28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

JonasV skrev:Mere larm, abx!
Haha sorry, prøvede.. Ikke god nok stemning på stadion i dag desværre. Men vi fik svinet Arda nok til at han blev fornærmet på os
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_1

Og sådan flytter man fokus! Vi har ingen penge, real og barca får det hele bla bla bla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Abx reaktion da Messi brændte straffe.

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

Min eneste kommentar til denne kamp - med hjælp fra lokale fans efter kampen:
[youtube][/youtube]
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Valdes er man of the match!!!
Du skylder mig en bytur.
Hvorfor? :)

Fordi jeg nåede de 10000 indlæg før FCBCHR, du har lovet at give den af os en bytur der når det først.

Kampen igår var noget værre noget iøvrigt, mindre end tre timer senere står jeg op og her er jeg, ligner en freaking zombie!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Haha, har også været oppe og igang noget tid. Jeg er tosset over det klamme Atl. Madrid hold og en uduelig dommer!

Trofæet blev kæmpet hjem, og vel ingen skader?

V.V., hvor er du dog en vild målmand. Bliiiv forever!

Ærgerligt at Messi brændte. Symptomatisk for kampen generelt.

Tillykke med årets første titel!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Haha:
Atleti had two players see red over the course of the match, with four others picking up bookings, but Simeone went on to defend his side's approach.

"It’s normal for there to be contact in football," he added.
phpBB [video]


De er jo komplet syge i potten. I hvilket sygt parallelunivers er det der normalt?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

I øvrigt et mirakel, hvis vi slap uden skader efter denne kamp, når man tænker på hvad vi ellers render ind i af skavanker.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Ooooog, jeg håber, Valle får lov at drikke morgenkaffe af trofæet i dag!

phpBB [video]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Atl. Madrid ville jo ikke spille bold. Faktum.
At Simeone efterfølgende går ud og siger noget vrøvl om at "Fodbold er en kontaktsport" er jo også helt hen i vejret. Især med tanke på at Neymar & Messi ikke kunne slå en fugtig fis uden at blive flæsket omkuld af de bolchefarvede barbarer.


Costa skulle have haft rødt for sin truende adfærd!

Synes dog at det var positivt at Neymar, på trods af de ikke så skridsikre støvler, arbejde hårdt i genpresset.

Valdes er kongen!

I øvrigt dejligt at Villa holdt fast i sin linje: Den som siger "Jeg scorer ikke mål på Camp Nou"

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
Haha:
Atleti had two players see red over the course of the match, with four others picking up bookings, but Simeone went on to defend his side's approach.

"It’s normal for there to be contact in football," he added.
phpBB [video]


De er jo komplet syge i potten. I hvilket sygt parallelunivers er det der normalt?
Og vi kan allerede nu konstatere at det bliver meget værre når vi møder øvrige hold i ligaen.
Had mod Barca og Catalonien holder aldrig op med at stige. Jeg tør engang tænke hvad der venter os næste gang vi skal spille på Vicente Calderon eller Bernabeu eller på Putanyols bane.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

Ikke nogen specielt god kamp fra vores side, men AM er også et virkelig godt hold. AM var ikke interesserede i at spille bold. Min respekt for dem, opbygget gennem forrige sæson, er røget totalt. De er et meget destruktivt hold. Filipe Luis er et svin, det samme er Godin, Arda og Miranda. Costa kan jeg alligevel godt li' selvom han måske er den største psykopat af dem alle.
MoTM er uden tvivl Valdés. To sindsyge redninger han disker op med. Dejligt han får en mulighed for at vise sit værd. Piqué synes jeg spillede ret godt. Alba var under sit niveau. Det bedste man kan sige om Messi er at han dog ikke blev skadet. Neymar mislykkedes med sine aktioner i anden halvleg, men man skal ikke glemme at havde det ikke været for ham, ville vi ikke have vundet samlet. Dejligt at se, at når han mister bolden er han lynhurtigt på plads for at vinde den over igen.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Fjerner fanme alle deres spillere fra mit La Liga hold.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Atleti har også udviklet sig voldsomt meget med Simeone. Jeg kan huske Miranda(Messi legede med ham, før Simeone fik styr på ham) og hvor middelmådig han var og jeg kan også huske Godin(samme her; Messi var ham overlegen næsten hver gang); han var også virkelig middelmådig, men sidste sæson var Godin en af de bedste i La Liga. Atleti var slet ikke organiseret før Simeone, men det er noget, han har forbedret, virkelig meget endda. Sidste sæson slog de Real i Copa del Rey finale, hvor de stod ret godt( i samme kamp, var de dog næsten ligeså svinske; fik lov til meget, men siden det var Real, så kiggede vi ikke efter sådan noget). Derfor overrasker det mig ikke, at disse to kampe blev så tætte. I det lange løb; altså mesterskabskampen kan jeg stadig tvivle på, om de kan være med, men man skal forvente tætte kampe mod dem fremover, hvis de holder dette niveau; især hvis de får lov til, at være svinske, som i går, så kan de blive en rigtig svær modstander.

baginna

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af baginna »

I denne kamp spillede vi rigtigt dårligt og skidt.. og jeg havde faktisk forventet at Messi ikke vil score.. vi mangler lidt mere præcision.. mange fejlafleveringer. :oops: :oops: :oops: :oops:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster