skrev:I så fald er din pointe relativt irrelevant i forhold til min. Min konklusion var blot, at vi var blevet straffet mod bedre hold, hvilket næppe kan diskuteres.




...med al respekt, slef.
Men var vi nu også det, udover deres mål, og stolpe, så har de jo ikke det store. De udstiller os ikke defensivt, som før set. Om et bedre hold havde udstillet os, måske. Men siden Valencia ikke gjorde det, så er det vel irrelevant at snakke om at et bedre hold havde straffet os, der var stort set ikke noget at straffe efter...

Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)
Nu behøver de ikke at udstille os for at spille med om pointene, hvilket de tydeligvis gjorde lige til det sidste. Jeg ved ikke, hvor du forsøger at skubbe diskussionen hen, men fakta er bare, at vi på tre minutter smed en tremåls føring, hvilket på ingen måde er acceptabelt.

"Det er ikke sådan at Valencia bare brændte og brændte, som vi gjorde. ;-)" Det understøtter ikke ligefrem dit postulat, emo. Det illustrerer jo netop, at vi bl.a. ikke var effektive nok, og derved holdt dem inde i kampen.
Det er ikke fakta... Vi var tæt på at smide den ;-)
Det er fakta - vi smed en tremålsføring. At de ikke udlignede er en anden ting.
emo skrev:Q, vi var effektive nok til at vinde. Jeg prøver ikke at dreje diskussionen i en speciel retning. Der er ingen diskussion...
Lol, y u make no sense? Ladislau og jeg udveksler holdninger, hvilket - så vidt jeg ved - er definitionen af en diskussion.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Vi har kun vundet 3 ud af de sidste 12 kampe på mestalla... Så selvom valencia ikke er et verdensklasse hold så har vi det svært der. 3 point er rigtig godt imo.
Hvilket stadig ikke ændrer min pointe. Derudover kan dette Valencia-mandskab vel godt betegnes som det svageste i mange, mange år.
Det ændrer ikke din pointe, nej. Det tisser godt og grundigt på den, ja.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster