1/9 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Valencia - FC Barcelona
La Liga
1. Sep - kl. 21.00
TV: 6'EREN
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Wenn kan du ikke spole frem til søndag kl.21 så jeg kan se kampen nu ??
Jeg kan ikke sove :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Lopezzz skrev:Wenn kan du ikke spole frem til søndag kl.21 så jeg kan se kampen nu ??
Jeg kan ikke sove :razz:
Beklager, vil ikke gå glip af Disney sjov i morgen..
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Wennerberg skrev:
Lopezzz skrev:Wenn kan du ikke spole frem til søndag kl.21 så jeg kan se kampen nu ??
Jeg kan ikke sove :razz:
Beklager, vil ikke gå glip af Disney sjov i morgen..
Nåå ja for søren, det har jeg helt glemt, og så masser af snolder.
Godt vi ikke spolede frem ellers vil min søn slå mig ihjel :glad:
MDCCCXCIX

Afellay99

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Hverken Xavi eller Alexis er med i truppen mod Valencia. Lækker at se Tata giver alle en pause.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Truppen er udtaget og Xavi og Alexis sidder over som en del af Tatas rotationssystem:

Valdes, Pinto, Montoya, Alves, Pique, Bartra, Mascherano, Adriano, Alba, Busquets, Song, Dos Santos, Sergi Roberto, Cesc, Iniesta, Pedro, Messi, Neymar, Tello.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hmmm, lidt nervøs for ikke at have Alexis med på så svær en udebane...

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Han kunne i det mindste godt have dem på bænken, nu hvor modstanderen alligevel har en vis kvalitet. Men Neymar må bare vise lidt skills.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg synes faktisk ikke, at Tata har været overbevisende. Jeg er ikke fan af hans rotationsprincip, da jeg synes han overdriver det.
Jeg forstår godt, at alle skal have spilletid så de er tilfredse og at nogle spillere skal hviles engang imellem. Jeg synes bare han overdriver ved, at han ikke har dem med på bænken, da det er en svær kamp, hvor vi sagtens kunne få brug for dem.
Derudover synes jeg han trak den for langt med at lade neymar starte ude så mange kampe, jeg tror det giver ham et lille hak på selvtilliden, som han ellers lever så højt på. Learning by doing, send ham i kamp så han kan vænne sig til det.
Og udover Levante kampen, synes jeg slet ikk vi har været gode. Mod Málaga og 2 gange mod Atletico, jeg sad med følelsen af utilfredshed efter 0-0 kampen, selvom vi vandt trofæet.
Han skiftede også Song ind på et tidspunkt i slutminutterne, for at hjælpe til med at forsvare, hvor vi bare kørte bolden rundt i forsvaret de sidste minutter. Og ja, det er klogt nok de at holde resultatet, det er bare ikk det Barca hold, som jeg har været vant til.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Muddi12345 skrev:Jeg synes faktisk ikke, at Tata har været overbevisende. Jeg er ikke fan af hans rotationsprincip, da jeg synes han overdriver det.
Jeg forstår godt, at alle skal have spilletid så de er tilfredse og at nogle spillere skal hviles engang imellem. Jeg synes bare han overdriver ved, at han ikke har dem med på bænken, da det er en svær kamp, hvor vi sagtens kunne få brug for dem.
Derudover synes jeg han trak den for langt med at lade neymar starte ude så mange kampe, jeg tror det giver ham et lille hak på selvtilliden, som han ellers lever så højt på. Learning by doing, send ham i kamp så han kan vænne sig til det.
Og udover Levante kampen, synes jeg slet ikk vi har været gode. Mod Málaga og 2 gange mod Atletico, jeg sad med følelsen af utilfredshed efter 0-0 kampen, selvom vi vandt trofæet.
Han skiftede også Song ind på et tidspunkt i slutminutterne, for at hjælpe til med at forsvare, hvor vi bare kørte bolden rundt i forsvaret de sidste minutter. Og ja, det er klogt nok de at holde resultatet, det er bare ikk det Barca hold, som jeg har været vant til.
Giv nu manden noget tid før du bedømmer ham...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Xavi har spillet som en pose nødder, så jeg synes det er superb at han slet ikke er med. Alexis kunne dog godt have været med på bænken, ja.

Neymar er lige kommet til klubben, og er inden sæsonstarten blevet opereret (var det mandlerne), med efterfølgende tab af 6-8 kilos kropsvægt, så det er klart han lige skal igang igen. Og det altså blot 3 kampe, ikke 20.

Havde vi nu gået hovedløst efter en scoring, og Atletico samtidig havde lukreret på dette, så havde det jo også været forkert. Fint nok at spille lidt taktisk og klogt til tider. Især i så tætte kampe med en titel på spil.

Og som Piquenbauer siger, så lad lige manden komme igang, og vores spillere spille sig i form.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg synes det går alt for stærkt med Neymar. Han skulle aldrig have været startet inde så tideligt, til sådan en stor kamp, med sådan et publikum.

Mht kritik af Tata, kan vi så ikke lige vente til han har fundet et permanent sted at bo.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Der gik hellere ikke længe før Tito fik kritik. Det er åbenbart inn, og man skal levere fra før man bliver ansat.
Allez...

MoneyGang
Indlæg: 17
Tilmeldt: tirs jul 09, 2013 11:47 am
Har takket: 6 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MoneyGang »

Syntes det virker som et underligt tidspunkt at spare Alexis. Især når han tidligere idag udtalte at vi skulle score flere mål. Derudover, som flere påpeger, ville jeg også have foretrukket ham mindst på bænken, da han ville være god at sætte ind, hvis vi skulle jagte en scoring.
Pause til Xavi er godt og nødvendigt, da jeg pt mener at vi har spillere der gør det bedre end ham, da han virker ret udkørt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/9 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

FO*K Martino er modig ved at udelade Xavi fra truppen i aften. Må han, Martino, have held med rotationen!!!

Lad modstandernettene blafre MAKS!!!! VAMOOOOSSSSS...!!!!!!!!!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster