1/9 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:Hvorfor er folk så negative? Vi har lige fået 3 point på en bane hvor vi ALTID har det svært... Vi spillede desuden i store del af kampen rigtig god bold og synes faktisk at vores forsvar stod ok (altså udover de sidste 5 min af første halvleg). Neymar og messi viste også lidt prøver på hvad der kommer i fremtiden.

Jeg er virkelig tilfreds og fedt med en kamp der var spændende! Rigtig god reklame for la liga.
Ingen benægter at første halvleg var helt fænomenal, men det gav mig panderynker at se holdet falde så meget sammen i perioder af kampen. Valencia dominerede i store dele af anden halvleg.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor er folk så negative? Vi har lige fået 3 point på en bane hvor vi ALTID har det svært... Vi spillede desuden i store del af kampen rigtig god bold og synes faktisk at vores forsvar stod ok (altså udover de sidste 5 min af første halvleg). Neymar og messi viste også lidt prøver på hvad der kommer i fremtiden.

Jeg er virkelig tilfreds og fedt med en kamp der var spændende! Rigtig god reklame for la liga.
Ingen benægter at første halvleg var helt fænomenal, men det gav mig panderynker at se holdet falde så meget sammen i perioder af kampen. Valencia dominerede i store dele af anden halvleg.
Det er selvf rigtig nok... Men vi var stadig farlige! Det er en svær bane og når valencia får mod på det så er de farlige. Vi stod dog imod og burde have vundet 4,5,6 - 2. Synes virkelig vi kan tage meget positivt med fra kampen (cesc, neymar, messi osv)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg er 100% enig i, at der ligeledes er en masse postive ting at tage med, men vi må aldrig lukke modstanderen ind i kampen a lá det, der skete i aftes. Det kunne nemt have endt værre, end det gjorde, hvilket det formentlig også havde gjort mod en bedre modstander.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Highlights fra kampen og især Valdés' redninger tages imod med kyshånd
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:Jeg er 100% enig i, at der ligeledes er en masse postive ting at tage med, men vi må aldrig lukke modstanderen ind i kampen a lá det, der skete i aftes. Det kunne nemt have endt værre, end det gjorde, hvilket det formentlig også havde gjort mod en bedre modstander.
Fuldstændig enig... Men det er barca vi holder med og klubben har altid været eksperter i at gøre kampe spændende på den ene eller anden måde. Og en sejr føles så meget bedre når der er lidt spænding!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Er positivt overrasket - tegninger til gode sager offensivt. God kreativitet/hittepåsomhed, hvilket vi har manglet mod Malaga og Atletico. Derudover bare #Valle4pres

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man vil også få styr på forsvaret på et tidspunkt(håber jeg i hvert fald), men 9 point efter to svære udekampe, er godkendt. Neymar viste mange positive ting og holdet skulle have scoret flere mål end hvad tilfældet var. Messi kunne have scoret 6 mål, Pedro kunne have scoret to osv., men det er, hvad det er.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Ærgeligt at vores ekstremt ustabile forsvar skal overskygge en ellers fuldstændig godkendt indsats.
Jeg klynger mig til håbet om at vi henter en forsvarsspiller inden vinduet lukker!

Valdes. Fød mine børn.
93' Iniesta

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg synes at jeg kan se forskel og forbedringer defensivt. Det første mål er jo bare godt, og det kan man måske ikke pille så meget ved. Det andet er virkelig dårlig opdækning, ikke gennemtænkt. Men udover det, så holder vi den sq ret god. De har nogle optræk som vi afværger godt. I slutningen ender de så med et stolpeskud, men igen, ingen direkte blundere fra vores forsvar.

Ikke optimalt, men klart bedre end før. Offensivt, shit det var godt. Men hvad skete der for alle de Messi afbrænder, men måske også lidt i overkanten hvis han skulle have scoret to mål til.

Desuden, Tello, gjorde det jo godt da han kom ind. Mistede ingen bolde, holdt godt på den, spillede den af sikkert (lol lyder sjofelt), og havde et skud som blev blokeret, samt gode tilbageløb. Dos Santos, han var da noget energisk, lækkert at se.

Cesc, bare en dejlig spiller, en lækker og dynamisk midt vi havde i dag. Bussi med Valle og Messi MoMs ;-) !
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det værste ved kampen i dag er næsten tanken om, at vi ikke har Valdés næste sæson. Indtil videre har han været ligeså afgørende som Messi sædvanligvis er det.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

JonasV skrev:Det værste ved kampen i dag er næsten tanken om, at vi ikke har Valdés næste sæson. Indtil videre har han været ligeså afgørende som Messi sædvanligvis er det.
Word. Jeg vil nærmest gå så langt som at sige, at han, indtil videre, har været vores bedste spiller denne sæson.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Damn 2 uger til næste kamp.. har lige vænnet mig til barca kamp hver 3. dag.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Jeg synes at jeg kan se forskel og forbedringer defensivt. Det første mål er jo bare godt, og det kan man måske ikke pille så meget ved. Det andet er virkelig dårlig opdækning, ikke gennemtænkt. Men udover det, så holder vi den sq ret god. De har nogle optræk som vi afværger godt. I slutningen ender de så med et stolpeskud, men igen, ingen direkte blundere fra vores forsvar.

Ikke optimalt, men klart bedre end før. Offensivt, shit det var godt. Men hvad skete der for alle de Messi afbrænder, men måske også lidt i overkanten hvis han skulle have scoret to mål til.

Desuden, Tello, gjorde det jo godt da han kom ind. Mistede ingen bolde, holdt godt på den, spillede den af sikkert (lol lyder sjofelt), og havde et skud som blev blokeret, samt gode tilbageløb. Dos Santos, han var da noget energisk, lækkert at se.

Cesc, bare en dejlig spiller, en lækker og dynamisk midt vi havde i dag. Bussi med Valle og Messi MoMs ;-) !

Meget enig. Håber man langsomt forbedrer de aspekter af spillet, som ikke hænger sammen endnu, altså de løse ender. Jeg er fortrøstningsfuld.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Damn 2 uger til næste kamp.. har lige vænnet mig til barca kamp hver 3. dag.
Hallo, der er landskampe, med DK imod Malta for satan... så kan vi prøve at føle det som alle Barca modstander fans føler hver gang de møder os.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Jeg synes at jeg kan se forskel og forbedringer defensivt. Det første mål er jo bare godt, og det kan man måske ikke pille så meget ved. Det andet er virkelig dårlig opdækning, ikke gennemtænkt. Men udover det, så holder vi den sq ret god. De har nogle optræk som vi afværger godt. I slutningen ender de så med et stolpeskud, men igen, ingen direkte blundere fra vores forsvar.

Ikke optimalt, men klart bedre end før.
Offensivt, shit det var godt. Men hvad skete der for alle de Messi afbrænder, men måske også lidt i overkanten hvis han skulle have scoret to mål til.

Desuden, Tello, gjorde det jo godt da han kom ind. Mistede ingen bolde, holdt godt på den, spillede den af sikkert (lol lyder sjofelt), og havde et skud som blev blokeret, samt gode tilbageløb. Dos Santos, han var da noget energisk, lækkert at se.

Cesc, bare en dejlig spiller, en lækker og dynamisk midt vi havde i dag. Bussi med Valle og Messi MoMs ;-) !
Fuldstændig enig! Det er ikke klasse men det ser heldigvis ud til at det bliver lidt bedre. Dødbolde bliver vi forresten aldrig gode til! Vi burde dog stadig have købt en cb men så længe at det ikke sker så er det positivt at vores forsvar udvikler sig lidt... Folk glemmer forresten i deres had til pique hvor mange gode bolde han slår frem i banen. Ham og masche gør det virkelig godt på det punkt.

Jeg kan desuden allerede mærke at jeg kommer til at elske neymar. Han har den der x-faktor. Ud af ingenting kan han lige pludselig lave noget genialt! og ham og messi bliver vilde sammen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster